شناسه خبر : 64250
شنبه 11 اسفند 1397 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری سومین جشنواره فیلم مادران آسمانی

با برگزاری دهمین دوره طرح مردمی مادران آسمانی همزمان با روز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) و بزرگداشت مقام مادر، سومین جشنواره عکس و فیلم مادران آسمانی نیز برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری سومین جشنواره عکس و فیلم مادران آسمانی

دهمین دوره طرح مردمی مادران آسمانی همزمان با روز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س) و بزرگداشت مقام مادر در روزهای دوشنبه و سه شنبه یعنی ششم‌ و هفتم اسفندماه 97 در سراسر کشور آغاز شد. مردم و مسئولین اجرایی طرح، فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را به‌نیابت از فرزندی که به‌شهادت رسیده به مادران شهدا تبریک گفته و از مقام والای مادر شهید تقدیر و تجلیل می‌کنند.

با برگزاری این طرح مردمی، سومین جشنواره عکس و فیلم مادران آسمانی نیز برگزار می‌شود. از آنجایی که لحظات ناب و به یاد ماندنی در بسیاری از دیدارهای گروه‌های مردمی با مادران شهدا اتفاق می‌افتد و بعداً تنها یک بار فرصت ثبت و ضبط آن‌ها فراهم می‌شود، تهیه فیلم و عکس به هر صورت ممکن حتی با گوشی تلفن همراه می‌تواند منعکس کننده این لحظات نورانی باشد. لحظاتی که ممکن است هیچگاه دوباره تکرار نشود لذا کسانی که  در طرح مادران اسمانی شرکت کرده‌اند می‌توانند از تمامی لحظات فعالیت خود از جمله تماس‌های تلفنی، آماده‌سازی هدایا، حرکت به سمت منزل شهید، دید و بازدید و... همواره عکس و فیلم تهیه کرده و از طریق ربات تلگرامی برای ستاد مرکزی طرح مادران آسمانی ارسال کنند تا از طریق درگاه‌های رسمی اطلاع رسانی طرح و رسانه‌های اصلی کشور منتشر شود.

این جشنواره در حوزه‌های فیلم کوتاه (مستند و داستانی)، کلیپ و فتوکلیپ، عکس، داستان، خاطره و کلیپ صوتی با موضوع اجرای طرح مادران آسمانی در شهرستان‌ها و محلات کل کشور برپا می‌شود. مهلت ارسال آثار تا 30 فروردین ماه 98 است. تولیدات متنی، صوتی و تصویری خود را اعم از عکس، فیلم، خاطره و ... با بالاترین کیفیت به ربات تلگرامی مادران: madarane_Asemani97@ ارسال و تولیدات باکیفیت ویدیوی را که امکان ارسال اینترنتی ندارند به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران تهرانپارس فلکه سوم ضلع شمال غربی میدان پلاک 338 طبقه اول ارسال کنند.

نخستین جشنواره مادران آسمانی ویژه شرکت‌کنندگان نیز در هشتمین دوره طرح بین‌المللی مادران آسمانی برگزار شد. این جشنواره در اردیبهشت ماه 96 برپا شد. برگزیدگان جشنواره در دو حوزه برگزیدگان هیئت داوران و برگزیدگان بخش مردمی معرفی شدند، بدین صورت که به پنج نفر از برگزیدگان هیئت داوران و پنج نفر از شرکت کنندگانی که آثار ارسالی آنان بیشتر از بقیه آثار در فضای مجازی دیده شده بود، جوایز ارزنده‌ای تعلق گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi