شناسه خبر : 64053
شنبه 04 اسفند 1397 , 17:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فضای مجازی، ذیل خواسته دولت!

ناشناس- ترفندهای تخریبی جناح های سیاسی بر علیه دولت قبل در خصوص نرخ تورم و ارزش برابری دلار در مقابل ریال بود که باعث فریب عده زیادی از مردم شد. بیاد داریم دو ماه انتهای دولت قبل، نرخ تورم به حدود 30 درصد و دلار از هزار تومان به سه هزار تومان افزایش یافت که بلبشو و سر و صدای زیادی در فضای مجازی راه انداختند. سوال این است. چرا با وجود تورم سیصد درصدی و نرخ ارزش چهار برابری دلار هیچگونه واکنشی در فضای مجازی ملاحظه نمی شود؟

اینکه می گوییم یقین داریم فضای مجازی در اختیار دشمنان نظام اسلامی قرار دارد و با هوچی گری تلاش میکنند دستاوردهای سپاه و نیروهای انقلابی را تخریب و از سوی دیگر تخریب مملکت را با آمارهای دروغین بهترین نمره 20 معرفی کنند به همین دلایل است.

 گرچه بسیاری از افرادی که در تفکر جناحی بودند امروز در تریبون های رسمی کشور از مردم به دلیل حمایت جناحی عذر خواهی کردند اما ایثارگران مومن با عنایت و توجه به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سوابق سیاسی و جناحی در همین سایت مقدس  قبل از انتخابات سال 92 و 96 همچنین هنگام وقوع زلزله مشهد بسیار هشدار دادند که مردم فریب اینگونه تبلیغات در فضای مجازی و کانال های تلگرام را نخورند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi