شناسه خبر : 64404
پنجشنبه 16 اسفند 1397 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتیجه اعتماد به غربی ها

ناشناس- تمام مشکلات نتیجه غربگرایی و اعتماد به غربی ها است. عده ای تصور کردند حکومت اسلامی مانع از پیشرفت کشور شده و میبایست به دامان غرب چنگ بزنند اما این روزها فهمیدند عجب اشتباهی کردند و فریب غربی ها را خوردند که برای یک لیتر سوخت ایرانی حاضرند هر جنایتی مرتکب شوند.

 آمریکا می گوید با ذخیره استراتژیک کمبود نفت ایران را جبران کرده است اما صددرصد دروغ می گوید زیرا در صورتی که کمبود نفت ایران تامین شده بود اینطور دریوزگی لیبی و سایر کشورهای نفتی را نکرده بود.

هنوز نفت بزرگترین حربه برای نظام اسلامی در مقابل دشمنی غرب است اما این کشتی جنگی ناخدایی با غیرت و دلیر میخواهد در حالیکه دیپلماسی التماسی در پیش گرفته و قدرت ملت ایران را نادیده انگاشته است.

 بدتر از همه بهانه ها این ست که بی عرضگی خودشان را دیگران نسبت می دهند که دیگران نمی گذارند کار کنیم. اینها اهل کار نیستند بلکه می خواهند نفت بفروشند و مدیریت کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مذاکره با اروپا

مذاکرات هسته ای که مدت ها به طول انجامید و به برجام ختم شد فراز و فرودهای زیادی داشت بیشتر روند مذاکرات با اروپایی ها بود و دلیل آن هم شراط خاص حاکم بر روابط ایران و آمریکا بود که کمترین امکان هم نشینی ایران با آمریکا را داده بود تا اینکه دولت اعتدال روی کار آمد و علت عدم دستیابی به توافق در مذاکرات را عدم مذاکره مستقیم به آمریکا بر شمرد و مدعی شد اروپا گوش به فرمان آمریکاست اگر با آمریکا مستقیما وارد مذاکره شوند سریع تر به نتیجه می رسند و از چانه زنی با سایر کشورهای مذاکره کننده خلاصی می یابند اعتدالیون معتقد بودند باید با کدخدای اروپائیان بست ! تا اینکه طبق روندی قابل تامل اقدام به تابو شکنی نمودند و به این تابو شکنی هم افتخار هم می کردند !

البته پر واضح است که هدف اصلی این افراد و مافیای قدرت حامی آنها همین تابو شکنی رابطه با آمریکا بود و حتی خواب پرواز مستقیم ایران و آمریکا را نیز می دیدند

اعتدالیون برای خوش آمد طرف های غربی داوطلبانه و البته مخفیانه سه ماه قبل از گزارش آمانو اقدام به تعطیلی و تعلیق هسته ای نمودند وسپس در ادامه اقدام به بتن قلب راکتور اراک و خروج یازده تن اورانیم ۳/۵٪و سیصد کیلوگرم اورانیم ۲۰٪از کشور نمودند و حتی‌ متعهد شدند که آب سنگین حاصله و تمامی سوخت حاصله اراک را نیز از کشور خارج کنند

تا آنکه بعد از لبخندها و قهقهه ها و قدم زدن ها توافق!! علنی شد و مانورهای ساختگی و وعده های دروغ شروع شده تشدیدشد مردم چشم انتظار گشایش ها و چرخیدن چرخ زتدگی شان شدند ولی نه چرخ زندگی شان چرخید و نه چرخ کارخانه ها یشان

بعد ار آنکه ایران همه داشته هایش را داد..!!.. طرف غربی مثل خود اعتدالیون فقط وعده دروغ به ایرانی ها داد و با روی کار آمدن ترامپ خانه عنکبوتی برجام از هم گسست و بر سر اعتدالیون فقط تارهای عنکبوت ماند...
حال با شانه خالی کردن آمریکا یی ها اعتدالیون که می خواهند پشتشان به زمین نیاید یکبار دیگر قصد ارجاع مجدد مذاکرات با همان اروپایی را دارند که آمریکا کدخدایایشان است !!!
براستی اینان مردم را چه فرض کرده اند ؟ آن از کشف چندبن جاسوس در تیم هسته ای شان ،این از اصرار بر برجام پر ار خسارتشان !!!و..
آخر با چه رویی بر مستد خود باز مانده اند !!!و با پر رویی قصد الله کلنگ سیاسی با اروپا را دارند

اروپا سگ زردی است که برادر آمریکای شغال است....

محمدرضا سابقی
با سلا م وتبریک

به مناسبت حلول ماه رجب ماه پر فضیلت و رحمت ,عبادت ونیکی ها وماه خوب خدا.
رجب نام نهری است در بهشت از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر.


امام خمینی (ره)، این عارف بالله در مورد ماه رجب می فرماید:

"شرافت ماه رجب در زبان ها ، در بیان ها، درعقلها و در فکرها نگنجد. رجب ماه دعا و استغفار است و سفارش زیادی به استغفار در این ماه شده است"

از انجایی که قضاوت در اسلام از "زبان پیامبر اسلام به عنوان سفیر الهی "پر چا لش ترین منصب شمرده شده که با جان ومال وحیثت افراد جامعه اسلامی بدان بستگی دارد .

,لذا بدینوسیله انتصاب جناب سید ابراهیم رییسی را به سمت رییس دیوان عالی قضایی کشور به فال نیک گرفته وصمیمانه تبریک عرض نموده .
ارزوی موفقیت برای ایشان در اجرای عدالت ,ومبارزه با تبعیض ,ومبارزه با گرانی وفقر و فساد ,رانت وسایر منکرات وتحو ل اساسی در حیطه واختیارات ایشان از خداوند منان خواستاریم.
میمنت این ماه ,مناجانت ,اعتکاف,روزه,میلاد,ورحمت الهی ,وماه میلاد امام عدالت گستر گیتی امام علی (ع)است .
امید است شاهد احرای عدالت واجرای ارمانهای امام علی در حکومت وقضاوت جامعه اسلامی در دوران تصدی شما گسترش یابد .
یا ایها الذین امنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
من الله التوفیق.
رییس محترم قوه قضاییه اصلاح می گردد .پوزش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi