شناسه خبر : 64199
پنجشنبه 09 اسفند 1397 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار سلیمانی در قم:

دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی بود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، با بیان اینکه تاثیر انقلاب اسلامی بزرگ بود و باید نسبت به آگاه سازی ملت ایران در خصوص پیروزی‌ها و موفقیت‌ها اقدام کنیم، گفت: از سفر بشار اسد به تهران و دیدار او با مقام معظم رهبری به عنوان جشن پیروزی یاد شده است.

دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی بود/ خط امام و رهبری یکی است

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی، در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند در این انقلاب، ملت ایران را بر همه قدرت‌ها پیروز کرد و امام خمینی(ره) توانستند اسلام نبوی که سال‌ها در غربت بود را تجدید کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که از اسلام ناب دفاع و از حرکت‌های اسلامی پشتیبانی  می‌کند. کسی که در حوزه باشد، نمی‌تواند نسبت به این نظام بی‌تفاوت بماند، ولی مبنای اصلی تربیت در دانشگاه و یا حتی حوزه، تفکرات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیست، در حالی که نظریات امام راحل دنیا را تکان داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: بین اسلام و نظام جمهوری اسلامی رابطه تنگاتنگی وجود دارد و اگر این نظام آسیب ببیند، چیزی از اسلام و حتی ایران باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه تصریح کرد: من در مسائل سیاسی به طرف کسی نمی‌روم و خط من، خط رهبری است و آنهایی که می‌گویند ما پیرو خط امام و رهبری هستیم باید بدانند که این دو از یکدیگر جدا نیستند.

سردار سلیمانی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌های اسلامی در جهان به وجود آمدند و شاهد پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین بودیم، در حالی که صهیونیست‌ها از همه سلاح‌های خود استفاده کردند.

وی ادامه داد: دلیل استمرار و انسجام نظام جمهوری اسلامی این است که امام خمینی(ره) اسلام را پشتوانه ای برای ایران قرار دادند و بین اسلام و منافع ایران منافاتی وجود ندارد و این منافع با اسلام تامین می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در دوره رژیم پهلوی در دکترین نظامی، عراق دشمن بود، یک حزب الحادی هم مدت‌ها در عراق حکومت می‌کرد، اما اکنون امن‌ترین مرزهای کشورمان، مرزهای مشترک با عراق است و دوستان ما در این کشور به حکومت رسیده‌اند و میزان صادرات کشورمان به عراق به مرز 12 میلیارد دلار رسیده است.

سردار سلیمانی با اشاره به شکست آمریکا در عراق اظهار کرد: آمریکا 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد، اما با این وجود رئیس جمهور این کشور باید شبانه و مخفیانه به عراق سفر کند؛ 150 هزار سرباز آمریکایی که وارد عراق شدند، بدون وجود یک حرکت اسلامی از عراق خارج نمی‌شدند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی می‌کنند که حرارت اسلام را در منطقه خاورمیانه بخشکانند و ریشه اسلام را از بین ببرند، سعودی‌ها اعتراف کرده‌اند که به خواست غربی‌ها، وهابیت را ترویج کردند و محمد بن سلمان نیز به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به ایران قدرت و اقتدار داد، افزود: عربستان هزار میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد، اما دارای اقتدار نیست؛ هر قدرتی به اقتدار منجر نمی‌شود، اقتدار ایران به دلیل اراده و وجود انسان‌های فداکار است.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر انقلاب اسلامی بزرگ بود و باید نسبت به آگاه‌سازی ملت ایران در خصوص پیروزی‌ها و موفقیت‌ها اقدام کنیم، به عنوان مثال از سفر بشار اسد به تهران و دیدار او با مقام معظم رهبری به عنوان جشن پیروزی یاد شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi