شناسه خبر : 64431
شنبه 18 اسفند 1397 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخوام پرورش ماهی بزنم

فرزند جانباز 30 درصد- بنده فرزند جانباز 30 درصد با مدرک فوق لیسانس عمران (ژئوتکنیک ) بیکار هستم. سوالی داشتم لطفا در صورت  امکان راهنماییم کنید.

بنده با توجه به آشنایی نسبی نسبت به احداث پرورش ماهی قزل آلا (جزئیات نحوه پرورش و نحوه فروش ) در فکر تاسیس پرورش ماهی هستم.

سوالی که از شما دارم اینه :
1- آیا با جانبازی پدرم میتوانم مجوز حفر چاه دریافت کنم؟
2- پوشش وام اشتغال در این مورد تا چه میزان میباشد؟ آیا محدودیتی دارد؟
لطفا راهنماییم کنید.
ممنون

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، در صورت مالکیت زمین میتوان از وام خوداشتغالی استفاده شود اما جانبازی پدر گرامی نمیتواند مجوز حفر چاه نیمه عمیق و عمیق شود. ضمنا استفاده از کارشناس رشته شیلات توصیه میشود.
افسوس بیکاری کارشناس ارشد در رشته عمران برای کشوری که تشنه عمران است قلب هر وطن پرستی را به درد می آورد. یقین داریم چنانچه دولت از نیرو و تخصص جوانان استفاده کند هرگز گرفتار چنین رکودی نبودیم. بودجه های عمرانی کشور طی چند سال گذشته بشدت کاهش یافته و کمتر از 10 درصد نسبت به بودجه جاری رسیده که بدترین وضعیت و آمار برای هر دولتی است. در حالیکه نمایندگان مجلس و دولت به خودشان نمره 20 دادند اما در واقعیت نمره صفر هم زیاد است زیرا عملکردها کاملا منفی و در راستای تخریب و تورم و رکود و نابودی کارخانجات و تولید و غیره بوده است.
ایکاش ضعف و ناتوانی شخصی مسئولان به حساب مردم و اسلام نوشته نشود زیرا دشمنان نظام اسلامی و رقابت جهانی از اینگونه ضعف و ناکارآمدی اشخاص بر علیه اسلام و اعتقادات دینی بهره برداری کرده است.
سلام من چندسال پیش پیگیری کردم متاسفانه همکاری نکردن
ولی بدنیست مسیر من بری
۱ - مستقیم از وزارت جهادکشاورزی موافقت نامه بگیر برای اداره کل شیلات کشور تا استان محل سکونت مخالفت نکنه
۲ - موافقت نامه مستقیم وزارت نیرو بگیر اولین بهانه کمبود آب تا مجوز ندن
۳ - برو سمت شهرک های پرورش ماهی اینجوری اجاره به شرط تملیک میدن نیاز به خرید زمین نیست
۴ - همه این ها انجام دادی باید شرکت تعاونی ۷ نفره بزنی که یک نفر اعضا حتما باید کارشناس شیلات باشه
حالا اگر با این شرایط می تونی بسمه الله برات آرزو موفقیت میکنم
من زمین دارم میتونم واسه پرورش ماهی مجوز حفر چاه دریافت کنم
ایا اگه چاه قبل سال ۸۵ باشه با عکس هوایی میشه مجوز گرفت
ما چاه اب داریم قبل سال ۸۵ میباشد ولی بهمون مجوز نمیدن اذیت میکنن چاه ثبت شدست برای سال ۶۰ میباشد سال ۷۵ درخاست مجوز هم دادیم همه چی مدارک اینا موجود میباشد چگونه مجوز بگیریم لطفا راهنمایی کنید چاه نیز الان غیر فعال هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi