شناسه خبر : 64289
یکشنبه 12 اسفند 1397 , 15:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به جای تذکر به بنیاد باید جوالدوز زد!

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از بی خیالی و عمل نکردن به قانون از سوی بنیاد شهید انتقاد کرد و گفت: باید به بنیاد به جای تذکر، جوالدوز زد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از بی خیالی و عمل نکردن به قانون از سوی بنیاد شهید انتقاد کرد و گفت: باید به بنیاد به جای تذکر، جوالدوز زد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسن کامران نماینده ایثارگر مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به مظلومیت خانواده های جانبازان متوفی متذکر شد: در خصوص جانبازان متوفی در جلسه روز شنبه پیشنهادی برای اعطای وام به خانواده های آنها در صحن علنی مجلس ارائه کردم، اما در پاسخ گفته شد: "چون بانک ها را  مکلف کرده اید، نمی شود و این موضوع در قانون هست."

وی ادامه داد: ولی من به عنوان موضوع ایثارگری آن را در صحن مجلس مطرح کردم تا تذکری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد تا نسبت به اجرای قانون تلاش کند و بی خیال نباشد، چرا که متولی کار ایثارگران است.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که برای خانواده های جانباز متوفی کاری انجام دهیم، اگر چه این طرف سال قابل شدن نیست و به بنیاد شهید به جای تذکر باید جوالدوز زد.

کامران با اشاره به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران متذکر شد: قانون جامع برای جانبازان متوفی حق و حقوقی را قائل شده است، اما متاسفانه بنیاد آن را اجرا نمی‌کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
موضوع ارتقاء تحصیلی رزمندگان چه شد جناب لاریجانی گفته مصوبات مجلس باید همه اجرایی شود جدا جای تاسف است برای مجلس که جز حرف چیزی تحویل نمی دهند ارتقاء تحصلی در برنامه ششم توسعه کشور از مصوبات همین لانه زنبور بی عسل است و توسط دیوان محاسبات مصوباتشان غیر قانونی دانسته ما نمی دانم این مجلس راس چه اموری است بنظر راس امور حرف زدن فقط
باید به جای سوزن با چماق لری آقای بزرگواری به آنها زد
سلام تو را بخدا دست از سر جانبازان متوفی بردارید بگذارید روحشان در ارامش باشد
شما مسئولین را به جان عزیزانشان قسم میدهم تکلیف رزمندگان رامشخص کنید بعد سی سال حق رزمندگان این نبود ماها از شما نمایندگان التماس کنیم وشما این هفته آن هفته کنید وآخر هم بازنشستمون کردن ومارا باز گردانید وبزرگترین ظلم در حق ما کردین.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi