شناسه خبر : 64236
شنبه 11 اسفند 1397 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن می‌خواهد شیفتگان غرب را به میدان بیاورد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، امشب (پنج‌شنبه) در سومین کنگره سرداران و هزار شهید والامقام حوزه‌های مقاومت ۳۲۳ و ۳۲۴ ناحیه مالک اشتر سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، با بیان این‌که ما در مقابل تمام آرزوهای دشمنان ایستاده‌ایم و مردم ما معادلات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمنان را بر هم زده‌اند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند که ما انقلاب خود را صادر می‌کنیم و امروز ما می‌بینیم که انقلاب خود را در جهان صادر کرده و کاری کرده‌ایم کسانی که در دنیا افتخارشان این بود که زیر سایه پرچم آمریکا و یا شوروی هستند، از انقلاب ما الگو گرفتند.

وی افزود: دشمنان در تمام این سال‌ها تلاش خود را معطوف بر این کرده بودند تا انقلاب ما را متوقف کنند؛ اما در برابر عظمت ملت ما به زانو در آمدند؛ آن‌ها ۴۰ سال است که وعده سقوط انقلاب ما را می‌دهند و پیروی مردم ما از ولایت فقیه، عامل شکست آن‌ها بود.

سردار یزدی ادامه داد: مردم ما نشان دادند همان‌طور که در زیارت عاشورا می‌خوانند «یا لیتنا کنا معک» برای امام حسین و راهش حضرت زهرا و حضرت علی و فرزندانش ایستاده‌اند و همچنین نشان دادند که به وعده‌های الهی اطمینان دارند و فرزندان محرم و عاشورا هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ روانی، شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال این هستند که تفکر انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمان بزرگ ظهور را از ما بگیرند، تأکید کرد: اما با استقامت جوانان، هرچه دشمنان بافته بودند، رشته شد.

دشمن می‌خواهد خودشیفتگان به غرب را به میدان بیاورد/ هر کس از آموزه‌های دینی و رهبری فاصله بگیرد دشمن مردم است

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند اگر در کشوری تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان از آن کشور دور می‌شود، افزود: بعد از دفاع مقدس دیدیم که دشمنان با عناوین مختلف جوانان ما را تهدید کردند و مراکز فرهنگی و مطالعاتی‌شان گفتند که این جوانان دیگر با شهدای خود آشنایی ندارند و با رهبر خود هم‌پیمان نیستند؛ ولی دیدیم که در سال ۷۸ آمدند و سیلی خوردند و در سال ۸۸ نیز با عوامل داخلی خود آمدند؛ اما این‌بار هم شکست خوردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تصریح کرد: در دی‌ماه سال گذشته، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و گروه‌های چپ با نقشه‌های آمریکایی و صهیونیستی به میدان آمدند و وعده دادند که انقلاب اسلامی سقوط خواهد کرد؛ ولی مردم ما به‌خصوص جوانان مجدداً به میدان آمده و سیلی دوباره‌ای به گوش آن‌ها نواختند.

وی با بیان اینکه همه ترس و نگرانی دنیا این بود که بسیج جهان اسلام شکل گیرد و آن با عنایت الهی شکل گرفت، گفت: آن‌ها آمده بودند که سوریه را از بین ببرند و جلوی انقلاب اسلامی بایستند؛ در همین راستا یک روز می‌گفتند «بشار اسد» رفتنی است و سوریه فرو خواهد پاشید؛ اما امروز التماس می‌کنند که از این کشور بگریزند؛ این‌ها به یمن ایثار و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی شهداست.

دشمن می‌خواهد خودشیفتگان به غرب را به میدان بیاورد/ هر کس از آموزه‌های دینی و رهبری فاصله بگیرد دشمن مردم است

سردار یزدی بیان داشت: عظمت مردم ما به ایستادگی ۴۰ ساله‌شان و پیروی از راه شهداست و نتیجه ایستادگی و مقاومت است که امروز ما در دنیا مفتخریم بگوییم استقلال خود را رقم زده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ سال هر جا که در کشور موفقیت داشتیم، مسئولان ما راه شهدا را رفتند و هر جا که عقب‌نشینی و ناکامی داشتیم از راه شهدا دور شده‌ایم؛ امروز اگر یک قدم به عقب بیاییم، دشمن ۲ قدم به جلو می‌آید؛ اما اگر بایستیم و جلو برویم، دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تأکید کرد: دشمن امروز همه تلاش‌های خود را معطوف در این کرده که مردم ما را از نظام و رهبری دور کند و کاری کند که ما به گذشته خود افتخار نکنیم، می‌خواست تابستان به مردم فشار بیاورد، اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند؛ گفت در مهرماه دانشجویان و دانش‌آموزان به خیابان می‌آیند؛ ولی دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان ما در ورزشگاه آزادی و نقاط مختلف کشور با امام و انقلاب خود بیعت کردند.

دشمن می‌خواهد خودشیفتگان به غرب را به میدان بیاورد/ هر کس از آموزه‌های دینی و رهبری فاصله بگیرد دشمن مردم است

وی با بیان این‌که دشمن می‌خواهد از نفوذی‌ها استفاده کند و کسانی که خودشیفته غرب هستند را به میدان بیاورد، تأکید کرد: با هیچ کس تعارف نداریم، هر کسی از آموزه‌های دینی، راه شهدا و پیروی از رهبری فاصله بگیرد، در هر لباس و مسئولیتی که باشد، دشمن مردم است.

وی تاکید کرد: آن‌هایی که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده‌اند و سختی نکشیده‌اند و نمی‌دانند انتظار مادر شهید یعنی چه و از کنار مزار شهدا عبور می‌کنند و هیچ احساسی ندارند، باید به مردم جواب بدهند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم که با شعر خوانی صابر خراسانی شاعر اهل بیت و حامد زمانی همراه بود، از خانواده‌های شهدا به خصوص خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

دشمن می‌خواهد خودشیفتگان به غرب را به میدان بیاورد/ هر کس از آموزه‌های دینی و رهبری فاصله بگیرد دشمن مردم است

دشمن می‌خواهد خودشیفتگان به غرب را به میدان بیاورد/ هر کس از آموزه‌های دینی و رهبری فاصله بگیرد دشمن مردم است

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از سردار یزدی عزیز که اینچنین دلگرمی به امت حزب الله داده است اما متاسفانه دستان پلیدی در کار است تا موازنه قدرت را به سمت استکبار تغییر دهند برای مثال هنگامی که تمام سیاستمداران و مردم جهان در ابهت خوشحالی دیدار مقام معظم رهبری و رییس جمهور سوریه انگشت به دهان بودند و این دیدار را به منزله جشن پیروزی مقاومت اسلامی ارزیابی کردند با کمال تاسف اقدام کودکانه باعث تاثر و ناراحتی امت حزب الله شد که کلیات موضوع در صدر خبرهای جهان را تحت تاثیر و پوشش قرار داد.
معلوم نیست این حرکت ناشایست را چگونه تفسیر کنیم اما فقط میتوانیم بگوییم شرایطی بدتر از استعفای بی موقع امکانپذیر نبود زیرا سالهاست امت حزب الله از اینگونه عملکرد و سیاستهای غلط سیاسی و اقتصادی به نفع دشمنان انقلاب در حال نگرانی و ناراحتی هستند.
امیدواریم در انتخابات بعدی طوری برنامه ریزی شود تا شورای نگهبان بطور قاطع نفوذیها و عوامل استکبار را رد صلاحیت کند و هرگونه امکان حک اینترنتی آرای مردم از بین برود در غیر اینصورت دشمنان نظام اسلامی که در حال ورشکستگی و بدترین وضعیت اقتصادی و سیاسی قرار دارند از هر نوع دشمنی و توطئه بر علیه ملت مسلمان و آرمانهای استکبار ستیز کوتاهی نخواهند کرد و با فریب مردم همچون تاریخ تلخ گذشته شرایطی همچون شکست مشروطه خواهان را پس از یکصد سال دوباره تکرار کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi