شناسه خبر : 64513
دوشنبه 20 اسفند 1397 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز دوم مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان و نتایج آن

این دوره از مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان تحت عنوان "یادواره روز شهید و شهدای مدافع حرم" در بندر انزلی در حال برگزاری ست و تا روز سه شنبه ۲۱ اسفند ادامه دارد.

فاش نیوز - برنامه مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان که از روز شنبه در مجموعه ورزشی بندر انزلی آغاز شده، روز گذشته نیز ادامه یافت و تیم ها به دیدار رقبای خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ما، بر اساس برنامه اعلامی از سوی کمیته برگزاری این مسابقات، پانزده تیم حاضر از سراسر کشور روز گذشته یکشنبه 19 اسفندماه، با هم به رقابت پرداختند و نتایج زیر به دست آمد.

خراسان رضوی 60، قم 23.

اصفهان ب 49، ستارگان ایثار تهران33.

گیلان 29، یزد21.

اصفهان ب 20، ایثارتهران42.

چهارمحال بختیاری22، آذربایجان شرقی42.

فارس الف36، اردبیل19.

ستارگان ایثارتهران32، گیلان22.

آذربایجان شرقی31، قم46.

همچنین در سومین روز نیز تیم های شرکت کننده به این ترتیب به مصاف هم خواهند رفت:

یزد با ایثار تهران - اتحاد تهران با فارس الف - خوزستان با اصفهان ب - اردبیل با ایثار تهران - فارس با اصفهان الف - خوزستان با قم و اصفهان ب با خراسان رضوی.

نتایج این مرحله از مسابقات نیز به محض وصول اطلاع رسانی خواهد شد.

این دوره از مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان تحت عنوان "یادواره روز شهید و شهدای مدافع حرم" در بندر انزلی در حال برگزاری ست و تا روز سه شنبه 21 اسفند ادامه دارد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi