شناسه خبر : 64320
دوشنبه 13 اسفند 1397 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناگفته‌های جانباز مدافع حرم از جنگ سوریه

پنجمین قسمت از فصل دوم برنامه رو در رو با حضور امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز قطع نخاعی مدافع حرم منتشر می‌شود.

download

منبع: جهان نیوز
اینستاگرام
با جانبازان قطع نخاع زیادی در ارتباط بوده و هستم . چه همسنگران زمان جنگ با عراق و چه جانبازان قطع نخاعی که بعدها با آنان آشنا شدم . شاید نیمی از آنها به مرور شهید شدند و عدهای هنوز هستند و تنها دوستانی هستند که میتوانم بگویم صمیمی ترین هستند. در آسایشگاه و منازل به دیدنشان میروم ، به مسافرت رفتیم و در آسایشگاه ساعات خوبی با هم داشته و داریم. با شهید امیر سیاوشی بچه محل هستم و رفاقتی هم دورادور داشتیم.
جانبازان قطع نخاع سه گروه هستند، گردنی، کمری ، و جانبازان قطع نخاعی که دچار قطع عضو نیز هستند! بی تعارف میگویم، اگر از خودشان هم بپرسید همین را میگویند: اوایل خیلی بهتر می‌رسیدند و تحویلشان میگرفتند، مصاحبه میکردند و با هواپیما و ماشینهای خوب به مشهد و شمال گردش می‌بردند! دکتر و پرستار دور و برسان زیاد بود و حتی به خارج اعزام می‌شدند و رانندگی یادشان دادند و ماشین‌هایشان را مطابق نیازشان تنظیم میکردند و... مسئولان به دیدنشان می‌رفتند ولی کم کم دور و برشان به مرور خلوت و خلوت تر شد، سنشان که بالا و بالاتر می‌رفت مشکلاتشان بیشتر و بیشتر شد! گلایه ها و حرفهایشان کمتر کسی توجه میکند و امروز به کل دل از همه بریدند و در آسایشگاه و منازل منتظر دیدار دوستان و آشنایان هستند تا شاید احوالشان را بپرسند. فقط در هفته دفاع مقدس چند نفری به نیابت از ادارات و ارگانها به دیدارشان میروند.
امیدوارم این اتفاقات و کم توجهیها برای جانبازان قطع نخاع مدافع حرم نیافتد. به امید پیروزی نهایی و قطعی مدافعین حرم و سلامتی برای همه جانبازان جنگ تحمیلی و مدافعین حرم اگر کاری داشتند و سوالی در خدمتشان هستم آدرس ایمیل من را فقط به جانبازان بدهید. . اگر به دیدن جانبازان جنگ تحمیلی بروند خیلی کمکشان میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi