شناسه خبر : 64224
شنبه 11 اسفند 1397 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفتگو با طلبه جانباز ۷۰ درصد؛

بی تدبیری بنیاد شهید گیلان در رسیدگی به وضعیت بیمه جانبازان

حجت‌الاسلام محمدحسن حسن زاده فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما مبنی بر گزارشات متعدد و اعتراضات پی در پی خاندان معظم شهدا و جانبازان سرافراز به وضعیت بی سر و سامان دارو و درمان این قشر عظیم و ایثارگر، اظهار کرد: متأسفانه به علت بی تدبیری بنیاد شهید، با بیمه ای قراداد بسته شده که برخلاف بیمه گزار قبلی بنیاد، از هیچگونه عملکرد مثبت در پاسخگویی برخوردار نیستند.

وی افزود: بارها شاهد بی توجهی اطباء نسبت به خاندان معظم شهدا و جانبازان در پذیرش و دادن وقت برای درمان آنان به علت عدم پاسخ دهی مناسب طرف قرارداد بنیادشهید(بیمه دی) بوده ام.

طلبه جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس با بیان اینکه تعداد دکتران طرف قرارداد با بیمه دی به حداقل ممکن رسیده و متأسفانه اکثر قریب به اتفاق داروخانه ها از تحویل دارو به دفترچه های بنیاد استنکاف ورزیده‎اند، گفت: بعضاً با کمال وقاحت، بر روی شیشه داروخانه ها، کاغذی الصاق شده است که از پذیرش دفترچه های بنیاد شهید معذوریم.

حجت‌الاسلام حسن زاده تصریح کرد: در مواجه با این موضوع بنیاد شهید که متولی اصلی دارو و درمان خاندان معظم شهدا و جانبازان سرافراز است، هیچگونه پاسخ مناسبی ارائه نمی دهد.

وی با اشاره به افراد مراجعه کننده به بنیاد شهید برای دادن فاکتور و اخذ وجه آن به نمایندگان بیمه دی که در محل بنیاد و در روزهای خاصی مستقرند، خاطرنشان کرد: آنان نیز به بهانه های مختلف نسبت به سرگردانی پدران و مادران شهدا که اکثراً از کهولت سن برخوردارند و یا جانبازانی که به دلیل شرایط جسمی از توان رفت و آمد چندانی برخوردار نیستند، در کمال بی احترامی و بی ادبانه به بیمه سلامت و دفترنمایندگی بیمه دی حواله داده میشوند.

مجروح حادثه تروریستی تکفیری ها در عراق اظهار کرد: بنیاد شهید به عنوان متولی جامعه هدف خویش (که بدین جهت حقوق بگیر بنیادند!)، موظف به پاسخگویی مناسب و در خور شأن این قشر ایثارگر است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: در تماس تلفنی مدیرکل بنیادشهید گیلان عرض کردم که مسئولیت این امور به عهده شماست و شخصا وظیفه پاسخگویی دارید چون عده ای با چنین برخوردهای نابخردانه،(چون ضدانقلابیون خائن!)، با اشغال جایگاه های اداری بنیاد شهید سعی در ناراضی تراشی وارثان انقلاب دارند تا با اعتراض این قشر، موجب شادی اردوگاه دشمن شوند.

وی با بیان اینکه کسانی که امید به گسستن تعهد مردانه این قشر عظیم یا جایگاه بی بدیل ولایت فقیه بسته اند، یقین داشته باشند که به گور خواهند برد، گفت: به مدیرکل بنیاد شهید عرض کردم، اگر احساستان بر این است که دولتمندان وظیفه نشناس به این قشر عظیم بی توجه اند و اخذ مطالبات این قشر عظیم، از عهده تان خارج است، در کمال صداقت از خاندان معظم شهدا و جانبازان سرافراز عذرخواهی کرده و سرافرازانه استعفا دهید.

همسر طلبه ی شهیده حاجیه خانم دقیقی در قسمتی دیگر از این مصاحبه، آن دسته از کسانیکه هنوز افتخار جانبازی و‌ ویلچر نشینی در مناسب بالا را با خود به یدک می کشند را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: انتظارمان بر این است که قدردان این قشر عظیم بوده و جایگاه وکیل المله را به وکیل الدوله تبدیل نکنند و در پیگیری مطالبات بحق این قشر عظیم از ایثارگران، فریادگر واقعی باشند.

به نقل از گیلانستان

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi