شناسه خبر : 64322
دوشنبه 13 اسفند 1397 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاصله ۱۸۰ درجه ای دولت با مسیر ایثار و شهادت!

جناب روحانی انتظار دارد هر آنچه به ذهنش برسد و یا دوستانش بگویند باید همه قبول کنند و در عالم خیال همه مردم و مخصوصا رهبری هم قبول دارند! تا جایی که حرف نگفته و نشنیده را علنا" اعلام می کند با نقل قول دروغین!

معلم جانباز- متاسفانه دولت روحانی دقیقا مقابل شیوه تفکر فرهنگ ایثار و شهادت است!

 جناب روحانی انتظار دارد هر آنچه به ذهنش برسد و یا دوستانش بگویند باید همه قبول کنند و در عالم خیال همه مردم و مخصوصا رهبری هم قبول دارند! تا جایی که حرف نگفته و نشنیده را علنا" اعلام می کند با نقل قول دروغین.

 دوم اینکه تفکر اشرافیت و جانب داری از مرفهین اولویت کار دوستان ومعاونین ایشان است تا جایی که مصوبات مجلس را با صدای رسا قبول نمی کنند و با رایزنی با وکلای وکیل دولت سعی در اخذ مصوبات با نظرات خود را دارند که در جریان تصویب بودجه نود و هشت بر کسی پوشیده نبود وگاها متاسفانه رئسای جلسات، نظر دولت را تایید و در اخذ رای با عجله تمام سعی در برآورده شدن نظر نماینده دولت بود!

سوم اینکه دوستانش فقط خود و همدستان خود را بهتر می بینند و برای اینکه ثابت کنند آنها در راس یک وزارتخانه و یا سازمانی هستند تمام دستاوردهای نظام را تحت شعاع قرار می دهند و با تهدید و استعفا و رایزنی های نامتعارف کوشش می کنند

چهارم اینکه عمدا ویا سهوا" به ایثار و ایثارگران بی محلی می کنند که شاهد هستیم برخلاف قوانین بالا دستی کشور برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و مقاومت، سعی در ناامیدکردن این طیف دارند وشاهد بودیم برای مثال سه ماه بیمه ها معلق وعملا جانبازان رها شده بودند.

و پنجم اینکه بعضی از وزرا از مقوله سفسطه تعبیر وتعریف های منفی به جامعه القا می کنند تا جایی که تمام مشکلات وگرانی ها و اقتصاد مسببش را حمایت فلسطین و... می دانند وبا اعلام این جملات به مردم می فهمانند تمام مشکلات کشور حمایت از محور مقاومت است.

البته موارد وعنوان مشکلات تفکر اشرافیت و نولیبرالی که الان جامعه ما درگیرش است فراوان و متاسفانه هر روز بر طبل دو دستگی و نفاق  می کوبند و سخنان رهبری مبنی بر پرهیز از انشقاق بین مسئولین و جامعه  اعتنای نمی کنند.
تا جایی که به دستگاه های مهم نظام که در بزنگاه باید تصمیمات خاص بگیرند، توهین وکوچک شمرده می شوند و مجمع بزرگ تشخیص نظام را  ده بیست نفر می شمارند. این طرز نگاه دولتیان جای تاسف دارد.

 انگار در این مدت باقی مانده دولت بعضی ها قصد تسویه حساب با نظام ومردم را دارند. از طرفی بر طبل قدرت نمایی و رای مردم و بی قانونی می کوبند و از طرفی بازار کالا وقیمت اجناس رها شده و از طرفی با تهدید لوایح استعماری را پیشکش وسعی در تصویب آن را دارند و تهدید می کنند معیشت مردم در گرو این لوایح است.

 دوستان ایثارگر عزیزم! آیا با این تفکر فکر نمی کنید وارد جنگی روانی و اقتصادی شده ایم که سربازان آن بعضی از مسئولین دولتی ودست اندرکاران در خط مقدم مبارزه با مردم هستند و ارکان آن کشورهای غربی بخصوص شیطان بزرگ هستش.
 
برای ما جالب بود دویست و نود نفر نماینده درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از بحث های چهار جلسه و برگشت دو بار به کمیسیون، زمانی که نمایندگان تصویب می کنند. بعد از لحظاتی آقای نوبخت نامه می نویسد که سازمان برنامه و بودجه نمی تواند این مصوبه را اجرا کند. آیا دیکتاتوری و خود رای و برداشتن غرور بی جا نیست که فردی در کسوت رئیس یک سازمان یک تنه مصوبه مجلس را رد و قبول نمی کند!

جای تاسف است اگر این آقایان در تمام امورات اینگونه خود رای و از خود راضی باشند که البته هستند. چرا که عملکرد بازار ارز وکالا و اقتصاد همه و همه از این تفکر نگاه از بالا به پایین است و تفکر اشرافی مزید بر علت هست. اگر در اجرای اقتصاد مقاومتی کمی خود رای را کنار می زدند شاید الان وضعیت معیشت ما اینگونه نبود.

یا حق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
ملت 80 ملیونی ایران در جمهوری وحکومت اسلامی زندگی می کنیم ودر سختیها وناملایمات همواره مدافع نظام بودیم ,متاسفانه از بعضی شعارهای انقلاب وارمانها , عمدی ویاسهواغافل ویا عقب مانده ا یم .
نبایستی بین مردم این قدر شکاف طبقاتی باشد .همین ارز 4200 اصلا به مردم نمی رسد اگر برسد به نفع بازار واصناف تمام میشه..

دولت بایستی تمام جهت گیر ی هایش به نفع محرومین باشد . حتی بودجه ریزی سالانه, نمونه گرانی 300در صدی همه جانبه 8 ماه پیش.
حتی افزایش حقوق از پیش نهاد مصوبه 20 در صدی خود دولت هم کمتر شده .
اقای نوبخت همه کاره دولت هستش یعنی همه وزرا ودخل وخرج خلاصه شده به سازمان برنامه وبودجه .
شما را به خدا به بازار بروید ودر میان مردم خرید کنید واز نزدیک درد ملت را لمس کنید.
مجلس در راس امور است یا دولت ؟
قران می فرمایند :
وما اراده کرده‌ایم که بر کسانی که در زمین به ضعف و زبونی کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان ووارثین (روی زمین) قرار دهیم.
روایتی خیلی سالها پیش بزرگواری ... می گفت ,از من خواستند که مثلا" کاندید ریاست جمهوری شوم ومن با بزرگانم مشورت کردم در جواب به من گفتند اگه شما رییس جمهور بشی میتونی سیب زمینی پیاز واجناس رو ارزون کنی ؟وجلوی گرانی را بگیری فکر کردم , گفتم کار من نیست وبه همین فعالیت درسی واسلامی ادامه دادم .
" منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور
منم، دشنام پست آفرینش، نغمهٔ ناجور
نه از رومم، نه از زنگم، همان بیرنگ بیرنگم
بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم "
انشالله عوض شه این روحانی ...
فاصله 360 درجه ای؟ این که میشه عین مسیر ایثار و شهادت! حد اقل می نوشتین 180 درجه ای که درست باشه این قیاستون!
سلام مشکل دولت تدبیر اینست که عملکرد خلاف اسلام را در پوسته اسلام ارائه میکنند که عملکردشان را اسلامی جلوه بدهند اما بوی گند لیبرالیستی عملکردشان دنیا را برداشته و ایرانیان را خفه کرده است.
سلام مشکل دولت نیست مشکل فرهنگی هست که در این چهار دهه متاسفانه تو مملکت ما رایج شده برای هر کار و اقدامی تو جامعه برای هر قشری فرهنگ سازی خاص خودش را دارد که متاسفانه تو جامعه ما فرهنگ به فراموشی سپرده شده
مشکل چرخش ۱۸۰ درجه و نوبخت نیست...
معضل ساختاری است.. عدم پایبندی به قوانین.. معضلات؟؟ ایجاد مجدد سازمان برنامه و بودجه که بحثی جداگانه می طلبد.. چشم دوختن به خارج از میهن و ندیده گرفتن توان عظیم و بالقوه جوانان و دانش آموختگان کشور.. عدم توجه به ذخیره های پتانسیل‌های فراوان انسانی و منابع طبیعی ایران بزرگ و سخنان راهبردی ایرانیان متعهد و متخصص... متاسفانه نگرش منافع شخصی و مطامع دنیوی جناح من (چه اصولگرایان و چه اصلاح طلبان) بر همه چیز حتی منافع ملت و انقلاب ارجحیت دارد..
در ادامه یادداشت ذیل در باره مذاکره با اروپا از جناب آقای محمدرضا سابقی که نگاهی به پالرمو فتفFATAF سی.اف.تی. و ادامه چشم دوختن به دولت های اروپایی دارد. ارسال میشود..

مذاکرات هسته ای که مدت ها به طول انجامید و به برجام ختم شد فراز و فرودهای زیادی داشت بیشتر روند مذاکرات با اروپایی ها بود و دلیل آن هم شراط خاص حاکم بر روابط ایران و آمریکا بود که کمترین امکان هم نشینی ایران با آمریکا را داده بود تا اینکه دولت اعتدال روی کار آمد و علت عدم دستیابی به توافق در مذاکرات را عدم مذاکره مستقیم به آمریکا بر شمرد و مدعی شد اروپا گوش به فرمان آمریکاست اگر با آمریکا مستقیما وارد مذاکره شوند سریع تر به نتیجه می رسند و از چانه زنی با سایر کشورهای مذاکره کننده خلاصی می یابند اعتدالیون معتقد بودند باید با کدخدای اروپائیان بست ! تا اینکه طبق روندی قابل تامل اقدام به تابو شکنی نمودند و به این تابو شکنی هم افتخار هم می کردند !

البته پر واضح است که هدف اصلی این افراد و مافیای قدرت حامی آنها همین تابو شکنی رابطه با آمریکا بود و حتی خواب پرواز مستقیم ایران و آمریکا را نیز می دیدند

اعتدالیون برای خوش آمد طرف های غربی داوطلبانه و البته مخفیانه سه ماه قبل از گزارش آمانو اقدام به تعطیلی و تعلیق هسته ای نمودند وسپس در ادامه اقدام به بتن قلب راکتور اراک و خروج یازده تن اورانیم ۳/۵٪و سیصد کیلوگرم اورانیم ۲۰٪از کشور نمودند و حتی‌ متعهد شدند که آب سنگین حاصله و تمامی سوخت حاصله اراک را نیز از کشور خارج کنند

تا آنکه بعد از لبخندها و قهقهه ها و قدم زدن ها توافق!! علنی شد و مانورهای ساختگی و وعده های دروغ شروع شده تشدیدشد مردم چشم انتظار گشایش ها و چرخیدن چرخ زتدگی شان شدند ولی نه چرخ زندگی شان چرخید و نه چرخ کارخانه ها یشان

بعد ار آنکه ایران همه داشته هایش را داد..!!.. طرف غربی مثل خود اعتدالیون فقط وعده دروغ به ایرانی ها داد و با روی کار آمدن ترامپ خانه عنکبوتی برجام از هم گسست و بر سر اعتدالیون فقط تارهای عنکبوت ماند...
حال با شانه خالی کردن آمریکا یی ها اعتدالیون که می خواهند پشتشان به زمین نیاید یکبار دیگر قصد ارجاع مجدد مذاکرات با همان اروپایی را دارند که آمریکا کدخدایایشان است !!!
براستی اینان مردم را چه فرض کرده اند ؟ آن از کشف چندبن جاسوس در تیم هسته ای شان ،این از اصرار بر برجام پر ار خسارتشان !!!و..
آخر با چه رویی بر مستد خود باز مانده اند !!!و با پر رویی قصد الله کلنگ سیاسی با اروپا را دارند

اروپا سگ زردی است که برادر آمریکای شغال است....

محمدرضا سابقی
گگبگ دیدید دنبال پولها نوبخت هم مجبور نمیشه دیکتاتور بشه ؟؟؟؟!!!! البته تا چند وقت پیش همه دزدی‌ها میلیاردی شعار بود بعد شد کار اصلاح طلبها . هنوز اقایان نفهمیدند دزد دزد است چه اصلاطلببش چه اصولگراش چه روحانی و چه سویل حالا اگر کمی تا قسمتی از پول هم پیدا بشه باید طی مراحل دادرسی بره تو حساب قوه قضاییه . خلاصه بوی هفتصد میلیارد « به اعتراف خودشان در مباحث ریاست جمهوری». باید یک روز در بیاد افلا لا یتفکرون؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi