شناسه خبر : 64132
سه شنبه 07 اسفند 1397 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی استان فارس به کاروان شهدا ملحق شد

«شهید حسن سبکدل هوشیار» که از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی جانبازان و معلولین ایران بود و مدال ها و عناوین مختلف ملی، بین المللی، جهانی و پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود داشت صحرگاه امروز به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی به شهادت رسید.

فاش نیوز - "حسن سبکدل هوشیار" نیز یکی دیگر از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی شهرستان فسا در استان فارس و عضو هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی فارس صبح امروز به کاروان شهیدان پیوست.

به گزارش فاش نیوز، "شهید حسن سبکدل هوشیار" که از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی جانبازان و معلولین ایران بود و مدال ها و عناوین مختلف ملی، بین المللی، جهانی و پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود داشت صحرگاه امروز به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی به شهادت رسید.



شهید هوشیار در دوران دفاع مقدس در سن 18 سالگی به مقابله با دشمن بعثی پرداخت و سابقه 20 ماه جبهه در کارنامه داشت که در سال 64 در یک عملیات ایزایی منطقه فکه و ولفجر8  بر اثر اصابت ترکش خمپاره 60 از ناحیه ستون فقرات مجروح و مدال جانبازی و ایثارگری را بر گردن آویخت.

وی در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نقش چشمگیری داشت و در رشته ورزشی پرتاب نیزه مدال های رنگارنگ و عناوین قهرمانی را در کشورهای هلند، فرانسه، مالزی، انگلیس و پارالمپیک آتن به دست آورده بود و همچنین عضو تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس نیزبود.
مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این شهید والامقام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
شهادت ،هنر مردان خداست.
شهادت اين جانباز بزرگوار رو صميمانه به همه جانبازان نخاعي
علي الخصوص جانبازان تيم بسکتبال با ويلچر شيراز تبريک و تسليت ميگم.
يادش بخير سالها روبروي هم و بعنوان رقيب مسابقه داديم.
هيچوقت اون چهره مصمم و مظلوم و البته اون فريادهاي آقاي پالار(مربي) از ذهنم نميره.
خداوند ايشون رو با اولياء و امام شهيدان محشورکند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi