شناسه خبر : 64226
شنبه 11 اسفند 1397 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراف بزرگ یک فتنه گر فراری:

مردمی‌ترین و باسوادترین رهبر تاریخ

خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچ‌کس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.

فاش نیوز -  عضو اتاق فکر فتنه سبز در خارج کشور گفت: هیچ رهبری از دوره هخامنشیان تا امروز، با آقای خمینی در سطح دانش و سواد قابل مقایسه نیست.
عبدالکریم سروش ضمن سخنانی در کالیفرنیا (مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب) گفته است: «اگر امروز شما را بین شاه و آقای خمینی مخیر کنند، کدامشان را می‌پذیرید، اگر فرض کنیم که هیچ اختیاری نداشته باشیم جز اینکه یا شاه و آقای خمینی یکی را انتخاب کنیم بنده صددرصد آقای خمینی را انتخاب می‌کنم. برای اینکه آقای خمینی، مردمی‌ترین رهبری بود که در تاریخ این کشور ظهور کرد. شما فقط کافیست که استقبال از او و بدرقه از او را وقتی که مرد ببینید. ما در تاریخ ایران هیچ رهبری را نداریم که این طور در دل مردم جا داشته باشد. شاه که هیچ، پدرجد شاه هم خواب این جور پشتیبانی مردمی را نمی‌دیدند. مردم به هر حال یک چیزی دیده بودند، نشان یک عشقی بود، نشان یک عاطفه‌ای بود که معطوف به یک رهبری می‌شد که دوستش داشتند؛ در او چیزی دیده بودند. خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچ‌کس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.
چرا؟ برای اینکه اولا فقیه درجه اولی بود، عرفان هم خوانده بود، فلسفه هم خوانده بود. شاه قبل از آقای خمینی که بود؟ یک جوان 20 ساله که از سوئیس بلند شد آمد ایران پادشاه شد. بعد از پادشاهی‌اش که درس و مکتب و مدرسه‌ای نبود؛ قبلش هم حداکثر یک دیپلم، اگر آن دیپلم را هم داشت، من خبر ندارم. سوادی نداشت. پادشاهان قبل از او چی؟ این رو تواریخ برای ما نوشتند، اینها خواندن و نوشتن بلد نبودند. آن‌قدر فاصله زیاد است که لازم نیست ما بخواهیم شواهد تاریخی بیاوریم. نه فقط در ایران، شما سراغ پادشاهان انگلستان و فرانسه بروید، اینها آدم‌های بافکری، با علمی و باسوادی نبودند. در تاریخ ما آقای خمینی واقعا یک نمونه بی‌نظیر بود در مقام حکومتداری، خمینی سابقه خوبی داشت. در گذشته او هیچ چیز ناپاکی وجود نداشت. نه مال مردمی را خورده بود. نه آدمی را کشته بود. نه تجاوزی به حق کسی کرده بود. هیچکدام اینها نبود. مرد شجاعی بود. ما آدم شجاع در تاریخ خودمان کم داشتیم. آدم قلدر داشتیم، ولی شجاعت یک فضیلت اخلاقی است. این غیر از این است که شما زورتان زیاد باشد. نادرشاه هم آدم قلدری بود. ولی شجاعت اصلا حرف دیگری است. اختناق و خفقانی که در زمان شاه بود که کسی جرأت سخن گفتن نداشت، یک کسی از قم
]اشاره به امام خمینی[ برمی‌خاست و فریاد می‌کشید و مقابل حکومت شاه می‌ایستاد و می‌گفت من سینه‌ام را برای سرنیزه‌های شاه آماده کرده‌ام، این چه میزانی از شجاعت لازم دارد؟!»
او همچنین گفت ممکن است بگویید مردم ایران دیوانه بودند، خب مردم ایران هم برمی‌گردند و می‌گویند خود شما دیوانه هستید.

اینستاگرام
جناب سروش این همه به قول خودت درس منطق و فلسفه خوندی,مقایسه کردن
امام خمینی با شاه قیاس مع الفارق است همان قیاس منطقی.امام خمینی مثل خورشید می درخشد و واقعا احتیاجی به تعریف امثال شما ندارد .
حیف ان زحماتی که سال 60 امتحان نهایی دبیرستان درس بینش وفلسفه شما را پاس کردیم .
اگر می دانستیم دچار استحاله ویا انحراف ودگردیسی فکری می شوید هرگز ...
با طرح نظریه های ارا جیف وکفر احتمالا"قصد باز گشت به ایران را داری د ویا به دنبال ایجاد ایسم های جدید هستید .
آقا دکتر ساقی سلام
ما باید از سخنان خوب این افراد استقبال کنیم . سعی کنید در مطالبتان روی مشترکات تاکید کنید. نباید نیروها ی مذهبی مسئولین را ضد نظام بی بصیرت و... خطاب کنند. آیت الله هاشمی رفسنجانی این همه خدمت کرده است عده ایی نادان به او توهین می کنند تعدادی هم فقط تقلید می کنند و فحش می دهند. نیروها را گرد هم جمع کنید.وقتی سروش و مهاجرانی حرف خوب می زند استقبال کنیم.
بله اصل حرف شما درست است ولی درباره کسانی مثل سروش و .... اینها کلا" تغییر ماهیت داده اند مگر اینکه بار دیگر توبه کنند و برگردند و خلاف رویه اینان ثابت شود
با سلا م

هر ان چه دیده بیند دل کند یاد .
صحیح است که دکتر سروش سالهایی مدید مسولیت وخدماتی مثبت در کارنامه و پست های فرهنگی ودانشگاهی نظام داشته ,صرف نظر از دید گاه فکری وی که در هر سخنرانی در دانشگاهها ی ایران بین دانشجویان درگیری بود واینک همان دانشجویانی که برای ایشان سینه سپر می کردند از انزوایی که برایشان پیش امده پشیمان ونادمند .
,اما نامه تند وخطاب ایشان بعد 88را اگر خوانده باشید هم اهانت وجسارت بزرگی به ...........نموده وهم بابت فعالیتش در مدت همکاری ندامت وانرا فسخ وپس گرفته است .
اینک در خارج از کشور نیز نظریاتی جنجالی ونپسندیده که علمای حوزه واکنش نشان داده اند ابراز نموده مثال افکار ایشان در مورد قران که "دم قرا ن را از خدا و نی " انرا از محمد" دانسته .
این نظریه جدید که اول بار در مصاحبه با میشل هوبینک هلندی منتشر گردید .موجب جبهه گیریهای تند و گاه شدیدالحن متفکران اسلامی گردید.
ویا تعبیر ایشان در مورد ولایت فقیهه به استبداد .......
وحی و حکومت اسلامی و.....مانند گنجی, ...دچار دگر گونی وماهوی فکری شده اند .
.............................................................................................................
البته محتوای منتشر شده بالا یک وصف تاریخی است که همه ملت ایرا ن وانسانهای جهان خصوصا"مردمی که در عصر امام بزرگ شده اند به این حقیقت تاریخی واقفند .
حقیر ناتوان از درک معانی ومفاهیم متا ءفیزیکی وفلسفی ,....د رمقاله " فتبار ک الله احسن الخالقین" شخصیت ماورایی وبی بدیل وپیامبر گونه امام را نگاشتم .
چون در زمان امامان معصوم نبودم ولی افتخار مشاهده تجسم عینی شخصیت امامان را در وجود پر برکت امام راحل ,افتاب عالمتاب عالم مشا هده کرده بودم .
ای کاش رونشفکران ما اسلام را هر ان چه که هست به مردم معرفی کنند نه چیزی به ان بیفزایند ونه از محتوای ان ذره ا ی بکاهند .
منابع تفسیر در یک نگاه به سه دسته نقلی، عقلی و علمی قسمت می‌شوند.
منابع نقلی عبارت‌اند از: قرا ن کریم، روایات معصومان (علیهم‌السلام)، لغت و تاریخ .
منابع عقلی هم شامل بدیهیات و مقدمات عقلی قطعی است.
منابع علمی نیز شامل علوم تجربی و انسانی است. ماحصل کنش های دانشمندان ما بر این منبع استوار باشد نه رای خود را تفسیر کنند .
امام فرمودند: اگر عالمی(دانشمندی )فساد کند عالمی (جهان , کره زمین )به فساد کشیده می شود ".


اسلام از منورالفكران غرب‌زده,ضربه بسیار خورده .وبر هیچ انسان ازاده وبا فطرت ,وجدان بیدار کتمان وپوشیده نیست .

فکر ضعیف من میگه
حقیقت اینه که ,با وجود کدورتها ونقدها ,هاشمی رابطه خود را با رهبر عاشق ومعشوق و خویش را مرید ولایت فقیهه می دانست وتا اخر پای رهبری وانقلاب ایستاد .
با تشکر از اطاله کلام



با سلام
دوستان عزیز اگر سخنرانی دکتر سروش فراری غربگر ا ,ومنحرف وعقاید وافکار شیطانیش را که در مورد تشیع ,ولایت فقیهه ,اسلام وارکان ان را در خارج از کشور شنیده اید ,بد نیست به نظر جدید وی اعترافات او به شخصیت والا وبی نظیر امام راحل مرورنمایید .
هر چند ایشان هیچ جایگاهی در نظام ندارد .ولی اقرار واعتراف ایشان جالب است .
هخامنشیان تا به امروز خوانده است.

دکتر عبدالکریم سروش از اندیشمندان معاصر است که مطالعه سرگذشت او و سیر تطور نظریاتش از دوران پیش از انقلاب تا امروز، عبرت‌آموز است؛ از دورانی که نوشته‌های سروش مورد تأیید و تحسین بزرگانی چون شهید مطهری قرار می‌گرفت، وی به روزگاری دچار شد که وحی و نبوت را آنطور بازتعریف کرد که قرآن را ساخته و پرداخته ذهن پیامبر خواند و احکام قرآنی را نیز موقت می‌دانند و حکم به تعطیلی برخی از احکام مسلم می‌دهند.

سروش در سال ۸۸ و در بحبوحه حوادث پس از انتخابات هم در یک نامه سرگشاده به رهبر انقلاب، انواع تهمت‌ها و اهانت‌ها را نثار نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن کرد.

اما آقای سروش به تازگی در سخنرانی خود در کالیفرنیا (که محل آن مشخص نیست) در وصف امام خمینی (ره)، ایشان را رهبری بی‌نظیر از دوران هخامنشیان تا به امروز خوانده و برخی از خصوصیات امام را برمی‌شمرد که اعتراف به آن از زبان شخصی چون سروش که از قرآن و نبوت تا تشیع و ولایت فقیه را زیر سؤال برده، قابل توجه و تأمل است.

صوت صحبت‌های سروش را اینجا گوش کنید:

«اگر امروز شما را بین شاه و آقای خمینی مخیر کنند، کدامشان را می‌پذیرید، اگر فرض کنیم که هیچ اختیاری نداشته باشیم جز اینکه یا شاه و آقای خمینی یکی را انتخاب کنیم بنده صد در صد آقای خمینی را انتخاب می کنم. برای اینکه آقای خمینی، مردمی‌ترین رهبری بود که در تاریخ این کشور ظهور کرد. شما فقط کافیست که استقبال از او و بدرقه از او را وقتی که مُرد ببینید. ما در تاریخ ایران هیچ رهبری را نداریم که اینطور در دل مردم جا داشته باشد. شاه که هیچ، پدرجد شاه هم خواب اینجور پشتیبانی مردمی را نمی‌دیدند. مردم بهرحال یک چیزی دیده بودند، نشان یک عشقی بود، نشان یک عاطفه‌ای بود که معطوف به یک رهبری می‌شد که دوستش داشتند؛ در او چیزی دیده بودند. خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچکس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.

چرا؟ برای اینکه اولاً فقیه درجه اولی بود، عرفان هم خوانده بود، فلسفه هم خوانده بود. شاه قبل از آقای خمینی که بود؟ یک جوان ۲۰ ساله که از سوئیس بلند شد آمد ایران پادشاه شد. بعد از پادشاهی اش که درس و مکتب و مدرسه‌ای نبود؛ قبلش هم حداکثر یک دیپلم، اگر آن دیپلم را هم داشت، من خبر ندارم. سوادی نداشت. پادشاهان قبل از او چی؟ این رو تواریخ برای ما نوشتند، اینها خواندن و نوشتن بلد نبودند. انقدر فاصله زیاد است که لازم نیست ما بخواهیم شواهد تاریخی بیاوریم. نه فقط در ایران، شما سراغ پادشاهان انگلستان و فرانسه بروید، این‌ها آدم‌های بافکری، با علمی و با سوادی نبودند. در تاریخ ما آقای خمینی واقعاً یک نمونه‌ی بی‌نظیر بود در مقام حکومتداری. خمینی سابقه خوبی داشت. در گذشته او هیچ چیز ناپاکی وجود نداشت. نه مال مردمی را خورده بود. نه آدمی را کشته بود. نه تجاوزی به حق کسی کرده بود. هیچکدام اینها نبود. مرد شجاعی بود. ما آدم شجاع در تاریخ خودمان کم داشتیم. آدم قلدر داشتیم، ولی شجاعت یک فضیلت اخلاقی است. این غیر از این است که شما زورتان زیاد باشد. نادرشاه هم آدم قلدری بود. ولی شجاعت اصلاً حرف دیگری است. اختناق و خفقانی که در زمان شاه بود که کسی جرأت سخن گفتن نداشت، یک کسی از قم [اشاره به امام خمینی] برمیخاست و فریاد می‌کشید و مقابل حکومت شاه می‌ایستاد و میگفت من سینه‌ام را برای سرنیزه‌های شاه آماده کرده‌ام، این چه میزانی از شجاعت لازم دارد؟!»
سلام این نمونه تعاریف از امام راحل (ره) هنگامی که میگوید از دوران هخامنشی تا امروز رهبری همچون امام خمینی وجود نداشته است بطور غیر مستقیم پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) را مردود اعلام میکند که این نوع سخنوری فقط از دسیسه های شیطان و سیاستهای شیطان بزرگ برمی آید.
ایشان تلویحا بوسیله تایید امام راحل (ره) که کاملا موذیانه و شیطنت آمیز و ریاکارانه مطرح شده است ابتدا حواس ملت را به اراجیف خودش جلب میکند سپس در لفافه پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) را به چالش کشیده است لذا شخصی که پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) را که امام راحل (ره) در تمام عمر شریفش خود را خادم آنان معرفی کرده اما ایشان آنطور به چالش کشیده است در جواب این نوع سخنان فاقد اعتبار و معرفت دینی و فریبکارانه فقط لعنت سزاوار است که در کنار اربابان کافر و دین ستیز شایسته لعنت الهی باشد.
سلام اگر متن را ببینید در اولی می گوید: ما در تاریخ ایران هیچ رهبری را نداریم که این طور در دل مردم جا داشته باشد. شاه که هیچ، پدرجد شاه هم خواب این جور پشتیبانی مردمی را نمی‌دیدند.
و در دومی هم می گوید:خمینی باسوادترین رهبر این کشور بوده تا کنون؛ از ایام اولیه حکومت هخامنشیان تا روزگار حاضر هیچ‌کس به لحاظ علمی به پای او نمی‌رسید.
یا می گوید: نه فقط در ایران، شما سراغ پادشاهان انگلستان و فرانسه بروید، اینها آدم‌های بافکری، با علمی و باسوادی نبودند. در تاریخ ما آقای خمینی واقعا یک نمونه بی‌نظیر بود و....
امام شخصیت دو انسان کامل در یک جسم وروح داشت یکی عالم در علوم زمان وعصر حیات واین دنیا .
ودیگری عالم وعمل به علوم اخرت که فقط برای مرجعیت 126 علم را در حوزه سپری کند .
وبه درجا تی از کمالات برسد که شامل بندگان خاص خداست که از نظر مدارج علمی وعملی ,تقوا در زهد وفقه ,عرفان ,ایشان به معصومین بسیار نزدیک شده بود بود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi