شناسه خبر : 64174
چهارشنبه 08 اسفند 1397 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نذر فرهنگی با اهدای ۵۰۰ گل به مادران

سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر بهانه ای برای ارج نهادن به مقام والای زن و جایگاه مادران است. در این روز همه مردم ایران سعی می کنند تا به گونه ای عشق و علاقه خود را مادر خود ابراز کنند. «مینا رحمانی» جوان 36 ساله ای است که طی 4 سال گذشته در روز مادر اقدام به پخش شاخه های گل دست سازی به زنان و مادران به ویژه مادران شهدا می کند.

رحمانی امسال نیز در یک نذر فرهنگی تعداد 500 شاخه گل نمدی را که با دستان خودش درست کرده تقدیم 500 نفر از مادران به ویژه مادران شهدا کرده است.

او درباره تهیه و توزیع این گل ها توضیح می دهد: «از اول ماه ربیع درست کردن گل ها را در مغازه ام شروع کرده ام و حالا به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت زهرا (ع) آن را تقدیم مادران سرزمین ایران می کند.

این اقدام مینا رحمانی نتیجه ارادت خاص او به حضرت فاطمه زهرا (س) و عنایت حضرت در زندگی اش است که باعث شده است تا او هر ساله دست به این کار زیبا بزند و قصد دارد تا با کمک خدا و لطف حضرت زهرا (س) تعداد شاخه های گل اهدایی را به 1400 گل برساند. او می گوید: «شاید این کار از نظر مالی ارزش زیادی نداشته باشد ولی از نظر معنوی ارزشمند است چرا که یادآوری خوبی از روز مادر به مادران و زنان است.»

نذر فرهنگی یک زن با اهدای 500 شاخه گل به مادران

نذر فرهنگی یک زن با اهدای 500 شاخه گل به مادران

نذر فرهنگی یک زن با اهدای 500 شاخه گل به مادران

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi