شناسه خبر : 64516
دوشنبه 20 اسفند 1397 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تامین امنیت کامل زائران راهیان نور

سردار «محمد حسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: بزرگترین رهاورد و دستاورد دفاع مقدس مدیریت جهادی انقلابی، مدیریت در شرایط سخت، عبور از بن بست ها و موانع و ناامید ساختن دشمن ها بود. به نظر می رسد امروز ضرورت دارد مدیران کشور در عرصه های مختلف با تاسی به شاخص های مدیریت جهادی دفاع مقدس برای برون رفت از مشکلات و موانع هم خودشان عمل کنند و هم به جوانان و اقشار مختلف یاد بدهند و آن را تبیین کنند. باید شاخص های زندگی و مدیریت جهادی و انقلابی و نسخه نویسی جهادی و انقلابی را از دفاع مقدس یاد بگیریم و آن را یاد دهیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های مختلف برای تامین امنیت کاروان های راهیان نور گفت: قرارگاه حضرت اباالفضل با همه قوت و ظرفیت برای ایجاد امنیت کاروان های راهیان نور تلاش می کند و ما مشکلی را در زمینه امنیتی احساس نمی کنیم.

دفاع مقدس بهترین گنجینه است

وی افزود: امروز شرایط ما در مواجهه با دشمن مشابه شرایط دوران دفاع مقدس است، اگر خواهیم همان فرهنگ مقاومت، ایستادگی، مبارزه با استکبار، خودکفایی، اتکای به خود، نگاه به درون و ناامیدی از دشمن و مقابله با او را داشته باشیم بهترین گنجینه دفاع مقدس است که به آن مراجعه و عمل کنیم.

سپهر راهیان نور را بزرگترین اقدام و فعالیت فرهنگی کشور برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیازمند انس با این فرهنگ است، به نظر می رسد راهیان نور امروز برای تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ حاکم بر آن دوران بهترین اقدام و فعالیت فرهنگی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: عنایت جوانان و اقشار مختلف مردم برای حضور در مناطق دفاع مقدس و استقبال بسیار خوب از آن نشان دهنده این است که هدف گذاری ها عالمانه و هوشمندانه بوده است.

وی با اشاره به دغدغه مسوولان راهیان نور برای این حرکت عظیم فرهنگی گفت: دغدغه ما مسوولان مشارکت، همراهی، هم افزایی و تعامل همه دستگاه های کشور در راهیان نور است. اینکه مسوولین و مدیران کشور برای کمک به این نهضت بزرگ فرهنگی خودشان سهیم و دخیل شوند، هرچه بیشتر پای کار باشند دغدغه های ما برای رفع موانع و مشکلات کمتر خواهد بود.

سردار سپهر با اشاره به اقدامات لازم برای به روز ماندن راهیان نور افزود: حضور نخبگان، خواص، صاحبان فکر و اندیشه و افراد باسابقه دفاع مقدس و نقش آفرین در مدیریت راهیان نور می تواند به دستگاه های فرهنگی کشور برای تببین ابعاد راهیان نور کمک کند. پشتیبانی مالی و زیرساختی، ترابری، نقل و انتقالات و تامین امنیت از ضرورت هایی که امیدواریم مسوولین به آن توجه کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi