شناسه خبر : 64506
یکشنبه 19 اسفند 1397 , 14:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خجسته:

بودجه ۹۸ در شان ایثارگران نیست/از دولت بخواهید پاسخگو باشد!

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ توسط نمایندگان ملت، توجه دولت به مطالبات و خواسته های جامعه ایثارگری را خواستار شد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به تصویب بودجه سال 98 توسط نمایندگان ملت، توجه دولت به مطالبات و خواسته های جامعه ایثارگری را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بررسی لایحه بودجه سال 98 در خانه ملت که شورای نگهبان به برخی از بندهای آن ایراد گرفته بود، اظهار داشت: درخصوص لایحه بودجه، آنچه که دولت برای جامعه ایثارگری برای سال 98 پیش بینی کرده بود، به تصویب نمایندگان مجلس رسید، اما بودجه بنیاد شهید در شان ایثارگران نیست.

وی اضافه کرد: دلیل آن نادیده گرفتن برخی موارد از جمله بهداشت و درمان، بیمه تکمیلی و معیشت ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 است. متاسفانه ایثارگران، اعم از جانبازان و خانواده های معظم شهدا در سخت ترین شرایط معیشتی به سر می برند و کسی هم پاسخگو نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و بیمه دی جوابگوی مشکلات ایثارگران نیستند، آنچه که به عنوان بودجه برای ایثارگران در مجلس تصویب شد، یکی دو بند پیشنهادی دولت بودجه است، اما سوال اینجاست که آیا این شان ایثارگران است؟!

خجسته یادآور شد: هر چه به ایام آخر سال نزدیک تر می شویم، هزینه های درمانی، بهداشتی و معیشتی جامعه ایثارگری افزایش می یابد، اما در مقابل، توان آنها برای مقابله با گرانی ها بسیار کاهش یافته است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا راه حلی پیشنهاد می کند متذکر شد: به نظر من مسئولان بنیاد شهید و در راس آنها آقای شهیدی باید با طرح مطالبات و نیازهای ایثارگران، از دولت بخواهند که پاسخگو باشد.

به طور مثال مسئولان کمیته امداد و یا بهزیستی با مطالبه گری، بسیاری از نیازهای جامعه هدف خود را برآورده کرده است. رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: برای رفع پاره ای از مشکلات ایثارگران می توان از بودجه ای که در اختیار دولت، مجلس، ملی و سرگردان می توان برای این منظور استفاده کرد، درحالی که وضعیت ایثارگران روز به روز سخت تر می شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نگذارید ریشه ایثارگری خشکانده شود ای کاش رئیس کمیه امداد رئیس بننیاد بود که از جنس ایثارگران است
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
ما نمی توانیم کاری کنیم و صدایمان را بجایی برسانیم برای همین بشما رای دادیم تا قدای ما باشید نکند جایگاه خودتان را فراموش کرده اید جناب نماینده که کار را حوالت بما میدهید ، وا عجبا !!!
باسلام
آقاجان مااصلابیمه تکمیلی نداریم که به فکر
کم یازیادآن باشیم چندماهی است نه پزشکان ونه
داروخانه هادرشهرستان دورودلرستان ایثارگرانرا
ویزیت نمی کنند میگویندبنیادپول مارانمی دهدحالاشما
ازکم یازیادان صحبت میکنیداقای خجسته عزیزوسلام
با سلام
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود...
شما نماینده هستید و بودجه دست شماست...چه اقدامی کردید؟...هیچ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi