شناسه خبر : 64386
چهارشنبه 15 اسفند 1397 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای انتقال فرزندان ایثارگران قانون اختصاصی وجود ندارد

 بنده فرزند جانباز بالای 50 درصد و استخدام آموزش و پرورش با 8سال سابقه هستم و در گیلان خدمت می کنم  آیا بخشنامه ای  برای انتقال فرزندان جانباز بالای 50 درصد موجود است.

ج- برای انتقال فرزندان ایثارگران قانون و مقررات اختصاصی وجود ندارد و بر اساس همان  مقرراتی که برای عموم است قابلیت پیگیری وجود دارد.

 

جانباز 70 درصد می باشم و 13 سال سابقه در بنیاد جانبازان وقت را دارم در حال حاضر قصد برگشت بکار دارم اما بنیاد شهید می گوید اول باید حالت اشتغالت لغو شود ، در صورتی که جانبازان شاغل در اکثر سازمانها از جمله بنیاد شهید هم حقوق جانبازی و هم پرسنلی دریافت می کنند خواهشمند است در این خصوص راهنمایی های لازم را ارایه بفرمایید.    

- این مانع تنها یک بهانه تراشی غیر قانونی از سوی بنیاد برای عدم اعاده به خدمت شماست . اگر جدی باشید باید از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنید تا به نتیجه برسید.

 

 بنده فرزند جانباز ۲۵درصد و با مدرک لیسانس پرتوشناسی در وزارت بهداشت استخدام رسمی هستم؛هم اینک دانشجوی دکتری پرتوپزشکی که مربوط به وزارت علوم هست می باشم.
آیا امکان استفاده از بند پ ماده ۹۰ برنامه ششم مبنی بر انتقال کارکنان غیر هیئت علمی به صورت هیئت علمی وجود دارد؟
اینکه مدرک لیسانس و دکتری مربوط به یک وزارتخانه نیست مشکلی ایجاد نمی کند؟ آیا قانونی برای عدم پذیرش افرادی که دکتری خود را در دانشگاه آزاد گرفته اند برای هیئت علمی در دانشگاههای دولتی وجود دارد؟


-  فعلا این امتیاز برای فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر تصویب شده است که آن هم به درستی اجرا نمی شود .

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi