شناسه خبر : 64402
پنجشنبه 16 اسفند 1397 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقرار میز خدمت بنیاد در مصلاهای نماز جمعه

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) گفت: میز خدمت بنیاد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور مستقر می‌شود.
استقرار میز خدمت بنیاد در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور
 بهروز بزرگی در این رابطه گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر دستور نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص هرچه با شکوه‌تر برگزار‌کردن روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به ایثارگران معزز، میز خدمت در مصلی‌های نماز جماعت در روز جمعه مورخ 17 اسفندماه برپا می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید در همه زمان‌ها با نگاه ویژه به آن نگریست.
وی با اشاره به جایگاه ویژه بنیاد در استقرار میز خدمت در بین سایر دستگاه‌ها به تشریح برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در میز خدمت حضوری و الکترونیکی پرداخت و گفت: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از طریق میزخدمت حضوری و الکترونیکی راهکاری در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر اجرای هرچه بهتر حقوق شهروندی و احترام به شأن و منزلت ایثارگران معزز و خانواده‌های ایشان است. استقرار میز خدمت در مصلی نمازجمعه در روز بزرگداشت شهدا نیز نمادی از حرکت بنیاد برای ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیکی و حضوری است.
انتهای پیام/

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نتیجه شعار زدگی همین تصمیمات مزورانه است . میز خدمت در نماز جمعه چه خدمتی میتواند ارائه دهد . سیستم انلاین برای بررسی درخواست , مکاتبه و ثبت نامه و مراجعات از ابتدائی ترین الزامات است که اکان استقرار آن نیست . این برنامه نشان دهنده عمق تزویر , بی برنامگی , سطحی نگری و سطح فکر مدیران بنیاد را برملا میکند . متاسفم برای این تدبیر
باسلام
میز خدمت در واقع هدفش کم رنگ کردن حضور ایثارگران به بنیاد شهید جهت پیگیری امور و مشکلات میباشد. دقت کنید ایثارگرانی که به مراکز بنیاد شهید مراجعه می کنند به راحتی اجازه ورود به ساختمان رو پیدا نمی کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi