شناسه خبر : 64343
سه شنبه 14 اسفند 1397 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلار بدون تعلیق هسته‌ای ۳۵۰۰ با تعلیق ۱۳ هزارتومان

واقعیت‌های موجود نشان می‌دهد راهبرد مقاومت، بیش از راهبرد نرمش یکطرفه، موجب اقتدار فنی و اقتصادی ایران بوده است.
امیرحسین ثابتی ضمن مقایسه‌ای آمار درباره واقعیت‌های موجود نوشت: در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 13000 تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 3500 تومان.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داریم؟ 5000 عدد. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داشتیم؟ 19000 عدد.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چقدر اورانیوم غنی شده داریم؟ 300 کیلوگرم. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چقدر  اورانیوم غنی شده داشتیم؟ نزدیک 10 تن.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا رفتند؟ شرکت آب و فاضلاب، در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا بودند؟ سازمان انرژی اتمی.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ بله.  در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ 4 میلیون و 600 هزار تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ یک میلیون و 200 هزار تومان.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi