شناسه خبر : 64058
یکشنبه 05 اسفند 1397 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان حضور جهادگران برای اردوی جهادی

گروه جهادی «راهیان شهادت» برای برگزاری اردوی جهادی در استان سیستان و بلوچستان فراخوان داد.

گروه جهادی «راهیان شهادت» در نظر دارد در ایام نوروز 1398 اولین اردوی جهادی تخصصی با محوریت برنامه های اشتغال زایی برای اجرای دو طرح کشاورزی و صنعتی با نقشه راه تعاونی منطقه ای و روستایی در شهرستان دلگان برگزار کند.

در همین زمینه از جهادگران با تخصص‌های مهندسی, کشاورزی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین و دامپزشک در حوزه پزشکی با هدف پیشگیری و درمان از پزشکان، دندانپزشک، پرستار و در کارگروه فرهنگی برای اجرای کارگاههای تخصصی انگیزشی از مجاهدین با تخصص روانشناس ، مشاور خانواده و طلاب و همچنین در عملیات عمرانی با هدف اجرای پروژه‌‌های عمرانی از جهادگران دعوت به همکاری می‌شود.

این اردوی جهادی در جنوب استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان در بازه زمانی 3 الی 13 فروردین ماه 1398 برگزار خواهد شد.جهادگران با تخصص های نامبرده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 09124236435 (عظیمی) و یا 09196349867(افشار) تماس بگیرند.

برپایه این گزارش, گروه جهادی راهیان شهادت از سال 1388 در فضای دانشگاهی شروع به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی در استان های مرزی و محروم کشور اعم از کرمانشاه، ایلام، خوزستان ، هرمزگان، خراسان جنوبی، لرستان، کرمان کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi