شناسه خبر : 64469
شنبه 18 اسفند 1397 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکست دلبستگی های خارجی!

معلم جانباز- قراره روزی جناب جهانگیری در عرض 5 دقیقه پاسخ همه مشکلات را بدهند که منتظر هستیم ایشان چگونه این همه فجایع از برجام جوانمرگ تا سایر ناتوانی های مدیریتی عدالتیان را تشریح فرمایند. هنوز هم آن شعبده بازی های ایام تبلیغات انتخاباتی  جملات ایشان در گوش فلک و مردم ایران اکو وار طنین انداز است.

 هرچند همه مردم از سخنان آن 5دقیقه ناگفته اطلاع دارند که مثلا دست های پنهان دولت سایه دلواپسان ومشکلات دولت های نهم و منتقدان نیروهای نظامی و... که البته اگر اینها را هم نداشته باشند چیزی برای گفتن ندارند ولی آنچه مسلم هست و امروز مردم فهیم ایران یقین دارند همان تفکر غربی و لیبرالی و گرایش این حضرات به کدخدایان و اظهار عجز و دلبستگی به بیرون است. زندگی هشتاد میلیون انسان شریف وبا تمدن را فدای لبخندهای دروغین کسانی کردند که در اداره کشور و مردمش مشکل دارند.

تنها راه نجات دولت تدبیر و امید نگاه به داخل وحساب باز کردن روی جوانان وپتانسیل های داخلی است وبه جای لجبازی با خودشان  دست به دامن همه ظرفیت ها وگروه ها و تشکل های مردمی زیر لوای نظام اسلامی و رهبری کارگشا خواهد بود. ایستادگی ودفاع از ارزش ها مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاه کردن دست اطرافیان سودجو استفاده از تمام ظرفیت های متخصصین و یک کلمه تفکر جهادی و بسیجی راه گشا خواهد بود.  

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، نطام جمهوری اسلامی ایران براساس قرآن کریم و سنت ائمه معصوم (ع) پایه گذاری شده و قانون اساسی نیز بر همین اصول استوار شد بنابراین نظام جمهوری اسلامی ایران کاملترین حکومت جهان میباشد زیرا همچون حکومت پیامبران اولعزم صددرصد الهی میباشد.
متاسفانه عده ای از مسئولان در چنین نظامی به اصول جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند و براساس تفکر ناقص خودشان عمل میکنند که باعث بروز اشکالاتی در کشور گردیده است علی ایحال مردم در داخل کشور از منشا اشکالات اطلاع دارند اما مردم در خارج از کشور اشکالات کشور را از ناکارآمدی اصول نظام اسلامی میدانند که در اینصورت میتوان بازتاب عملکرد اینگونه مسئولان منحرف را ارزیابی کرد که صدمات بسیار زیادی به کشور و مردم و اعتقادات مردم خارج از کشور نسبت به قرآن کریم وارد کرده است.
در تمام کشورهای جهان ساز و کار لازم برای مجازات مسئولان منحرف و فاسد در هر پست و قدرتی وجود دارد اما در کاملترین حکومت جهان که دارای بزرگترین رهبر جهان و عاشقترین ملت و شجاعترین نیروهای نظامی و دفاعی متاسفانه ملاحظات سیاسی و مصونیت قضایی و فامیل بازی مانع از مجازات مسئولین منحرف و ارزیابی کامل صدمات وارده در اثر انحرافات عده ای از مسئولان است.
تمرکز بر مشکلات کشور که از سوی عده ای مسئولان منحرف کاملا آگاهانه و تعمدی به حکومت اسلامی تحمیل میشود تنها راه اثبات حقانیت حکومت مردمسالار دینی در داخل و خارج میباشد. این مقدار توضیح به کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد اما طی چهل سال همواره چوبی لای چرخ نظام اسلامی بوده و مانع از بهره وری واقعی از کارکرد قانون اساسی جمهوری اسلامی گردیده است.
با سلام
اسلام پیامبر ,اسلامی اصیل ,علوی ورحمانی ,وفقاهتی ,وناب محمدی است در مقابل اسلام امریکایی ,شیطانی ,اموی ,روشنفکری است .
شاید تفکر قشری وپوسته ای از شرع مقدس اسلام ,ویا هدفشان به انزوا کشاندن دین ,و نا کارامد جلوه دادن احکام الهی در مدیریت وحکومت است.که با اصول بعثت رسول الله , وخلقت "خلیفه اللهی" مغایر است . وباب دل دشمنان خارجی .

انسان به عنوان نماد ونماینده خالق یکتا در روی زمین افریده شده وبا تفکر, سکولاری که اولش از ابلیس اغاز شد منافات دارد .

چون خشت بنای تفکر سکولاریستی دنیا پرستی ومنیت وخودخواهی ,عدم اطاعت است.
وبر عکس ان تفکر روحانی ,اطاعت وعبادت خدا ,پرستش او ,و وشرع است .

و این سلیقه وروش با حکومت کوتاه مدت زمان صدر اسلام کاملا "مغایر است .

این گونه حرکات موجب بد بینی ودین گریزی نسلی می شود که امروزه غرق در شبکه های مجازی هستند و از طرفی منتظرند تا دولت برایشان اشتغال ,مسکن,ازدواج,...مهیا سازد .
وضع موجود را می بینند که پدر خانواده با تنی رنجور شرمنده عیال وناتوان از کار ,وجوان هم شرمنده از اینکه بیکار
الله ارحم الراحمین .
سلام ، در مناظره های انتخابات سال 96 با شعارهای پر حرارت چیزی نمانده بود تا او جای کاندید اصلی اصلاح طلبان را بگیرد زیرا او دارای سوابق مدیریتی از مراحل مدیریت پایه تا مدیریت ارشد بود لیکن در ابتدای سال 97 علیرغم هشدارها و توصیه های اقتصاد دانان قیمت برابری دلار در مقابل ریال را 42 هزار ریال اعلام کرد و اونچنان آشی برای ملت پخت که طی فقط شش ماه تورم به 200 درصد رسید و جیب کاسبان تحریم تا خرخره پر شد. علی ایحال بزرگترین اختلاس تاریخ جهان را رقم زد تا شناسنامه تخریب دولت قبل را تا ابد بنام خود کند.
سال 96 را سال سیب و گلابی و سال 98 سال مقاومت نامگذاری شد لابد سال 99 سال فلاکت و سال 1400 نیز سال هلاکت خواهد بود.
فرا فکنی کنه
5 دقیقه بیاد فرافکنی کنه وهمه کاسه وکوزه ها ومشکلات روزمره رو به گردن غیر از دولت بیندازدند
گویا استعفاداه با استعفای ایشان موافقت نشده.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi