02 فروردين 1398/ ۱۶ رجب ۱۴۴۰
شناسه خبر : 64474
1397,یکشنبه 19 اسفند16:50
اشتراک گذاری در:
عکس روز

تقدیر از همکار فعال فاش نیوز در خوزستان


ربابه جعفری، همکار فعال پایگاه خبری فاش نیوز در خوزستان با اهداء لوح از سوی استانداری و بنیاد حفظ آثار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر از همکار فعال فاش نیوز در خوزستان

فاش نیوز- ربابه جعفری، همکار فعال پایگاه خبری فاش نیوز در خوزستان با اهداء لوح از سوی استانداری و بنیاد حفظ آثار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

برپایه این گزارش، ربابه جعفری، همکار پایگاه خبری فاش نیوز در استان خوزستان که در زمینه های مختلف با این پایگاه خبری تحلیلی همکاری فعال و موثر دارد و خود از خانواده جلیله روحانیت می باشد، با اهداء لوح از سوی امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد حفظ آثار خوزستان مورد تقدیر قرارگرفت.

 گفتنی است این بانوی خوزستانی که ارادت خاصی به ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت دارد، در بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و خیرانه و عام المنفعه حضور جدی و تأثیرگذار دارد.

وی همچنین در زمینه چاپ و نشر آثار شهدا و جانبازان نیز ایفای نقش می کند و علاوه برمشارکت در انتشار کتاب «خاطرات فرمانده»، (مجموعه خاطرات مربوط به یک سردار همدانی)، تصمیم به مشارکت در نوشتن زندگی نامه دیگر شهدا را نیز دارد.

 


کد خبرنگار : 23


Reply
no
11
yes
20
محمدی
1397/12/19 - 19:29
با عرض سلام خدمت خانم جعفری عزیز.
تقدیر به جا و شایسته از سرکارعالی باعث خوشحالی و مسرت دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت شد. امیدوارم در تمامی عرصه های فرهنگی و زندگی بدرخشید.

no
10
yes
17
جانباز قطع نخاعی
1397/12/20 - 11:51
سلام علیکم. تبریک عرض میکنم به سرکارخانم جعفری عزیز. شما و همکار دیگرتان خانم صنوبرمحمدی الحق والانصاف لیاقت دریافت بالاترین لوح و تندبس را دارید. مخصوصا شما که از راه دور برای شهیدان و ایثارگران فعالیت میکنید.
به فاش نیوزی ها هم مخصوصا برادرانم ساقی و عسکری و عوامل گمنام و زحمتکش فاش هم با تمام وجود تبریک میگویم وبهترین و بالاترین درجات دنیا و اخرا را از پیشگاه احدیت درخواست و دعا میکنم.
التماس دعا


no
0
yes
0
جعفری
1397/12/24 - 12:23
سلام دوست گرانمایه در محضر شما شاگردی هم نیستیم . از لطف شما ممنون . شما نیک می دانید من در این راه کاره ای نبودم . شهدا وجود خودشان را یکبار دیگر به منصه ظهور رساندند .


Reply
no
11
yes
15
معلم جانباز
1397/12/20 - 10:08
تبریک به سرکار خانم جعفری امروز حرکت کردن در مسیر فرهنگ جهاد وشهادت وایثار بسیار ضروریست لازم است دوستان محترم فاش نیوز خلع مجمع ترویج فرهنگ وایثار وشهادت را که شش سال است عملا تعطیل است وخبری منتشر نمیشود وریاست ان بارئیس جمهوری محترم است پر کنند با نوشته ها ومستندات خاطرات جانبازان شهدا وکتاب ووووو اجرکم عندالله

Reply
no
10
yes
15
قنبر مبارز
1397/12/20 - 11:32
سلام گلم . جعفری تو واقعا خانمی ؟
ای ببخشید از این ببعد باید به شما گفت سلام خواهر جعفری .
سلام خانم جعفری . گلم کلمه ایه که ترکش برام سخته .
یه چیز بگم خواهر جعفری از خوزستان ؟
چند ساله تمام مطالبتو می خونم . انگار جمع کثیری از انسانهای خوب به تو کمک کردند که مصداق متن لوح باشی . اطمینان دارم به عقل خودتم (خخخخخخخ) رسیده که باید از اون ادمهای شاخص بخاطر کمکهای ارزندشون امروز یاد کنی . ببینم شما خانم انقلابی چه می کنی در قدرشناسی کردن از کسانی که تو را به این مرحله رسانده اند . با اون قلم شیوایت بنویس تا قدرشناس بودن را فرهنگ سازی کنی . اصن تو اهواز اون شهید همدان ؟ مگه میشه مگه ممکنه ؟ اینو برامون قشنگ تعریف کن .
راستی یادمه اولین گزارشت مال تشییع شهدا تو اهواز بود که نوشته بودی من خبرنگار نیستم من گزارشگر نیستم . خب حالا خوشحالم که فاش نیوز تاییدت کرده تو فقط همکار فعالی . درباره اینم برامون بگو .
بعدش فاش نیوز خداییش چند میلیون کالری سوزوندی تا از یه خانم اینطور تعریف کنی ؟ خخخخخ

Reply
no
10
yes
15
ایثارگر فاش نیوزی
1397/12/20 - 12:04
بابا مبارک باشه. خانم ربابه جعفری تبریک ما ایثارگران تهران و کاربران فاش نوزی را بخاطر این موفقیت بپذیرید.
من چندین مرتبه به مدیران جانباز فاش پیشنهاد دادم که در برنامه ایاز پیش اعلام شده و با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جانبلازان جلیل القدر از عوامل زحمتکش خبرگزاری فاش نیوز ، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و تیم پشتیبانی آن تقدیر بشه ولی گویا خود مسوولین فاش پیام و کامنت مارو نمیخونند.
الانم باز میگم که اگه مشکل مالی برای این برنامه تقدیر وجود داره اعلام کنید تا ماهم مشارکت کنیم و از نزدیک با زحمتکشان فاش نیوز آشنا بشیم و خسته نباشیدی عرض کنیم.
خود دانید.... امیدوارم لااقل مسوول فاش این مطلبو بخونه و دل مارو خوش کنه. امیدوارم.
موید باشید و مثل همیشه سربلند

no
6
yes
6
قنبر مبارز
1397/12/20 - 20:18
سلام . ببین جانباز جان منم موافقم . شما پولا رو بفرست به حساب من . رگ خواب دکتر ساقی دست منه . متقاعدش می کنم مراسم رو برگزار کنه . یعنی چی همه مثل جن شدیم و بسم الله هی از هم فرار می کنیم . فقط از حالا گفته باشم من خیلی اتیل متیل دنبالمه . تعداد ما رو ده نفر در نطر بگیر . به غیر اون ده نفر خوبان روزگار . جانباز م ر ک رو هم خبر کنید . شک نکنید با کلی دوع و ماست و کشک و روعن محلی و نمی دونم عسل میاد .
ما هم که می آییم اقلا یه شب می مونیم اونم خیالی نیست دوست دکتر ساقی یه شب به ما جا می ده ؟ شامم می ده . شما فقط تدارک ناهار ببین برای ما .
اما من میام به شرطها و شروطها ... بعد میگم .


Reply
no
6
yes
6
همسر جانباز
1397/12/20 - 15:25
با سلام و عرض تبریک حضور محترم خانم جعفری
مهمترین علت موفقیت فاش نیوز، حضور خانم های فعال در این رسانه است
و مدیریت عالی
البته سال 97 کارنامه فاش نیوز خیلی عالی نبود
نیاز به تلاش دارد

no
6
yes
7
خانم جعفری
1397/12/21 - 14:14
سلام و عرض ادب
از همه سروران عزیز بابت ابراز لطف شان به این حقیر تشکر می کنم . اما بیان نکته ای برایم خیلی اهمیت دارد . جعفری کسی هست که اگر این جسم کم توانش باز با او همیاری و همکاری می کرد تا آخر راه همچنان بر گمنام بودنش اصرار می ورزید . بدانید در روز مراسم وقتی اسمش را شنید آرام بر روی صندلی نشست و به فکر فرو رفت . خانمی از کارکنان استانداری حالت مرا درک کرد و به ایشان گفتم مجری در حال تکرار اسم من است ان بانوی مهربان دوربین مرا گرفت و بنده را تشویق کرد که بالای سن بروم . قبل از آنکه لوح ارزنده به دستم برسد طی دو نامه پیش سروران والا مقام حاصر در مراسم از مکنونات قلبی ام پرده برداشتم و گفتم چه عاملی باعث شد دوربین بدست بگیرم و چه کسی این راه را به من نشان داد . کارکنان سایت شاهدند هر بار که کنار مطالبم و در کنار اسمم "خانم "نوشته می شد چه ملتمسانه به دفتر سایت زنگ می زدم و می خواستم به همان اسم جعفری اکتفا کنند . خانم جعفری ، وقتی به محیط پاک فاش نیوز پناهنده شد برای اثبات باورها و اعتقاداتش بود . دنبال اسم و رسم نبود . در عین حال جمع کثیری از نیک مردان شهر و استان و دیارم مرا پشتیبانی کردند و تا به اهدافی که در نطرم بود رسیدم . من مسیری را طی کردم که فقط استمداد از شهدا بود . حتی همرزمان شهدا هم به نگاه و توجه شهدا به من یاری رساندند . در واقع انها رسالتشان این بود که با یاری کردن درماندگان پیام شهدا را به گوش ما برسانند . پیام شهدا ان بود که مقام معظم رهبری در بیانات زیبایی تبیین کردن .
عزیزان من ! بدانید اگر پیام شهدا به گوش ما می رسید خوف و حزن را از ما دور می کرد و پیام بهجت و شجاعت را برای ما به ارمغان می آورند .
من خودم را معرفی کردم که همه با چشم ظاهرشان ببینند شهدا چطور بهجت و شادی و لحظه دلنشین را برای متوسلین به آنها فراهم می کنند .
همواره بر این نکته تاکید داشتم جوانها اگر در زندگیتان مانعی هست ، گره ای هست ، دنبال شادکامی دنیایی هستید ، دنبال سعادت اخروی هستید فقط به دامن شهدا توسل کنید . اما نه توسل معمولی . باید با جان و دل در راه شهدا گام برداشت . نمی شود اسم شهید را اورد ولی دستورات الهی مثل رعایت شئونات شرعی فردی و اجتماعی را رعایت نکرد .
لوح تقدیر ، هدیه ارزنده ای بود که مبلغان شهید و شهادت و نشر ارزشهای ایثار و شهادت در حضور خانواده شهدا به من ناقابل اهدا کردند . این لوح به این معنا بود که می توان راه صد ساله را با توسل به نگاه شهدا یک شبه طی کرد .
این حرفها را نوشتم که بدانید امروز در شرایط خوب جسمی نیستم که همگان بر هویت این حقیر آشنا شدید . هر چند در مراسمات و دیدارها پیشکسوتان معزز مرا می دیدند اما برای خودم این مهم بود که تا آنجا که می توانم گمنام پیش بروم . والا توقع من و توسل من به شهدا به این لوح ختم نخواهد شد . اجازه می خواهم بیش از این چیزی ننویسم . چرا که بعضی حرفها را باید به خود شهدا گفت .
در پایان عرایضم ، بیان خاطره ای از استاندار محترم خوزستان خالی از لطف نیست . ایشان در آغاز سال 97 به دیدار جانبازان نخاعی امده بودند . ایشان گفتند همه تلاش من این است که اولین دیدارم در سال جدید از جانبازان باشد چرا که از نورانیت وجودشان انرژی می گیرم برای یکسال کارم . در طی دیدار جعبه شیرینی به دست ایشان دادند که به جانبازان تعارف کند . من کناری ایستاده بودم و عکس می گرفتم . متوجه شدم همه خبرنگاران هم از آن شیرینی با برکت فیض برده اند جز من . در لحظه خداحافطی استاندار محترم پیشش رفتم و عرض کردم حضرتعالی که در آغاز سال وجودتان از نورانیت وجود جانبازان فیض می برد به همه شیرینی تعارف کردید اما من محروم ماندم . پس دعا کنید در این یکسال نورانیت شهدا و جانبازان مرا هم عاقبت بخیر کنند . ایشان با مهربان به آقایان فرمودند جعبه شیرینی را بیارید به این خواهر هم تعارف کنیم . و این گونه من هم سهم یک سال انرژی و عاقبت بخیری ام را از آن جعبه برداشتم .
گرچه روزهای دشواری را سپری می کنم اما خوشحالی که چند صباحی را با بزرگمردان شهرم گذراندم و به اندازه بهره وجودی ام از حقایق نورانی فیض بردم .
من ضمن تشکر از آقای ساقی که این راه نورانی را فرا روی چشمان من گشود و به من که نه دیده بود و نه می شناخت اعتماد کرد و از همه ایثارگران معززی که با حمایت شهدایی شان مرا تا مرحله کسب لوح سپاس بابت نشر ارزشهای دفاع مقدس از دست مسئولان ممتاز استانم رساندند ، تشکر می کنم . افسوس که در سی و یک شهریور از قافله شهدا جا ماندم و اینک نمی دانم این جسم ناتوان باز هم افتخار خادم الشهدایی را خواهد داشت یانه . فقط خوشحالم که با اندک تلاشم بیشتر اطرافیانم را به حقیقت وجودی شهدا در برآورده کردن آرزوها و خواسته ها آگاه کردم . برایم دعا کنید که همچنان لذت توجه شهدا کام دلم را شیرین تر کند .
التماس دعا


Reply
no
6
yes
6
قنبر مبارز
1397/12/20 - 16:12
فاش نیوز دمت گرم با مرام . حالا شد .
بعدشم یه چیز بگم اگه دفعه بعد بیام ببینم کسی به من منفی داده می دونید چکار می کنم ؟ عه !
اصلا برای چی منفی می زنید ؟

no
6
yes
6
1397/12/21 - 13:49
فاتحه بفرستی بعضی وقتا منفی می گیری .که یک بار 40 تا گرفتم .


Reply
no
6
yes
6
جانباز
1397/12/20 - 19:27
از هرکس گفته‌اى آموختى، بنده‌اش شده‌اى.رسول الله (ص)
به رسم احترام
برای انسانی هایی که نیک و سود مند مطلبی اموزنده وارزشی می نویسدواز وقتشان مایه می گذارند تشکر لازم است
وا از انانی که منعکس می کنند هم همینطور وقدردانی لازم است

Reply
no
6
yes
6
جانباز قطع نخاعی
1397/12/21 - 11:59
تبریک میگم خانم جعفری بخاطر دریافت این لوح. لیاقتتون بیشتر از اینهاست.
اومیدوارم به درجات عالی هم برسید.

Reply
no
6
yes
6
شهید گمنام
1397/12/21 - 16:15
با سلام به سرکار خانم جعفری گرامی و زحمتکش
به قول جناب حافظ
مکارم تو به آفاق می برد شاعر...

تبریک بینهایت من رو پذیرا باشید
ان شالله پایدار باشید و مستدام در مسیر خدمت به شهدا

اجرکم عندالله الی یوم القیامه
اجر و جایگاه کارهای شما قابل محاسبه نیست





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.