شناسه خبر : 64180
چهارشنبه 08 اسفند 1397 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فریب اصلاح اصلاح طلبی ها!

ناشناس- به یاد داریم قبل از سال 92 چگونه اصلاح طلبان به اصولگرایان برچسب کاسب تحریم و تخریب مملکت و تورم و سهم خواهی ایثارگران و زیاده خواهی پاسداران و غیره نسبت دادند و تمام فضای مجازی را از اینگونه اراجیف پر کردند و آخرش توانستند مردم را فریب بدهند و حکومت را تسخیر کنند؟

 آن روزها خیلی فریاد کردیم که ای مردم فریب نخورید اینها همان افرادی هستند که در مبارزات قبل از انقلاب با منافقین و مارکسیست ها به طور علنی هم پیاله و همدست شدند و بعد از پیروزی انقلاب آنطور خون به دل امام راحل (ره) کردند و دست به اسحله و بمب گذاری زدند و تمام کشور را سهم خودشان کردند و جنایاتی مرتکب شدند که انقلاب اسلامی را در اذهان عمومی جهان شرمنده کردند و خودشان را ولی نعمت مردم معرفی کردند و تمام کشورهای دنیا را با انقلاب اسلامی دشمن کردند.

نکته عجیب اینجاست که آنها مسبب تمام مشکلات بوجود آمده در جوامع بین المللی و جهانی شدند لیکن تمام مشکلات و ندانم کاری ها را به پاسداران و ایثارگران و دلسوزان و نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب و مردم نسبت می دهند که اوج رذالت و ریاکاری آنها است.

نکته بسیار عجیب تر و غیر قابل تحمل برای تمام مردم و به ویژه آنها که در جریان امور قبل از انقلاب تا اکنون هستند، این است که چرا دلسوزان انقلاب اسلامی که خودشان به طور مستقیم و حضوری شاهد تمام ریاکاری ها و رذالت های آنها بودند اکنون که کشور بر اثر حضور آنها در حاکمیت در مشکلات بزرگ و کوچک عمدی و مخرب قرار دارد، اینطور در مقابل وظیفه شرعی و انسانی برای حفظ آبروی اسلام و انقلاب ساکت و نظاره گر هستند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi