شناسه خبر : 64385
چهارشنبه 15 اسفند 1397 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس درباره مرخصی تحصیلی فرزندان جانباز تصمیم نگرفته است

 پدر بنده حالت اشتغال هست از سال 85حقوق بگیر شده کی بازنشسته میشه ایا بازنشسته بشه پولی هم میدن یا نه

- سلام  با اینکه در قانون برنامه ششم این موضوع تصویب شده است که ظرف مدت دوسال از اجرای برنامه این مطالبات محاسبه و پرداخت شود ولی متاسفانه این موضوع را تعمدا" مبهم گذاشته اند تا به دلیل محدودیت منابع و عدم توان در تامین آن ، پاسخگو نباشند. باید به صورت گروهی و جمعی این موضوع از بنیاد و دولت مطالبه شود والا کسی به فکر نیست .

 

من متولد۱۳۶۹هستم و ۱۹اذر ماه سال ۹۶رفتم خدمت مورد عفو رهبر قرار گرفتم باتوجه ب قانون جدید کسری یک ماه ۱۲روز گرفتم و کسریم حدودا ۱۰ماه شد ولی میگن چون تبعات دارم داخل سیستم نمیتونم استغاده کنم تورو خدا راهنمایی کنید.

-  عبارت " تبعات دارم داخل سیستم " نامفهوم است. اگر منظور شما این است که غیبت داشته اید با توجه به ابلاغ ستاد کل غیبت تا تاریخ اعلام شده ستاد کل مانع استفاده شما از کسر خدمت نخواهد بود.

 

 بنده  فرزند شهید و از کارکنان رسمی شهرداری هستم. برادرم طی نامه ای از استاندار جهت اشتغال در شهرداری درخواست کرده و استاندار محترم طی نامه ای دستور بکارگیری در شهرداری محل کار بنده را صادر نموده اند.
شهردار پس رویت نامه بدون دستور ثبت در دفتر ،نامه را به بنده دادند و گفتند که طبق قانون دو برادری، نمی شود دوبرادر در یک اداره شاغل باشند.
سوال: اینکه آیا چنین قانونی وجود دارد؟ آیا شهردار می تواند بدون ارجاع به واحد کارگزینی به بهانه هایی موضوع را نادیده گرفته وتوجیه نماید؟

-  در برخی کشورهای دنیا و در برخی سازمانهای آنها موضوع استخدام خویشاوندان با محدودیتهایی مواجه است ، لکن این موضوع در مقررات استخدامی ما وجود ندارد و اگر تصمیم داخلی یک سازمان هم باشد به دلیل مغایرت با قوانین خاص ایثارگران فاقد وجاهت قانونی است. موضوع را حتما"‌پیگیری کنید .
 

 

 می خواستم بدانم  مرخصی تحصیلی برای فرزندان جانباز 55درصد چی شد؟

- مجلس هنوز تصمیم نهایی در این خصوص را نگرفته است .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi