شناسه خبر : 64071
یکشنبه 05 اسفند 1397 , 15:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل قوه قضاییه از فیلم‌های برگزیده «فجر۳۷»

فاش نیوز - مانند سال های گذشته معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه طی مراسمی از آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر از منظر پیشگیری از جرم تجلیل به عمل خواهد آورد.

به گزارش فاش نیوز، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، طی مراسمی از آثار برتر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی قدردانی می‌کند.

در این برنامه که برای چهارمین سال پیاپی برگزار می شود، تمام آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر با حضور داوران سینمای کشور، ارزیابی و فیلم هایی که بیشترین رویکرد پیشگیرانه نسبت به جرم و آسیب‌های اجتماعی داشته باشند، انتخاب می شوند.

در اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم معاونت اجتماعی قوه قضاییه که در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود با اعلام داوران و قرائت بیانیه هیات داوری، آثار برتر با دریافت لوح سپاس و جایزه معرفی می‌شود.

این مراسم امروز یکشنبه ۵ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با حضور معاون اجتماعی قوه قضاییه، برخی مسئولان مرتبط، مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi