شناسه خبر : 64204
پنجشنبه 09 اسفند 1397 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مشکلات اعصاب توجه ویژه کنید!

ناشناس- با تشکر و قدردانی از مسئولین معزز فاش نیوز و مسئولانی که برای رفع مشکلات ایثارگران تلاش می کنند معروض میدارد بعد از گذشت بیش از 25 سال از مجروحیت و دوندگی برای انطباق سوابق مجروحیت با قوانین مصوب و اثبات مجروحیت های متعدد متاسفانه چند سال است که شش مجروحیت به طور کامل در کمیسیون ارتش تایید شده اما در کمیسیون پزشکی بنیاد چهار مجروحیت از شش مجروحیت تایید شده اما دو مجروحیت عمده که مشکلات اصلی در زندگی و کارم هستند علیرغم تایید در پرونده جانبازی بنیاد در سیستم سامانه بنیاد ثبت نشده و درصد دو مجروحیت باقیمانده مذکور که در پرونده تایید شده هنوز در سامانه و درصد نهایی لحاظ نشده و اشکال از سامانه کامپیوتری یا سهل انگاری اپراتور مربوط است.

 مجروحیت های اعصاب و روان و کمر طبق قانون در صورت جلسه سانحه ثبت شده و در کمیسیون ارتش نیز تعیین درصد شده لیکن در کمیسیون پزشکی بنیاد دو مجروحیت در در پرونده تایید شده لیکن در سیستم سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده است. دبیر محترم کمیسیون پزشکی از سال 94 با توجه به تایید دو مجروحیت که در پرونده ملاحظه کرد ضمن اعلام این اشکال خواستار پیگیری و ثبت دو مجروحیت در سیستم سامانه کمیسیون پزشکی شده لیکن پس از مراجعه به بنیاد استان گفتند باید به کمیسیون پزشکی مرکز مراجعه کنم و پس از مراجعه به کمیسیون پزشکی مرکز آنها می گویند به استان مراجعه کن چون پرونده در استان است.

 همانگونه که مستحضر می باشید مجروحیت موج گرفتگی اعصاب و روان و کمر جزو بدترین مجروحیت ها هستند که از ابتدای مجروحیت بسیار زجرم دادند و از تمام آرزوها و امیدهای جوانی و زندگی باز داشتند لذا میدانیم چنانچه مجروحیت اعصاب و روان و کمر که مطابق قوانین و ضوابط در پرونده تایید شدند در سیستم سامانه کمیسیون پزشکی ثبت و تایید شوند بنابراین درصد از کار افتادگی بالای 50 درصد خواهد شد و بسیاری از تسهیلات قانونی نیز شامل میگردد که در حال حاضر محروم می باشم.

 مسئولان محترم می دانند مشکلات اعصاب و روان و کمر علاوه بر سایر مجروحیت های موجود باعث محدودیت بسیار هستند در حالیکه سال هاست بدون هیچگونه تسهیلات و امتیازی با عنایات و امدادهای الهی و چنگ و دندان و قدرت قهرمانی ورزشی در جوانی زندگی را پیش بردم اما کهولت سن و تحلیل نیروی جوانی مانع از ادامه این روند شده که لازم است در این خصوص نیز مشکلات اداری و سامانه و غیره در جلسات و کمیسیون های مشورتی مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد تا ایثارگران به حق و حقوق قانونی بتوانند مشکلات مجروحیت را تحمل کنند..

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برادر عزیز این امامزاده را که ما دیدیم گمان نکنم شفا بده اگر کور نکنه خیلی خوب است دیگه حالا
نتیجه کمسیونهای پزشکی در استانهای مختلف از قول مدیر مر بوطه جناب طایبی :
جانبازان "بر اساس //نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، //توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند."
ایا جانبازی که بیش از 5 عضو وبیماری غیر جنگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اگر به کمسیون برود به در صد قبلی اش اضافه میشود ؟
مخاطب گرامی ای موکدا تاکید کرده اید کامنت هایتان چاپ نشود
اگر انقدر می ترسید و با سایت مشکل دارید، هیچ اجباری به حضورتان اینجا و دیدن این سایت وجود ندارد

نه حرف بجا و مفیدی می زنید و نه کسی اجبارتان کرده که در این سایت و درباره این سایت بنویسید

نکته دوم اینکه اگر می توانید انتقاد یا نظراتتان را مودبانه بنویسید وگرنه بار دیگر بخواهید به نوشتن اینگونه کامنت ها برای سایت با فحاشی و خلاف شئونات و توهین ادامه دهید و کامنتی به اشکال قبلی ارسال شود، مجبور به اقدام از طریق پلیس فتا خواهیم شد
سلام ، با عرض معذرت بدلیل اظهار نظر در این موضوع باید بعنوان کاربر چندین ساله سایت فاش نیوز شاهد بودیم بطور معمول سایت فاش نیوز بیانگر مشکلات ایثارگران و عدم اجرای قوانین توسط عده ای از مجریان قانون است که درگیر موضوعات جناحی و سیاسی هستند. موضوعات جانبی نیز همچون فعالیتهای حول محور فرهنگ ایثار و شهادت و دلدادگی ایثارگران نسبت به نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.
چنانچه اشخاص و کاربرانی بدنبال انتشار مطالبی غیر از موضوعات فوق الذکر باشند همانطور که برادرانه توصیه شده به سایتهای مرتبط با عقایدشان مراجعه کنند زیرا در حال حاضر بسیاری از فعالیتهای فضای مجازی انتشار موضوعات خلاف مصالح کشور و مردم گردیده که بطور مستقیم از سوی ضد انقلاب خارج هدایت میشوند. بنابراین تکلیف روشن است اینجا خرابات مغان است در او رندان بلا کش باشند و همچنین بقول جناب حافظ که فرمود:
ایکه از کوچه معشوقه ما میگذری
بر حذر باش که سر می شکند دیوارش
یا در جای دیگر فرمود:
در کوی ما شکسته دلی می خرند و بس
بازار خود فروشان از آن سوی دیگر است
با سلام و تقدیم احترام باستحضار میرساند : آقای فرج‌الله عارفی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه روز یکشنبه 17 آذرماه 1392 کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دو ماده از طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان مورد بررسی قرارگرفت که طبق ماده اول این طرح، جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان خدماتی معادل جانبازان 25 درصد دریافت خواهند کرد و بر مبنای ماده دوم، درصد‌های جانبازی قبلی داده شده به این افراد کاهش پیدا نخواهدکرد - با تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس قرار شد و جانبازان شیمیایی و اعصاب همانند جانبازان ۲۵ درصد خدمات دریافت کنند؛ فاش نیوز در مورخ 07/08/1394خبری منتشر نمود که آقای مجتبی رحماندوست در مجلس شورای اسلامی خبر دادن این مصوبه مجدد در مجلس به جریان افتاده است. با توجه به اینکه بیش از سی سال از مصدومیت جانبازان شیمیایی گذشته و تعدادی که در قید حیات هستند در سنین بالای 50 ،60 سال قرار دارند یا بازنشست شده و یا در آستانه بازنشستگی هستند، ابلاغ این مصوبه در زمان زندگی آنها بسیار مهم است، باید نسبت به تصویب نهایی و ابلاغ و اجرای این مصوبه اهتمام بیشتری ورزید ، و اگر موانعی هست حداقل امتیازات مرحله ای ابلاغ کنند در مرحله اول سنوات ارفاقی جهت بازنشستگی همانند جانبازان 25درصد منظور شود و در زمان مقتضی بعد، سایر امتیازات ؛ تقاضا داریم جهت تصویب و ابلاغ این مصوبه نهایت مساعی بکار گرفته و این مهم هرچه زود تر به هر وجه مقتضی به نتیجه برسد

با نهایت تشکر و امتنان
با سلام ویاد خدا
" والتین و الزیتون".
15 اسفند الی 22 اسفند هفته درخت ودرختکاری ومنابع طبیعی گرامی باد .
دیگران کاشتندما خوردیم ...........................ما بکاریم دیگران بخورند

امام صادق (ع)می فرمایند:درخت بکارید و کشاورزی کنید که هیچ عملی از آن حلال‌تر و پاکیزه‌تر نیست.
سوگند به خدا که هنگام ظهور حضرت ولیعصر ارواحنا فداه بعد از خروج دجّال، کشاورزی و نخل‌کاری رونق بسزایی خواهد یافت.
1400سال پیش در اسلام به اهمیت این امر توصیه شده وپیامبر وامامان ما انرا عملی صالح ومستحب ,وخود وپیروانشان را به درختکاری ودوستی با درختان تشویق نموده اند .
درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است.
درختان موجب تلطیف وطراوت وخنکی هوا می گردند .واکسیژن رادر اتمسفر افزایش می دهند والودگی هوا را خنثی می کنند .
میوه های بسیار فراوانی به واسطه درختان از جانب خداوند برای انسانها پدید می اید که میو ه های بهشتی از جمله انار,زیتون,خرما,انگور, انجیرکه به برخی از این 5 میوه بهشتی سوگند یاد شده ,واز همه انها را مو جب رزق نیکوولذیذ وسودمند با خواص درمانی یاد نموده .
.درختان مو جب جلوگیری از فرسودگی خاک وبهینه شدن کشت وکار وپناهگاه وحش بوده وهم سفره ای بزرگ برای خوراک موجودات اعم از انسان وجانوران ,.
به واسطه فرسایش وتجزیه برگ درختان وکود خاکی که از ان درست میشود که بسیار ارزشمند وصدها سال زمان میبرد تا مشتی از ان خاک پدید اید .که البته این نعمت الهی جنگل وخاک در هر کشوری نیست لکن ایران 4 فصل, غنی وبی نیاز ,حتی اماده صدوربرای محصولات درختی می باشد . .
. درخت موجب ارامش روحی وجسمی انسان حتی بیماران نیز می شود.
منبع بزرگی برای تهیه چوب وکاغذ ,کارتن هستند ,که فراورده های چوبی امروز در صنعت چوب که یک رشته مهندسی در دانشگاه است .(منابع طبیعی وکشاورزی )
برای جامعه امروزی اصالت خودش را حفظ کرده ومحصولاتی نفیس جهت استفاده مردم به ارمغان اورده .
بعلاوه مو جب کاهش الودگی صوتی ,سایه ای دلپذیر برای رهگذران خسته تابستان سوزان ,مانع از جاری شدن سییل ..و تند باد وطوفان .....
درختان وجنگلها یک جاذبه توریستی وگردشگری است ومحلی برای تفریح خانواده ها وهم مزیت اقتصادی دارد .
چوب درختان مضافا"در صنعت کشتی وناو دریایی حتی هوایی ,در گذشته محل اتصال کابل برق وتلفن بین شهرها ی سراسر کشور ,استفاده از شکوفه های ان در تغذیه زنبور و کندو عسل , استفاده در صنعت رنگرزی پوست انار وگردو .

صنعت دارویی مانند اکالیبتوس .....,برگ در خت توت بر ای پرورش پیله کرم بریشم .

با کاشتن یک یا چند در خت به سنت همه ساله عمل کنیم ومحیطی سر سبز و با نشاط برای ایند گان مهیا کنیم از مزایای این نعمت الهی استفاده کنیم وهم خدمتی ایند
گان .
وهرگز به حریم موجود زنده ای مانند در خت که بی زبان است ودر جای جای چشم ما استفاده می دهد , تجاوز نکنیم که لا غیر مذمت هم شده.
البته سالهای مدیدی است که , اکوسیستم وطبیعت زیبای بکر خالق خلقت ,تحت تجاوز متجاوزان قرار گرفته است .
وسرقت چوب ودست اندازی به ان نقص وحتک حریم درختان شده ,که بایستی با امداد سازمان محیط زیست, اخص مراعات مردم ودامداران,از زیان وتحلیل بیشتر جلوگیر ی گردد .
نه اینکه در استان جنگلی شبها با اره برقی در جنگل به جان در ختان افتاده وبا وانت انرا برای فروش به سرقت می برند .
دشمن در8 سال دفاع مقدس به مردم وبه هیچ چیز رحم نکرد.
را در جبهه های جنوب کشور .یادمان هست نخل ها ی سو خته و نیمه شده بر اثر بمباران بعثی ها از رویش باروری متوقف شدند .که مجدد به همت مردم وجهاد وسپاه در سازندگی بارور وشکوفا شدند .
یاد باد ان روز گاران یاد باد.......... روز وصل دوستداران یاد باد
.
با تشکر اصلاحیه جانباز ع
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi