شناسه خبر : 64551
سه شنبه 21 اسفند 1397 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موافقت‌مجلس‌با‌اختصاص‌یک مقطع‌تحصیلی‌بالاتر‌به‌رزمندگان

نمایندگان ملت طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان را تصویب کردند.

فاش نیوز - نمایندگان ملت با اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه 21 اسفند ماه در جریان رسیدگی به طرح استفساریه جزء 6 بند "ث" ماده 88 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه با اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگانی که حداقل دارای شش ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس بودند موافقت کردند.

بر اساس این گزارش در جریان رای گیری برای تصویب این طرح از مجموع 207 نفر نمایندگان حاضر، 137 نفر با آن موافقت، 21 نفر مخالفت و 9 نفر نیز رای ممتنع دادند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در جریان تصویب این مصوبه اگر چه دولت مخالف تصویب آن به علت بار مالی بود، اما با اصرار نمایندگان و رای قاطع آنها این مصوبه به تصویب رسید.

بر پایه این گزارش، انصاری نماینده دولت، دلیل مخالفت خود را با تصویب طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان را بار مالی یک هزار میلیارد تومانی آن در سال آینده دانست.

نماینده دولت در ادامه استدلال خود برای بیان مخالفت دولت گفت: با تصویب این طرح حدود 300 هزار نفر در دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و وزارتخانه های دولتی شامل آن خواهند شد و در نیروهای مسلح نیز نزدیک به 600 هزار نفر را دربر خواهد گرفت.

گزاش خبرنگار فاش نیوز حاکی است، اصرار نمایندگان ملت برای تصویب این طرح با فریادهای 4(چهار) به عنوان موافقت با طرح، دولت را مجبور به پذیرش آن کرد.

بر اساس این گزارش در صورت تایید این مصوبه از سوی شورای نگهبان، طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی به رزمندگان از سال آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ضمن تقدیر وتشکر از حاج آقا نوروزی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس وکلیه اعضای محترم فراکسیون وهمه نماینده گان محبوب وعزیز وارزشی مدافع ایثارگران که با رای قاطع وبالای خود در خصوص تصویب نهایی ومجدد طرح ارتقا ومزایای بهره مندی رزمنده گان شش ماه به بالا از یک مقطع تحصیلی در آخرین روزهای پایانی سال این عیدی بزرگ را تقدیم خانوده بزرگ رزمنده گان نمودنند صمیمانه تقدیر وتشکر می نماییم
یا سلام-ببخشید یعد از گذشت سی سال از اتمام جنگ،فکر نمیکنید کمی!!دیر یادتون افتاده به فکر رزمندگان باشید-خوب خیلی از این رزمندگان سالهاست بازنشسته شده اند چه منفعتی برای اونها داره؟مگه شامل حال اونها هم میشه؟
پاسخ به ایرانی
با سلام در مورد بازنشسته های عزیز، قانون همسان سازی حقوق ها اگر اجرا شود انها نیز به نحوی دیگر بهره مند خواهند شد .
برادر عزیز با عنوان هموطن سلام-میشود لطف کنید و توضیح دهید منظورتان از قانون همسان سازی چیست؟اگر منظور همین قانونیست که سالیانیست فقط حرفش است و راجع به فاصله زیاد بین دریافتی های بازنشستگان است و هیچکس اجرایش نمیکند چه ربطی به قوانین خاص مثل رزمندگان دارد؟منظورم این بود که رزمندگان بازنشسته چه نفعی از این قانون میبرند؟ممنون
الحمدولله بعداز چندوقت این قانون تصویب شد از نمایندگان انقلابی و ولایی متشکرم امیدوارم شورای محترم نگهبان ه هرچه زودتر تایید فرمایند
ما هم رزمندگان دوران دفاع مقدس از تمامی کسانیکه در طول این مدت تلاش مضاعف کردنند بخصوص از جناب حاج اقا نوروزی کمال تقدیر و تشکر داریم خداوند به همه ما قدر دان راه شهدا باشیم و در روز اخرت شرمنده شهدا و امام نباشیم .
باسلام ممنون از همه نمایندگان مجلس.چه مخالف.چه موافق.چه ممتنع لطفا بفرمایی شامل برادرانی که دوماه پیش باز نشسته شده اند هم می شود؟
بعد از تایید شورای نگهبان ، بله شامل همه رزمنده هایی که از ابتدای سال 96 شاغل بوده اند می شود واگر قبول نکردند باید رای دیوان بگیرید .
سلام
ضمن تشکر از نمایندگان بخطر تصویب این استفساریه
با توجه به صحبتهای نماینده دولت اقای انصاری خدا کنه دولت دیگه بازهم بهانه در نیاره بهانه عدم اعتبار ومسایل دیگر
سوالم اینه کخ این قانون از کی اجرایی میشه
از ابتدای سال 96 یعنی زمان ابلاغ قانون برنامه ششم
زمن اجرای آن از سال 98 خوهد بود.
فکر کنم‌مثل بقیه طرحهایی که بتر مالی دارند وزارت آموزش و مرورش قبول نکند و باز هم حق معلمان رزمنده که سالهای اخر خدمتشون هم هست را پایمال کند.
با سلام و احترام

بدینوسیله از کلیه نمایندگان محترم که به طرح استفساریه و شفاف سازی موضوع یک مقطع تحصیلی رزمندگان رای مثبت دادند، بخصوص جناب آقای دکتر نوروزی رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس و برادر عزیزمان آقای ملایی که طی ماههای گذشته پیگیری مستمر داشتند، تشکر و قدردانی می نمایم . اجرتان با خدا

باسلام وتشکر از نمایندگان مجلس واز حاج اقا نوروزی هم کمال تشکر را داریم وخدا کنه برای رزمندگان داوطلب که مایل به ادامه خدمت تا ۳۵ سال را داشتن مشکل پیش نیاد وگرنه بزرگترین تبعض وظلم درحق رزمندگان میباشد وحالا با دو دانشجو واقساط عقب مانده ووووو بدون حقوق ماندیم ماراباز گردانید متشکرم
لام چه نفع وامتیازی برای رزمندکان غیر شاغل که کارمند یا بازنشسته هیچ ارکان ونهاد وشرکتی نیستند داره ،لطفا اکر کسی میدونه اطلاعات بده
تصویب این طرح یعنی گشایش باب های قانون خدمت رسانی به رزمندگان که سی سال مغفول مانده بودند
برای رزمنده های فاقد شغل هم اکنون موضوع کمک معیشت قابل پیگیری است و سایر مواد قانونی هم یکی یکی در حال پیگیری است
ضمن آرزوی موفقیت برای حاج آقای نوروزی ونمایندگان انقلابی و ولایی ازاینکه درپايان سال به رزمندگان عیدی دادند تقدیر وتشکر می نمایم.
لطفا شورای محترم نگهبان این طرح رامخالفت کنندوبرگشت بدهند به مجلس چون اگر شامل بازنشستگان نشود ازنظر شرعی اشکال دارد که کارمند رزمندگی که سی سال وچندسال خدمت کرده شامل شان نشود واین واقعا عدالت نیست
اگر برای شاغلین اجرا شود، در زمان همسان سازی حقوق بازنشسته ها برای شما هم هم فایده دارد.
مثل همان کاری که برای رزمنده های بازنشسته سال 88 انجام شد و با ارائه دوسال سوابق حضور در جبهه مبلغی به عنوان همسان سازی به حقوقشان اضافه شد .
اگر چراغ همسایه اتان روشن باشد اطراف خود را نیز روشن خواهد کرد

باور کنید
کلا اشکال شرعی و مغایر با اصل سوم قانون اساسی است.
حرام اندر حرام است
برادر عزیز فرزند جانباز متوفی
چرا حرام اندر حرامه. چرا من دیده بان ارتش در ۲۱ ماه دیده بانی بابت جراحت هایم یک ریال و درصد جانبازی بهم نداده اند و پیگیر هم نشدم؟!
تا کور شود هر که نتوان دید. حالا منقی بده قانون اعمال شده برخی در حسادت این نتیجه حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدسه. این کمترین امتیازه که به امثال من میدهند با ارشدم همه هم شهریه ای درس خوندم نه رانت مثل برخی. حالا هم باید ۵درصد هم حداقل جانبازی بدهند که در دستور کار مجلسه پس بسوزید
با تشکر از نمایندگان محترم مجلس انشالله شورای نگهبان هم تایید کند فقط زمان تایید شورای نگهبان چه موقع میباشد .
ضمن عرض سلام به نمایندگان محترم ، جا دارد بخاطر زحمتشان و ارج گذاشتن به رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس تشکر و قدر دانی نماییم.
باسلام
بنده در سال 91 بازخرید کردم می شود؟
شامل همه رزمندگان میشه ؟چون من ۲۲ماه ارتش خط مقدم جبهه مهران بودم درجه دار وظیفه بودم
تشکر از نمایندگآن محترم
طرح امتیاز یک مقطع تحصیلی برای رزمندگان باید شامل بازنشستگان هم بشود
برای من خیلی جالبه که بدونم چه کسانی مخالف اینند که این طرح رزمندگان بازنشسته را هم شامل بشن که منفی ثبت میکنن-چقدر آدمهای دل گنده ای هستن که چشم دیدن این رو هم ندارن-جامعه ما داره به سمت خوبی حرکت میکنه و عاقبتش هم معلومه.
لطفا بفرمایید شامل رزمندگانی که در دیماه امسال باز نشسته شده اند هم میشود؟
سلام. من رزمنده ایی هستم که نیمه دوم سال ۱۳۹۷ پس از ۳۰ خدمت بازنشسته شدم . آیا می توانم از یک مقطع تحصیلی استفاده کنم
بانام ویادخدا/ممنون وسپاس ازتمامی دست اندرکاران امورایثارگران خداتوفیقتون بده اما لطفابفرمائیدمنهای که واجدشرایط هستیم وبیکاروفاقدهرگونه امتیازنیزلحاظ شویم /ممنونم ماناباشیدوپایدار
درود برشرف نمایندگان رای دهنده به این طرح، نمایندگان محترم ملت تشکر تشکر
باسلام خدمت عزیزان فاش نیوزکه این سایت راجهت بازگوکردن مشکلات قشراسیب دیده ازجنگ وانقلاب ایجادکرده اندامابعددوستان اینگونه قوانین که بعداز30سال مسولیین ونمایندگان مجلس درحال تصویب هستتدفقط بخاطره خودشان هست که حالاحالاهاشاعل هستتداولاخیلی ازرزمندگان جنگ تاالان بازنشسته شده انداگررزمنده سال 67شاعل شده باشدبااحتساب خدمت وسابقه اوالان بلزنشسته شده دوماخیلی ازبچه هاالان ازاین دنیارفته اندجالب هست کلی سروصدادررسانه هاوجامعه وصداوسیمامی کنندولی چنددرصداینگونه امتیازات شامل حال انهاخواهدشدطی این سالهاخیلی ازسازمانهاخصوصی یاخصولتی شده اتدکه اصلاقبول ندارننداینگونه قوانین راجنگ فقط برای قشرخاصی ازکشوراتفاق افتاده دولتی هاهم که منابع ندارنندپس تمام اینگونه قوانین جهت خودشان که مدام العمرشاعل هستندسودداردوجهت تبلیعات انتخابات سال اینده هست درتمام دنیابرای سربازان وجانبازان وازادگان وشهدای جنگ هایشان ارزش مدام العمرقایل هستتدولی دراین رژیم حتی فوق العاده ایثارگران شامل بازنشسته نمیشودچونکه تاریخ مصرفشان تنام شده دوستان این جماعت فقط بنفع خودشان قانون راتصویب میکنندایکاش رهبری یک نهادی یاتشکلی راایجادمیکرددراینده بررسی میکردنندچنددرصدازرزمندگان ازاینگونه امتیازات درکشوراستفاده کرده اندچرااینهمه منت سرقشررزمنده می گذارننددرجامعه ملت فکرمیکنندالان چه خبرشده بارهادوست واشنامیگن شماکه کشورراچاپیدهایدقانون بازگشت مجددبکارچنددرصدتوانستندفوق العاده ایثارگری چنددرصدگرفتنداگرواقع قرارهست امتیازی به قشراسیب دیده ازجنگ بدهندبایدشامل حال همه بشودنه فقط خودشان که شاعل مجلس ودردولت وراس کارهستندبهرحال دیگرعزیزان رزمنده که فوت کرده اندیابازنشسته شده اندازجنگ حقی ندارنندجالب هست بعداز30سال که یک دوره خدمت یک کارمندهست الان بیش از90درصدانهاخانه نشین یافوت شده اندبفکرافتاده اتدایایک رزمنده جنگ به اتدازه یک بازیگرسیننایایک فوتبالیست برای این کشورزحمت نکشیده است بارهابنده تقاضاکردم ایکاش یکی حرف دل مارابه رهبری میرساتدکه آقافقط جانبازان ورزمندگان وازادگان وخانواده شهداهمین افرادیکه به حصورشمامشرف میشونندنیستندخیلی ازبچه هنوزدرگیردرمان ودکترومسکن وشعل هستندبروننددرروستاهاوشهرهای کوچک بررسی بکنندفقط تهران تنهانیست خیلی ازرزمندگان وازادگان وجانبازان درحسرت داشتن فرزندفوت کردنداگرایثارگری فرزندنداردنبایدطوردیگربه اوخدمات داده بشوداگرشاعل دولت نیست نبایداوراحمایت بکنندفقط خودشان که نهبلزنشیتگی دارنندنه مشکلات مادی وجسمی وانواع درامدهاو...دارندبه هرحال آقایان روزی فراخواهدرسیدکه بایدجوابگوی حق کوشی هاباشیدخیلی هم دیرنیست بهرحال سن وسال اکثرشمابالای 70،80سال هست
درود به شرفتان !!!!واقعا همین است اگر آقایون رزمنده بودند تمام قوانین تصویب شده اگر با تهدید هم بود تا حالا اجرایی شده بود!!! ودرنهایت فرمایش شما صحیح است اینا فقط بفکر خودشان هستند تا رزمندگان نماینداه یی نداشته باشند هیچ کاری برایشان صورت نمیپذیرد !!!!!!بنده 40ماه سابقه دارم ولی این قانون برایه امثال من که بازنشسته تامین اجتماعی هستم ویا رزمنده ایی که شغل دولتی ندارد و..........چه سودی دارد؟
از آقای دکتر نوروزی آزاده سرلفراز واقای مولایی تشکر داریم
با سلام، کارکنان دارای مدرک دکتری هم از این مزایا برخوردار می شوند؟ اسمی از آن ها به میان نیامده است.
با سلام و خدا قوت به دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران .اولا با تشکر از کسانی که این طرح را به تصویب رساندند .اما ؛ایثارگران دفاع مقدس که در تمامی کشورهای جهان مورد احترام وتقدیرند متاسفانه در نظام جمهری اسلامی ایران تا بحال اینگونه نبوده .امیدوارم خداوند متعال از قصور انجام گردیده تا بحال بگذرد وشامل رحمتش قرار بگیریم .چرا که رزمندگان جهاد لطمه خورده ترین افراد تاریخ اسلامند. حق الناس نکنیم که حق رزمندگان که از شرف وناموس این ملت دفاع کردند این نیست آقایان رزمنگان را فرزندان خود بدانیم وبه این شهیدان زنده احترام بگزاریم و.........یا حق
باتشکر از نمایندگان محترم لطفا رزمندگانی که اول بهمن بازنشسته کردن ومایل به ادامه خدمت ۳۵ سال میباشن را باز گردانید وبخدا ماها دراستراب وپیگیر مستمر بودیم ولی استفساریه دیر برسی شده ومارزمندگان اولین بازنشستگان بعد تصویب این قانون میباشیم ومسئولین محترم مارا باز گردانید مابه قانون شما اعتماد کردیم ونگزارید بین رزمندگانتبعیص شود
ضمن تشکر این بی عدالتی است اگر این قانون شامل کسانی که بازنشسته شده اند نشود6271
درود ودو صد بدرود به روح شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس وهمچنین عرض خداقوت به نمایندگان شریف مردمی مجلس شورای اسلامی؛اکنون همت بلند نمایندگان شورای نگهبان را طلب می کنیم تا به فضل پروردگار این مصوبه را تایید نماید.آری شود اما به خون جگرشود
اکثر رزمندگان بازنشسته هستند . باید شامل آنان هم بشود
باسلام رزمندگان هم به دو گروه خودی وغیرخودی ! ژن خوب وژن بد تبدیل شدند ! رزمندگان که تا سال 96 باز نشسته شدن این مصوبه شامل حا شان نمی شوذ اینها درجنگ کم کاری کردن خودی نیستن واونهایی که از ابتدایی سا96 این امتیاز بهره مندن جنگجویی خوب وژن خوب داشتن .!! ماهم خدایی داریم نمی دانم شاید برخی از آقازاده ها میخواستن از این مصوبه بهره مند شوند!!!
باسلام رزمندگان که بهمن بازنشسته کردن لطفا فراموش نشون مارا باز گردانید نگزارید بیشتر ازاین در نگرانی واستراب باشیم سپاسگزارم
سلام من امروز ۲۲ اسفند درست یک روز بعد از تصویب استفساریه با مدرک لیسانس و سس سال توانیر وزارت نیرو بازنشسته کردن هر چه داد زدیم به هر دری زدیم قبول نکردن اخه انصافه من ۱۸ ماه جبهه داوطلبانه دارم اول عیدی ما را بیکار کردن خواهش میکنیم تا وقت هست پیگیری کنید فقط سه چهار روز وقت داریم سریعتر نامه بزنید
قابل توجه کارشناسان محترم مرکز پژوهش های مجلس اسلامی
که در مورد " طرح اصلاح تبصره ماده ۶۱ ق.خ.ک که آنرا مغایر با بند ۹ اصل سوم قانون اساسی میدوند!
سوال: آیا این قانون تصویب شده" اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان و همینطور ایثارگران(از قبل) ایجاد تبعیض نیست و مغایر با اصل سوم قانون اساسی....؟!!!
جواب: چرا هست.
چون خودتان ذی نفعید هست.
........
سلام مسئولین وحاج آقا نوروزی ررمندگان داوطلب بهمن بازنشسته کردن بدون حقوق ماندیم وشرمنده خانواده شدیم به حرمت مولایمان واین شب عزیز ما رزمندگان را باز گردانید واین ظلم وتبعیص درحق مانکنید
با عرض سلام و تشکر از نمایندگان محترم بخاطر جواب مثبت به این استفساریه.آیا امکان دارو شورای محترم نگهبان بخاطره مشخص نکردن منابع مالی جهت اجرای این طرح،آن را مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی اعلام کند؟ با تشکر
باسلام خوشبحال آنها که هم کار دارند هم امتیاز ما بیکار و هیچی عدالت هم گم شده حالا پیدا بشه یا نه چند بار نوشتیم باز مینویسیم و تقاضا میکنیم از نمایندها و به مردم هم میگویم آی مردم ما از این امتیاز چیزی شامل حال ما رزمندگان نمیشه اینها برای خود حقوق ردیف میکنند بیاید نظر سنجی کنید ببینید چند درصد شامل حال رزمندگان بیکار میشود دنیای عالم را کرکردن به رزمندگان امتیاز دادن متاسفم به این مملکت که مثل شما نماینده و مثل برادران سرپرس داریم باید به حال این مملکت گریه کنی چون هرکس به نف خودش قانون تصویب میکند من یک رزمنده 40 ماه جبهه دارم آقایان بیاید بگوید بداز جنگ کدام امتیاز به من دادید بیکار هم هستم آیا خجالت دارد یانه یک کتاب قانون رزمندگان و ایثارگران داردید بیاید بگوید آقا شما رفتی جبهه چشمت کور هیچ حقوقی از این مملکت نداری بخدا بهتره تا بنام من قانون تصویب کنند و خودشان بخورن این کار دزدی است اگر طرف حق هستید یک نظر سنجی بکنید از جناب ساقی تقاضا داریم در مورد همین قانون یک نظر سنجی بکنند تا معلوم شود چند درصد از این قانون سود میبرند اینهمه سرکوفت به رزمندگان نزنند جناب ساقی عزیز ترا قرآن این نظر سنجی را انجام بده یا یک نظر سنجی در مورد کل رزمندگان انجام بده که بداز جنگ رزمندگان از چه امتیاز استفاده کردن تا معلوم شود در این مملکت کی میخوره کی نمیخوره بابا بی عدالتی حدی دارد اگر راست میگوید برای همه قانون تصویب کنید شامل همه بشه نه برای چند نفر یا خودتان من کسانی را میشناسم 50 ماه جبهه دارد به نان شب محتاج است کدام کمک را بحال این بندگان خدا کردین ترا خدا بس کنید این بی عدالتی را
سلام از تیر مااز نمایندگان مجلس التماس کردیم استفساریه که همش ۲۰ دقیق وقت مجلس نمی گرفت این هفته آن هفته کردن ماها در استراب ونگرانی اخر هم بهمن بخاطر ندادن استفساریه بازنشستمون کردن وچون برای خدمت ۳۵ سال برنامه ریزی کرده بودیم کلی وام گرفتیم با فرزندان در حال تحصیل دم عیدی بدون حقوق ماندیم وحاج اقانوروزی استدعا داریم به داد ما برسه وما را باز گرداند سپاسگزارم
سلام از مسعول سایت عاجزانه تقاضا میشود پیام های ما رزمندگان به گوش مسعولین برساند دولت داره ما را فله ای بازنشست میکنه خصوصا وزارت نیرو زور ما به دولتیان نمیرسه شنبه پیگری کنید آنها فقط به فکر خودشون هستن از این طریق امتیاز میگیرین
باسلام حاج آقا رزمندگان بازنشسته بهمن را فراموش نکنید مارا باز گردانید سپاس گزارم
با سلام وتشکر ازنمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که این مصوبه مهم را تصویب کردند بنده بازنشسته 86 هستم وتمام شرایط مصوبه را دارا میباشم خواهمنداست دستور فرمایید این مزایا در مورد تمام بازنشستگان دارای شرایط که سالهای قبل بازنشسته شده اند اجرا شود . باتشکر مجدد
با سلام. در زمانی که ما برای دفاع از دین و کشور و ناموس و همین دست اندر کاران فعلی در جبهه‌های جنگ از جان خود گذشتیم فقط بار جانی داشت که نثارشان کردیم اما در زمان صلح برای دادن حقمان بار مالی دارد.و هر سال به طریقی بر روحمان ضربه میزنند و از طرف نسلهای بعدی نیز ترور عقیده‌ای میشویم که چرا جنگ کردیم.جنگ یک وظیفه الهی بود. شرایط ایجاب میکرد کشتن روح حماسه در ما مردان جنگ ممکن نیست چه اینکه تا آخر ایستاده‌ایم اما کم لطفی مسئولین برای ما بازنشستگان دردی است لاعلاج و دردی است که بعدها خودشان هم به آن دچار خواهند شد.چرا در قانون همه دیده نمیشوند.
سلام بنده هفت ماه ونه روز جبهه غیرداوطلبانه دارم آیانمایندگان. یک مقطع تحصیلی رزمندگان به اینجانب تعلق می گیرد با تشکر
چرا کسی جواب نمیده
دکتر نوروزی اگر میخواست کاری کنه سه ماه پیش میکرد نه الان که ما را بیکار کردن
اینا فقط منفعت شخصی خودشون در نظر میگیرین
احتما قوم و خویش خودشون هنوز وقت دارن
سلام ا داره ناهگ ۱۰ نفر رزمنده بودیم که همشون زهمن بازنشسته کردن اگر مارابرنگر انن این ظلم تبعیض تاریخی قابل بخشش نیست در سن ۵۳ سالگی بیکار مان کردن ما هیج آما کی برای بازنشستگی ننداشتیم آین وزحمات صادقانه۳۰ساله مارا به فنا دادن آینده فرزنداننان راخراب کر ن لطفا مسئولین مارا زاز گردانی

با عرض سلام وادب خدمت حاج آقا نوروزی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و ضمن تشکر نسبت به پیگیری به این طرح خسته نباشید خدا قوت ، آیا با توجه به این طرح مزایایی هم شامل رزمندگانی که دارای حضور در جبهه کمتر از شش ماه دارند میشود ؟
سلام ، احترامآ ضمن قدردانی از حاج آقا نوروزی آزاده سرفراز ایران اسلامی ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس وکلیه اعضای محترم فراکسیون وهمه نماینده گان محبوب وعزیز وارزشی مدافع ایثارگران که با رای قاطع وبالای خود در خصوص تصویب نهایی ومجدد طرح ارتقا ومزایای بهره مندی رزمنده گان شش ماه به بالا از یک مقطع تحصیلی در آخرین روزهای پایانی سال این عیدی بزرگ را تقدیم خانوده بزرگ رزمنده گان نمودنند صمیمانه تقدیر وتشکر می نماییم و یقین و رجاء واثق داریم که شورای محترم نگهبان با انسان های بسیار بزرگ و دلسوز و با ایمان و مدافع رزمندگان به تایید و پرداخت در سالجاری خواهد رسید .
سلام ، بدینوسیله از کلیه نمایندگان محترم که به طرح استفساریه و شفاف سازی موضوع یک مقطع تحصیلی رزمندگان رای مثبت دادند، بخصوص جناب آقای دکتر نوروزی رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس و برادر عزیزمان آقای ملایی که طی ماههای گذشته پیگیری مستمر داشتند، تشکر و قدردانی می نمایم . ضمنا ما رزمندگان کلا 300 هزار نفر هستیم که از لحاظ بار مالی اصلا عددی نیست فکر آنروز را باید کرد که اگر دشمن قدار ه بند و مست و سرکشهمین رزمنده های جنگ دیروزی جلودارش نبودند چه بر سر وطن و ناموس و نظام اسلامی می آمد ؟؟؟ پس لطفا زودتر اجرایی گردد . اجرتان با خدا
مصوبه توسط شورای نگهبان تایید شده حالا نوبت دکتر لاریجانی هست که امضا کنه بدهد دلت برای اجرا
ولی خیر دیر شده حیف .....۶۶۷۵
بعضی چهل هست از درصد جانبازی استفاده کردن ما چرا حق مان ضایع شد از در صد محروم‌ شدیم
با عرض سلام و احترام ما ایثار گران بازنشسته امروز و رزمندگان دیروز تقاضا داریم همانند شاغلین از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر با توجه به بخشنامه جدید ارتقا گروه بر خور دار گردیم با تشکر ایثار گران باز نشسته
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi