شناسه خبر : 64439
شنبه 18 اسفند 1397 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولین برگزاری کنگره جانبازان نخاعی خوزستان با فرمانده سپاه

جانبازان نخاعی مسئول برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای نخاعی خوزستان با سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) دیدار کردند.

فاش نیوز- جانبازان نخاعی مسئول برگزاری کنگره بین المللی بزرگداشت جانبازان و شهدای نخاعی خوزستان با سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) دیدار کردند.

بنا به گزارش همکار ما از اهواز، در این ملاقات که روزسه شنبه (14اسفند) انجام گرفت، سرهنگ حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان نیز حضور داشت. آقای ذاکری جانباز نخاعی گردنی ضمن برشمردن اهداف و اهمیت برگزاری کنگره خواستار همفکری و مساعدت هر چه بیشتر مجموعه سپاه پاسداران استان برای این امر مهم شد. 

در ادامه این دیدار جانباز نخاعی فریدون غلامی، دبیر کنگره ضمن تقدیر از هدایت ها و حمایت های سردار شاهوارپور و مجموعه سپاه پاسداران استان از جانبازان، بخصوص جانبازان نخاعی و همراهی موثر ایشان با ستاد کنگره، گزارشی از اقدامات انجام شده برای سردار اعلام نمودند. 

سردار شاهوارپور نیز ضمن تقدیر از تلاش و همت برگزارکنندگان کنگره، بر اهمیت انجام برنامه با رعایت کیفیت و محتوای فاخر تاکید نمود و ضمن ارائه راهکارهای کاربردی، آمادگی خود و مجموعه سپاه خوزستان را از این برنامه مهم اعلام کردند.

گزارش از جعفری

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام اقای ساقی عصر بخیر اقای ساقی در استان خوزستان اقای غلامی وذاکر با سردار شاهوارپور نشست وجلسه داشتند در رابطه با جانبازان نخاعی ولی از جانبازان قطع عضو وبصیر کسی حضور نداشت چرا دهقان از بهبهان

سلام عزیز من علت دیدار مربوط به کنگره هست که فقط مسئول و دبیر کنگره جاتبازان نخاعی شهید تو دیدارها می رن که نتیجه اقدامات را گزارش بدن . همون شورها و مشورتهایی که با کارگروه ها انجام شده .
سلام عزیز برادر . به نظرم طرح این سوال در اینجا خوب نبود . گرچه از این نظر خوب است که دوستان جانباز با وسواس موضوعات را دنبال می کنند . در برنامه های بزرگ این چنینی سلسله مراتب باید رعایت شود تا در هنگام بیان اهداف در حضور مسیولین شلوع کاری نشود . کارگروه های زیادی تشکیل شده و جا و مکان خاصی برای حضور و مطرح کردن نقطه نطرات در انجا وجود دارد . بچه ها حرفهایشان را به کاسه می کنتد و بعد چند نفر به اسم مسئول برگزاری با مقامات دیدار می کنند . من به نوبه خود از این اقدام ارزنده و بسیار سخت تشکر می کنم و از جانباز ذاکری با ان شدت جانبازی و جانباز غلامی با این همت و پشتکار زیاد تشکر می کنم . در عین حال می دانیم پشت این برنامه با شکوه و عظیم افراد زیادی وجود دارند که زحمت می کشند . لطفا تا جایی که امکان دارد دوستان را در این امر مهم و بین المللی کمک کنید . دلگرمی بدهید تشویق کنید . کار واقعا سخت است . اگر گروههای جانباز دیگر نطر و موردی هم دارند به مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان تشریف ببرید یا تلفنی با مسیولین برگزار کنند صحبت کنید . در عین حال توجه داشته باشید این برنامه متعلق به تجلیل از جانبازان نخاعی و شهدای نخاعی است . خدا به همه مان توفیق دهد که در نشرارزشها خدمت کنیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi