شناسه خبر : 64221
شنبه 11 اسفند 1397 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش ادبی شاعران شاهد و ایثارگر برگزار شد

همزمان با برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه روز شهید، به منظور تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، دومین نشست انجمن ادبی شاعران و نویسندگان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

فاش نیوز -  همزمان با برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه روز شهید، به منظور تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، دومین نشست انجمن ادبی شاعران و نویسندگان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

برپایه این گزارش، همزمان با برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و در آستانه روز شهید، دومین نشست انجمن ادبی شاعران و نویسندگان شاهد و ایثارگر با همکاری مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به منظور تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا، عصر جمعه در هتل هویزه تهران برگزار کردید.

در این همایش که جمعی از نخبگان و سر آمدان شاهد و ایثارگر و مسئولین حضور داشتند، علاوه بر شعر و داستان خوانی، برنامه تکنوازی نی با اجرای «حسین خوش چهره»، هنرمند بنام ایثارگر نیز اجرا شد.

از جمله شاعران ایثارگری که به اجرای برنامه پرداختند می توان به نام هایی چون یاسر قنبرلو، فاطمه افشاریان، شکیبا غفاریان، سجاد شاکری، مرتضی حنیفی، فاطمه پروانه اسدی، امید سوماری، نفیسه سادات موسوی، که همگی از فرزندان شهدا هستند اشاره کرد.

همچنین در بخش داستان نیز مسلم صالحی از اهواز به اجرای برنامه پرداخت.

انجمن ادبی شاهد و ایثارگر متشکل از فرهیختگان ادبی شاهد و ایثارگر سالهاست به فعالیت مشغول است و در حوزه شعر و داستان هنرمندان شاخصی را به حوزه ادبیات ایران اسلامی معرفی نموده است.

جمع آوری و انتشار آثار اعضا و برگزاری مستمر کارگاههای آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت از جمله فعالیت این انجمن است.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام. آدرس یا تلفن یا آی دی تلکرام انجمن ادبی شاعران و نویسندگان شاهد و ایثارگر را دارید شما؟ ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi