شناسه خبر : 64333
دوشنبه 13 اسفند 1397 , 13:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طلبگی شغل نیست!

اینجانب محسن صالحی دارای پرونده جانبازی در بنیاد شهید استان قم جانباز زیر 25 درصد فرزند آزاده و جانباز و طلبه حوزه علمیه قم حدود دو ماه پیش هنگام مشاهده صفحه شخصی خودم مشاهده کردم که از نظر شغلی بنده را که طلبه هستم و هیچ شغل دولتی و یا ثابتی ندارم کلمه شاغل نوشته اند که البته تبعات زیادی دارد!

 جالبه عزیزانی که به هر سیستم اطلاعاتی که لازم داشته باشند دسترسی دارند به خودشون زحمت نمی دهند که راست و دروغ این ادعا رو بررسی کنند اعتراض کردم.

  شخصی آن جا بود و اصرار داشت که بله شاغل هستید طلبه ها جزو شاغلین هستند. همان جا اعتراض کردم. نهایتا" برگه ای به دستم دادند و رفتم استعلام گرفتم و آوردم و ثابت شد حقوق دولتی ندارم و اصلا" شاغل نیستم. به هر حال حدود یک ماه است که برگه رو تحویل بنیاد شهید منطقه یک قم دادم. هنوز که هنوزه دارند اشتباه رو اصلاح می کنند!

امروز صبح زنگ زدم و مجددا اعتراض کردم باز همان حرف تکراری که طلبه شاغله رو شنیدم با ناراحتی گفتم این که نمیشه و قرار شد دوباره پیگیری بکنه. این طوری پیش بره اصل خدمات بنیاد زیر سوال میره و قابل تحمل نیست این طور برخوردها اصلا!

ظهر روز یکشنبه 12 اسفند 1397

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دوست عزیز ما که رزمنده هستیم تو این 30سال هیپی کف دست ماننداختند ومیگیم بی عرضگی از خودمان است و بیاییم اعتراض کنیم !!!آقایان میگویند این ضربه زدن به نظام است وما نباید چیزی بگوییم تا دشمن شاد شود!!!!!! اگر مسئولین ما رو آدم حساب میکردن تا به حال یه گوشه چشمی هم به ما می انداختن!!!!!
بنیاد برای اینکه خدمت رسانی نکند جواب های عجیبی می دهد
مثلا برای همسر من که فاقد شغل و بیمه و بازنشستگی است ، ثبت شده بیکار ، با درآمد؟!
وقتی پیگیری کردم ، گفتند بلاخره سبزی که می فروشند! و یا بصورت موقت شاید کارگری کند !
خلاصه برای اینکه پرونده کمک معیشت تشکیل ندهند هرجواب غیر منطقی می دهند
سلام ، بنیاد برای هر یک از ایثارگران بنوعی بهانه دارد که خدمت رسانی را محدود یا قطع کند. اصول و اساس تشکیل بنیاد بطور کامل زیر سوال هست زیرا از ابتدا مطابق فرمان امام راحل (ره) بنیاد برای حفظ شان و منزلت اجتماعی ایثارگران تشکیل شد یعنی رزمنده ای که ماهها در جبهه حضور داشته و از درس و شغل و امور زندگی عقب مانده بنحوی جبران شود و از سوی دیگر معنویتی که در جبهه کسب کرده باعث امتیاز و ارتقاء شخصیت اجتماعی او گردد. اگر جانبازی که مشکلات اعصاب و روان دارد تحت حمایت بنیاد قرار نداشته باشد در اجتماع با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد که به نابودی جانباز منجر میشود.
افسوس که امور مادی سرلوحه تفکر مسئولان قرار گرفته در حالیکه فلسفه بعثت انبیا و امامان معصومین (ع) برای توجه دادن مسئولین در حکومت اسلامی به امور معنوی و آخرت همچنین سنجیدن مقام انسانها با درجات معنویت است لذا شخصیت طلبه محکم ترین دلیل برای خدمت رسانی میباشد. به این ترتیب مشکلات فراوانی که در اجتماع اسلامی بوجود آمده ناشی از همین مادی گرایی مسئولین است و باعث شده تا مردم هم گرفتار امور دنیوی شوند که با اصول تشکیل حکومت اسلامی و حاکمیت معنویت مغایرت دارد.
به هر حال کسب درآمد از طریق پیشنمازی و منبر رفتن شغل است.
با سلام این اقای طلبه زیر 25 درصد ظاهرا بیکار هستند که دنبال این مسایل پیش پا اقتاده را می گیرند لطفا این مطلب را منتشر کنید تا این آقای طلبه ببیند و به فکر درس خواندن و کار تلاش بیفتد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi