شناسه خبر : 64576
چهارشنبه 22 اسفند 1397 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب "جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی" منتشر شد

کتاب جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی، شامل مطالبی از جانبازان شهید این مرکز توانبخشی، به همت موسسه فرهنگی هنری فتح الفتوح چاپ و منتشر شد.

فاش نیوز -  کتاب جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی، شامل مطالبی از جانبازان شهید این مرکز توانبخشی، به همت موسسه فرهنگی هنری فتح الفتوح چاپ و منتشر شد.

برپایه این گزارش، مجموعه جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی که به همت موسسه فرهنگی هنری فتح الفتوح و توسط انتشارات فتح الفتوح که زیرمجموعه همین موسسه می باشد شامل مطالبی از زندگی 43 تن از جانبازانی است که مدتی را در این مرکز پرخاطره بستری بوده اند و درکنار دیگر همرزمان همدرد خود بسر برده اند.

این مجموعه با جلد گلاسه رنگی اما به صورت سیاه و سفید در 128 صفحه به چاپ رسیده است.

گفتنی است آسایشگاه امام خمینی که با نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی متبرک و با یاد آن یگانه‌ی دوران ماندنی شده است، به دلیل حضور دردمندانه‌ی نزدیک به چهار دههی فرزندان معنوی حضرت امام خمینی و پیروان و مریدان راستین او، مکانی است مقدس که وجهه‌ی ارزشی و فرهنگی عمیقی به خود گرفته است و جادارد در زمره‌ی اماکن تاریخی دفاع مقدس و میراث فرهنگی این دوره‌ی باشکوه و بی بدیل ثبت و محافظت گردد.

این یادنامه به منظور حفظ و نگهداری نام، یاد و بخشی از آثار و خاطرات جانبازان شهید این مرکز توانبخشی و آسایشگاه ویژه جانبازان نخاعی و ویلچری دفاع مقدس گردآوری، انتشار یافته است.

اینستاگرام
کار ارزنده ای صورت گرفته . دست فتح الفتوح درد نکنه .
خب خب خب
حالا یه کم سرم خلوت شد برم برسیم خدمت حاجی . ببینیم کی به کیه ؟ چی به چیه ؟
کدوم حاجی ؟
آسیاب به نوبت اول
سلام خدمت اقای ساقی اقای ساقی عکسی ازبنده دربین جانبازان اسایشگاه امام ره نبود.چرا.تمام عکسهای اسایشگاه رایااکثرارااقای راستگوهم اتاقی بنده می انداختند.
ممنونیم بابت انتشار این کتاب

اما نگفتید چگونه این را تهیه کنیم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi