شناسه خبر : 64558
چهارشنبه 22 اسفند 1397 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدن خود را سپری در مقابل کفر قرار می‌دهیم

سعید خاکی فیروز متولد دهم تیرماه سال 41 در شهرستان کرج به دنیا آمد. او در حالی که محصل بود و در مدرسه تحصیل می کرد داوطلبانه به جبهه های جنگ رفت و در هفتم مرداد سال 61 در آبادان به شهادت رسید. وی در وصیتنامه‌اش نوشته است:

سلام و درود بر پیر جماران، این قلب تپنده امت اسلام؛ سلام و درود بر شهیدان، از صدر اسلام تا شهیدان عصر حاضر؛ سلام و درود بر شما پدر و مادر عزیزم که توانستید من را تربیت کنید و به جبهه‌ی حق علیه باطل بفرستید و سلام و درود خدا بر شما ملت پیروز بر کفر جهانی.

http://defapress.ir/files/fa/news/1397/12/20/665936_334.jpg

از اول خلقت انسان بر زمین، جنگ به صورت های مختلف وجود داشت. از هابیل و قابیل تا جنگ بین امام حسین (ع) با یزید بن معاویه که در این جنگ به ظاهر لشکر امام شکست می‌خورد و لشکر یزید موفق بود، ولی این شکست بعد از ۱۳۴۰ سال به پیروزی می‌انجامد و عاشورا زنده می‌شود و قیام حسین زنده می‌شود. اگرچه ما بدن خود را مانند سپر در مقابل تیرهای کفر قرار می‌دهیم و سوراخ سوراخ و تکه تکه می‌شود، ولی باز از پای نخواهیم نشست و ندای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» و «اشهد ان لا اله الا الله» و «اشهد ان محمد رسول الله» سر می‌دهیم. شاید به نظر بعضی از کشورها، اسلام قدرتی ضعیف باشد ولی این قدرت الهی است و آنها نمی‌دانند که سلاح و نیروی ما شهادت است. شهادت اثر خود را بر جامعه می‌گذارد و به جای یک نفر صدها نیروی با ایمان از جا برمی‌خیزد و سلاح به دست می‌گیرد و می‌جنگد و پیروز می‌شود.

برادران از شهادت نهراسید

پدر و مادر و تمام بستگان، مرا حلال کنید و از همه حلالیت بخواهید و هرجا خود شما، تشخیص می‌دهید، دفنم کنید. اگر سرحدآباد می شود، بهتر است، پیکرم را به مسجد ببرید و از آنجا به بسیج برده و چند دقیقه ای صبر کنید و بعد به میان خفتگان ببرید و جسدم را به پدر و مادرم نشان بدهید. پولی را که می‌خواهید خرج مراسمم کنید، برای جبهه بفرستید.

این مژده را به دشمن خوار و زبون بدهید که هرگاه روباهی توانست لانه ی شیری را به تصرف در آورد و پشه‌ای توانست عقابی را شکار کند، تو ای دشمن مکار می‌توانی کشور ما و مکتب‌مان را تصرف و شکار کنی که این آرزو را به گور خواهی برد و در تاریخ ثبت خواهد شد.

و در آخر، از خدا بخواهید که شهیدان ما را با شهیدان صدر اسلام محشور بگرداند و گناهان همه را بیامرزد.

خطاب به برادران بسیجی

سنگرهای مقاومت را خالی نکنید و از هیچ چیز جز خدا ترس نداشته باشید و کار را برای رضای خدا انجام دهید و این را بدانید کسی که برای خدا کار کند، خسته نمی‌شود. یک لحظه از خدا غافل نشوید، همیشه خدا را در نظر بگیرید و در این حالت کارتان خود به خود پیش می‌رود و موفق و پیروز می‌شوید. تبلیغات را بیشتر کنید تا اثر خود را بر جامعه بگذارد و نقطه ضعفی به دست دشمن ندهید و همیشه پیرو ولایت فقیه باشید. برای رسیدن و نزدیک تر شدن به خدا از ولایت فقیه پیروی کنید، جبهه را فراموش نکنید چون که جبهه، دانشگاه است و انسان تربیت می‌کند و او را می‌سازد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi