شناسه خبر : 64362
سه شنبه 14 اسفند 1397 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح ۳نمایشگاه بهاره تهران

آغاز نمایشگاه‌های بهاره تهران

نمایشگاه بهاره

سه نمایشگاه بهاره امروز(۱۴ اسفندماه) به‌صورت همزمان افتتاح شد و از ساعت ۱۱ صبح پذیرای شهروندان هستند.

 انوشیروانی محسنی بندپی در مراسم افتتاح نمایشگاه فروش بهاره گفت‌: بر اساس ارزیابی عملکرد غرفه‌ هایی که در سال گذشته با عنوان نمایش فروش بهاره برگزار می‌شد، امسال نیز این نمایشگاه‌ها در سطح شهر تهران بر پا شد. و تا 24 اسنفد ادامه دارد.

وی افزود: سه نمایشگاه فروش بهاره در تهران یکی در ضلع جنوبی مصلی، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران بر پا شده است که ساعت کاری آنها از ساعت ۱۱ تا ۲۱ با هدف عرضه مایحتاج شهروندان در آستانه سال جدید است. در این نمایشگاه‌ها نظارت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌صورت دقیق اعمال می‌شود و شهروندان اطمینان داشته باشند که کالایی که می خرند به لحاظ کیفیت و قیمت مطلوب است.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: عرضه مستقیم کالاهای تولیدی داخل در غرفه‌های این نمایشگاه انجام خواهد شد و حدود ۱۳۰۰ غرفه در مجموع سه نمایشگاه مشغول عرضه کالاهای مایحتاج شب عید مردم هستند.

وی در ادامه اظهاراتش درباره ایاب و ذهاب شهروندان به محل برگزاری نمایشگاه بهاره گفت‌: شهرداری اعلام آمادگی کرده است سرویس‌های فوق‌العاده‌ای را برای ایاب و ذهاب مردم به سمت این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی کند.

محسنی بندپی در پایان اظهارکرد: این نمایشگاه‌ها امسال با همکاری مجموعه استانداری تهران، سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین اتحادیه و اصناف برگزار می‌شود و امیدواریم رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد همچنین شهروندان می‌توانند پیشنهادات اصلاحی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه از طریق روابط عمومی استانداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین رسانه‌ها به گوش مسئولان برسانند.

***************************************************************************************

 

نمایشگاه زنان و تولید ملی بوستان گفتگو تهران 97 چهاردهمین دوره

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه زنان و تولید ملی بوستان گفتگو تهران 97

تاریخ شروع:

 

چهارشنبه 97/12/15 (03/06/2019)

 

تاریخ پایان:

 

جمعه 97/12/24 (03/15/2019)

 

زمان بازدید:

 

10 الی 21

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi