شناسه خبر : 64330
دوشنبه 13 اسفند 1397 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولویت ایثارگران در واگذاری شرکت ها

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، بر اولویت ایثارگران در واگذاری شرکت ها و اخذ تسهیلات مرتبط با اصل ۴۴ قانون اساسی تایید کرد.

فاش نیوز- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، بر اولویت ایثارگران در واگذاری شرکت ها و اخذ تسهیلات مرتبط با اصل ۴۴ قانون اساسی تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حمیدرضا فولادگر نماینده ایثارگر مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به اقدام دولت در واگذاری شرکت های دولتی خاطرنشان کرد:

این موضوع در برنامه پنج ساله ششم توسعه آمده است و هر شرکتی که چه در حال واگذاری باشد و چه واگذار شده باشد، باید قوانین مربوط به ایثارگران را رعایت کند و نمی تواند بگوید که چون خصوصی شده ام آنها را رعایت نمی کنم و بنابراین ملزم به رعایت قانون است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: بر اساس برخی از قوانین ایثارگری در شرایط مساوی، ایثارگران دارای اولویت برای واگذاری شرکت های دریافت تسهیلات و ...  هستند.

به گفته فولادگر بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی که سیاست های کلی آن در ابلاغیه مقام معظم رهبری مشخص شده است نظام اقتصادی کشور را به سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی متکی می سازد و حدود و اختیارات هر بخش را مشخص می کند.

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: طبق مصوبه نمایندگان ملت، شرکت های مشمول اصل ۴۴  قانون اساسی که یا در حال واگذاری و یا در فهرست واگذاری هستند موظف به تبعیت از قوانین ایثارگران هستند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام به همه دوست داران جامعه ایثارگر سهام جوین در خراسان رضوی جیب بسیجی را در سالهای 1370 تاکنون خالی کرد صنایع احیا جیب دیگر رزمندگان وبسیجیان وبانک دی به سهم خود و.. ایثارگران زرنگ باشید فردا مدیران این شرکتها اذیت خواهند داد
با سلام، در یک شرکت دولتی کار می کردیم که طبق اصل ۴۴ واگذار شد به بنیاد مستضعفان ، یک دستورالعملی قبلا داشتیم برای گرفتن وام صندوق که بعد از واگذاری گفتند دستورالعمل جدید باید نوشته شود بعد از چند ماه تنها فرقی که این دستورالعمل با دستورالعمل قبلی داشت حذف امتیاز ایثارگران بود و خوشحالی سایر اعضا از حذف این امتیاز و خوشحال و افتخار مدیر شرکت .
اقدام بعدی مدیر حذف مراسم روز جانباز و سال روز آزادی خرمشهر و ... بود.
کم مونده به جرم ایثارگری محاکمه و ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi