شناسه خبر : 64554
سه شنبه 21 اسفند 1397 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرین کارت برای مسئولان ممنوع!

ناشناس- وضعیت مشکلات کشور مثل کلمه (چیز) است همه می دانیم مشکل چیست و از کجا به وجود آمده اما هیچکس حاضر نیست کاری برای رفع مشکلات کشور انجام دهد.

آمار اختلاس ها سر به فلک کشیده در حالیکه مردم برای نان شب با مشکل مواجه هستند. تمام امکانات قضایی کشور در اختیار مسئولانی قرار دارد که کم و بیش در اختلاس ها دست دارند اما عده ای از سرمایه داران بازاری اعدام می شوند.

عده زیادی از مسئولان دارای گرین کارت هستند یعنی تبعه کشور دومی هستند که امکان محاکمه آنها در داخل کشور وجود ندارد در حالیکه جرایمی که در داخل کشور جزو جرایم محسوب می شوند در قوانین کشورهای دوم جرم نیستند بلکه جزو حقوق بشر محسوب شده و تشویق می شوند.

ثروت و گرین کارت برای مردم عادی هیچ اشکالی ندارد اما ثروت و گرین کارت برای مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی به عنوان خیانت به ملت و اسلام محسوب می شود. آری برادر مسئله اینست که هرگونه حکم اسلامی حرام برای مردم عادی مجازات های سخت دارد اما برای مسئولان هیچگونه جرم و انحراف از دین و مذهب محسوب نمی شود لذا مصونیت قضایی در تمام جرایم و تخلفات قانونی و دینی بزرگترین مشکل در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته که یگانه حکومت اسلامی به
عنوان الگوی جهان اسلام مطرح میباشد. گرین کارت و ثروت یعنی هر کاری خواستی بکن و هیچ قدرتی نمیتواند بازخواست کند.

چنین وضعیتی باعث فروپاشی هر نوع حکومتی خواهد شد در این صورت نیز مسئولان گرین کارتی که بخوبی ماموریت فروپاشی حکومت را انجام دادند به کشورهای تابعیت دوم می گریزند و به وسیله ثروت اندوخته زندگی جدیدی با حمایت کامل کشور ثانی تشکیل می دهند. برای نمونه میتوان شاه مخلوع و خانواده و بنی صدر و صدها مورد را نام برد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
رئيس دولت گرين كارت اسكاتلند انگليس دارد برادر كجاي كاري اقاي روحاني به پرچم ان كشور قسم خورده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi