02 فروردين 1398/ ۱۶ رجب ۱۴۴۰
شناسه خبر : 64181
1397,چهارشنبه 08 اسفند14:08
اشتراک گذاری در:
عکس روز

درخواست یک برادر شهید


محمد زاهدی- برادر شهید هستم. معلولیت جسمی و حرکتی خیلی شدید دچار هستم. پدر و مادرم در قید حیات نیستند. طبق قانون حقوق مستمری پدرم به مبلغ 1200000 هزار دریافت می کنم که جوابگوی زندگیم که دارای همسر و دو فرزند می‌باشم نیست.

در زمان حیات پدر و مادرم از خدمات بنیاد از جمله واگذاری مسکن و وام استفاده نکردم.

باتوجه به اینکه جز موارد خواص و نادر و قانون، کلیه خدمات که به پدر و مادر می‌داده باید به بنده بدهد چون تحت تکفل پدر و مادر هستم. مسئولیت بنیاد شهید در این مورد چیست؟


کد خبرنگار : 20


برادر شهید     معلولیت     وام     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
3
ناشناس
1397/12/08 - 14:56
طبق قانون به همه جانبازان زیر25% فاقد شغل هم باید حداقل حقوق پرداخت شود ولی متاسفانه در بنیاد همه پرداخت ها سلیقه ای است
واولویت ها بررسی نمی شود .


Reply
no
0
yes
2
جانباز
1397/12/09 - 11:01
قابل توجه ایثارگزان محترم :
رئیس بنیاد شهید به مهر خبر داد؛
شروع پرداخت قسمتی از معوقات بیمه تکمیلی ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع پرداخت مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار مهر از شروع پرداخت مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران از بیمه دی خبر داد.

شهیدی در این باره گفت: پرداخت قسمتی از مطالبات بیمه تکمیلی ایثارگران که باید بیمه دی بابت هزینه های درمانی به آن ها پرداخت می کرد، چند روزی است که آغاز شده است...

Reply
no
0
yes
1
H.h
1397/12/10 - 21:26
سلام ، چرابنیاد شهید نسبت به شغل واستخدام برادر وخواهر شهید با فرزند جانباز تبعیض قایل میشود، چه فرقی بین برادر شهید وفرزند جانباز وجود دارد آقای شهیدی ونمایندگان

Reply
no
0
yes
0
همسرشهید
1397/12/13 - 03:27
بخاطرمشگلات زیادی که پیش آمده حقوقم مدت یکسال مسدوده و18سال مستاجرم ومنزل اجاره ام آتش گرفته و نیمی ازوسایلم سوخته ودرحال حاضرمدت شش ماه حتی یک یخچال ندارم وشرایط وام صندوق شاهد هم ندارم وبه هردری هم میزنم نمیتونم کاری انجام دهم تنهاخواسته ام ازبنیادیه وام خریدیخچال رادارم ولی به دربسته خوردم.

Reply
no
0
yes
0
کیهان
1397/12/22 - 15:12
بندهحود 18ماه درمنطقه بودم وهیچگونه از کارت ایثارگری استفاده نکردم وهم اکنون بیکار هستم و2تا دختر دم بخت دارم ایا وام 4درصدی نیاز دارم کمکم کن

Reply
no
0
yes
0
ناص
1397/12/22 - 15:16
هیچک.نه از کار ایثارگری استفاده نگردم





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.