شناسه خبر : 64238
شنبه 11 اسفند 1397 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشارکت در طرح خیریه «زنگ بزن درو»

انتشارات حدیث قلم در نظر دارد تا از فروش کتاب های منتشر شده توسط هنرمندان داستان نویس کانون های ادبی فرهنگسرا، مایحتاج ضروری خانواده های کم بضاعت مالی را تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.

ابوالفضل درخشنده- امام صادق ‏علیه السلام: اللَّهُ فی عَونِ المُؤمِنِ، مادامَ المُؤمِنُ فی عَونِ أخیهِ
خداوند در پی یاری مؤمن است، تا وقتی که مؤمن در پی یاری برادر خویش است.
بحار الأنوار ، ج ۷۴ ، ص ۳۲۲.
طرح خیریه «زنگ بزن درو»

 انتشارات حدیث قلم با همراهی کانون ادبیات داستانی فرهنگسرای سرو، به منظور گسترش فرهنگ کتاب خوانی و کمک به زیرساخت های فرهنگی جامعه، پس از تجهیز 5کتابخانه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، و اهدای 100 دست لباس گرم به کودکان بی بضاعت در شب یلدای سال جاری، در قالب نذر فرهنگی کتاب، در نظر دارد تا در تاریخ 23 اسفند ماه 1397، از محل فروش کتاب های منتشر شده توسط هنرمندان داستان نویس کانون های ادبی فرهنگسرا، مایحتاج ضروری خانواده های کم بضاعت مالی را تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.

 به همین منظور کلیه کتاب های منتشر شده اعضای صندوق جهت فروش در طرح «نذر فرهنگی» در اختیار عموم قرار می گیرد تا از محل فروش کتاب های فوق، مبلغ 50درصد از قیمت پشت جلد، برای این امر خداپسندانه لحاظ و پس از خرید مایحتاج نیازمندان، از محل فرهنگ‌سرای سرو، در تاریخ 23 اسفند ماه در مقابل خانه های این افراد قرار داده شود.

روش اجرایی:
1)  خیرین گرامی با خرید حتی یک جلد از کتاب های صندوق و انتشارات، می توانند معادل 50درصد قیمت پشت جلد را برای طرح فوق لحاظ کنند.
2)  خیرین گرامی می توانند علاوه بر 50 درصد قیمت پشت جلد، خود کتاب خریداری شده را هم می توانند، در این طرح اهداء کنند.
3)  خیرین گرامی ای که شناختی از خانواده های کم درآمد و آبرومند دارند، می توانند در تاریخ فوق، بسته های تهیه شده را دریافت و خود زحمت تحویل در منازل را بر عهده بگیرند.
ملاحظات:
نیت کلیه خیرین شادی افراد آبرومند است، به همین منظور نام این طرح «زنگ و بزن درو» گذاشته شده، تا گمنامانه ایثارتان با دستان پرخیر و برکتتان به دست افراد نیازمند برسد.

زمان بسته بندی و توزیع خیرات شما،23 اسفند در محل فرهنگسرای سرو، با حضور پر خیر و برکت تک تک شما بزرگواران                                                                          
 اجرکم عندالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi