شناسه خبر : 64393
چهارشنبه 15 اسفند 1397 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولین نشریه پلاک‌فرمانده از فاش‌نیوز

دست اندرکاران نشریه «پلاک فرمانده» که از فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی هستند با اعضای هیئت تحریریه فاش‌نیوز دیدار کردند.

فاش‌نیوز - دست اندرکاران نشریه «پلاک فرمانده» که از فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی هستند با اعضای هیئت تحریریه فاش‌نیوز دیدار کردند.

دیروز سه شنبه در دیداری، سیدمحمد حسینی، مدیر مسئول نشریه پلاک فرمانده و خانم سید علی، سردبیر این نشریه دانشجویی در دفتر فاش نیوز حضور یافتند و با مدیر مسئول و اعضای تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مسئولان نشریه پلاک فرمانده برخی مشکلات و معضلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی را تشریح کردند.

در این جلسه معضلاتی همچون مهجور و منزوی شدن فرزندان ایثارگران در دانشگاه ها، فشار مباحثی چون سهمیه ها و انزوای اجتماعی این قشر و نگاه های پرکنایه دیگران به دلیل بی اطلاع بودن از شرایط آنان، و عدم فرهنگ سازی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین راه های تبادل نظر و اخبار میان این دو رسانه ایثارگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی به منظور ایجاد و گسترش همکاری اتخاذ گردید.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
غریبی ؟
از ماست که بر ماست عزیزم
یه چیز دیگه بگم ؟
میگم ماشالله فاش نیوز چه کارکنان خوبی داره تو دست و بالش ؟
یکی از یکی بهتر و متین تر . خدا عاقبت بخیرشون کنه . کار خدا و شهداس خو . خوبا رو یه جا جمع می کنه .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi