شناسه خبر : 64195
پنجشنبه 09 اسفند 1397 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شروع پرداخت قسمتی از معوقات بیمه تکمیلی ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع پرداخت مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران خبر داد.

به گزارش مهر، محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع پرداخت مطالبات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران از بیمه دی خبر داد.

شهیدی در این باره گفت: پرداخت قسمتی از مطالبات بیمه تکمیلی ایثارگران که باید بیمه دی بابت هزینه های درمانی به آن ها پرداخت می کرد، چند روزی است که آغاز شده است.

وی افزود: متاسفانه فعلا قادر به پرداخت تمامی این مطالبات نیستیم و در این مرحله بخشی از آن ها را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید درباره پرداخت معوقات ایثارگران نیز تصریح کرد: معوقات ایثارگران و جانبازانی که از سال ۷۶ مانده بود، تا سال ۹۵ پرداخت شده و مبلغ آن نیز حدود ۵ هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان بوده است.

شهیدی اظهار داشت: زمان پرداخت باقی معوقات که مربوط به بعد از سال ۹۵ می شود هنوز مشخص نیز و هر زمان که قادر به تامین اعتبار شویم، پرداخت آن را شروع خواهیم کرد.

گفتنی است، از مرداد ماه سال جاری بیمه دی هیچ گونه پرداختی درخصوص هزینه های درمانی و بیمه تکمیلی به ایثارگران نداشته است.

اینستاگرام
اقای شهیدی بعد از این همه شعار در مورد زمان پرداخت میگید مابقی مطالبات بازنشستگی بعد از تامین اعتبار پرداخت میشه، مطالبات سال ۹۵ هم فرمودید پرداخت شده بفرمایید کجاس که ما بریم مطالباتمونو بگیریم از سال ۹۵ همچنان منتظریم ...‌‌ بابا چسبیدید به طرح سپاس ، جشنواره ، میز خدمتو .......‌ اینا درده مارو دوا نمیکنه ، حقمونو بدین که به یه زخممون بزنیم . هیچ کس به فکر ما نیست فقط سواستفاده دارن میکنن............‌‌‌
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi