شناسه خبر : 64122
دوشنبه 06 اسفند 1397 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیازهای فرزندان جانباز متوفی را دریابید!

انجمن فرزندان جانباز متوفی استان کرمان- ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس
شورای اسلامی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر نوروزی

احتراما ضمن عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی توفیق روز افزون خدمت حضرت عالی و همکاران ارجمند. به استحضار می رساند که در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگران، جانبازان، شهدا و اسرا در برابر رژیم بعثی عراق جنگیده اند در این گروه جانبازان ۵ تا ۲۵ درصدی بودند که در دوران دفاع مقدس مجروح و به مواد شیمیایی آلوده شدند که بعد از جنگ تحمیلی و در زمان صلح در اثر شدت جراحت و مجروحیت سال ها درد و رنج را تحمل کرده اند لذا وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال خانواده این عزیزان و فرزندان آنها چه می باشد؟

متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام خدمات خود را معطوف به فرزندان شهید و خانواده آنها نموده و دریغ از کوچکترین خدمتی به فرزندان جانباز متوفی ... در حالیکه فرزندان جانباز متوفی از نزدیک با آثار جنگ که در دل خانواده بود در دوران جنگ و بعد از آن با درد و ناله پدران مجروح خود مانوس بوده اند و سال ها با آه و ناله پدران خود همدرد بوده اند که کمتر از شهادت پدارنشان نبوده هرچند که پدران خود را با همچین وضعیتی از دست داده اند که خاطرات تلخ آن را تا ابد فراموش نخواهد کرد. حال چشم بینا و گوش شوا می طلبد که چنین تفاوتی را درک کنند.

چرا ؟؟؟ بنیاد شهید وام مسکن، ماده ۵۱، مقطع تحصیلی بالاتر، معافیت مالیاتی، ماموریت آموزشی، تخفیف حمل و نقل و کارت شناسایی را برای فرزندان جانباز متوفی در نظر نگرفته لذا خواهشمند است فرزند جانباز متوفی را چون فرزندان عزیز شاهد و جانباز محترم ۵۰ در صد در نظر بگیرید و تمام امتیازات مذکور را برای فرزندان جانباز متوفی در نظر بگیرید و جز قانون تصویب نمایید بخدا حق الناس به گردن تمتم مسیولین میباشد در اجرا نکردن حقوق فرزندان جانباز متوفی


با تشکر انجمن فرزندان جانباز متوفی استان کرمان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام دوستان عزیز این نصیحت را از یک جانباز هفتاد درصد که یک پاش تو این دنیا و یک پاش لب گوره بشنوید فکر کنید بنیاد مرده و بنیادی وجود ندارد برای اینده خود با برنامه مصصمم و همت والا حرکت کنید این شعار نیست بعدا ثمره آن را خواهید دید
سلام ، ناصر عزیز فرمایش جنابعالی صحیح است و تمام ایثارگران تا امروز با همین روش زندگی کردند اما نباید از حقوق قانونی منصرف و نامید شوند بلکه همانطور که در دفاع مقدس اثبات کردیم که مرد جنگیم در عرصه های زندگی نیز ثابت کنیم مرد جنگیم و برای احقاق حقوق قانونی تمام تلاش خود را بکار ببریم.
بنده پس از بیست سال دوندگی با وجود شش مجروحیت به کمک فاش نیوز عزیز توانستم بخشی از حقوقم را بدست آورم و برای احقاق حقوق قانونی کامل هنوز تلاش و مبارزه میکنم زیرا بسیاری از مشکلات ایثارگران در قانون تعیین تکلیف شدند لیکن ضدیت و کارشکنی برخی مسئولان نفوذی و فریب خورده مانع از احقاق حقوق قانونی کامل شده است که بنابر وظیفه شرعی و حقوقی میبایست تا آخرین نفس با نفوذیهای ضد انقلاب مبارزه کنیم.
به این ترتیب میتوانیم بنیاد را از لوث وجود نفوذیهای ریا کار پاکسازی و از تمام حقوق قانونی برخوردار شویم. میدانیم بسیاری از ایثارگران علیرغم استحقاق قانونی از بسیاری از تسهیلات و امتیازات محروم میباشند که نیاز به مبارزه و تلاش دارد بنابراین حضور همین تعداد نفوذی به علت ناامید شدن بعضی ایثارگران بوده تا صحنه های انقلاب برای نفوذ ضد انقلاب و نفوذیها آماده شده لذا هرگز اجازه نخواهیم داد صحنه های انقلاب جولانگاه نفوذیهای ریا کار گردد..
سلام فرزند جانباز ۳۰درصد متوفی هستم که طبق قانون جای کزینی خواستم مشغول بکار بشم در شهرداری اما موافقت نمیکند خواهشن راهنمای کنید ممنون
سلام حاج آقا وقت شما بخیر خواهشا پیگیر این موضوع که در حال حاضر گریبانگیر خیلی از خانواده های جانبازانی که جانباز 50درصدبوده و فوت کرده و هیچ چاره ای ندارند و از جانبارانی که 18سال جانباز بودند و پس از فوتشان به آنها واژه جانباز متوفی دادند و هیچ حق و حقوقی پس از فوت جانباز شامل خانواده ایشان نمی شود دفاع بفرمائید"تا حداقل کمی از مشکلات زمان جانبازی پدرمان و دردهائی که کشیدند و ما به چشم دیدیم از ذهنمان کاسته شود (عبدالرحیم رحمان نژاد از شهر سورک)
از جنابعالی خواهشا تمنا دارم پیگیری بکنید و جواب اینجانب را بدهید
سلام بنده فرزند جانباز متوفی هستم سه سال داشتم پدرم به علت ترکش توسرش فوت کرد مادرمون هم مارو ول کرد رفت خونه مامانش ما موندیدم یتیم یه برادر بزرگترم دارم که نابود شد ازلحاظ روحی پدر بزرگ ومادر بزرگمان مارو بزرگ کرد آنها هم بعد از مدتها فوت کردن الان تنهایه تنها هستیم به بنیاد شهید هم میرم میگن تو فرزند جانباز متوفی هستی چرا همش میای؟منم به به پدرم میگم چرا جنگیدی؟ اسم پدرم هست جانباز متوفی داریوش نیازمند مقدم. گیلان تالش روستای خطبه سرا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi