شناسه خبر : 64586
پنجشنبه 23 اسفند 1397 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه گام دوم: انقلاب پویاست

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی: بیانیه گام دوم نشان می‌دهد انقلاب پویاست و برای آینده برنامه دارد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: دشمن اکنون با بیانیه‌ای روبروست که سخن از گام دوم انقلاب می‌زند و نشان می‌دهد انقلاب پویاست، جریان داشته و برای ادامه راه خود، طرح و برنامه دارد.

 

بیانیه گام دوم  نشان می‌دهد انقلاب پویاست و برای آینده برنامه دارد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی حدادی سامانی صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مسؤولان و کارکنان عقیدتی سیاسی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا مأیوس‌کننده دشمن از نابودی انقلاب است، دشمنی که سال‌ها تلاش کرد تا چهل سالگی انقلاب را نبیند و برای تحقق این رویای تعبیر نشدنی، از هیچ کوششی فرو گذار نکرد اکنون با بیانیه‌ای روبروست که سخن از گام دوم انقلاب می‌زند و نشان می‌دهد انقلاب پویاست، جریان داشته و برای ادامه راه خود، طرح و برنامه دارد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به ویژه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، تمام قد توصیه‌های مقام عظمای ولایت را سرلوحه اقدامات خود قرار خواهد داد زیرا که مقام معظم رهبری خطاب به فرمانده کل ارتش فرمودند: «کارهای بزرگی در قرارگاه پدافند هوایی انجام شده است. آنچه برای من از همه مهم‌تر است انگیزه، تحرک و خواست است یعنی چنانچه فرمانده نیاز را بداند و انگیزه داشته باشد خاطرم جمع است».

 

وی افزود: صبر و مدیریت صحیح یکی از راهکارهای مطرح شده توسط فرمانده کل ارتش در مواجهه با مشکلات است و کلیه فرماندهان باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

حدادی سامانی تصریح کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی سنگرداران خط مقدم جنگ نرم دشمن هستند که می‌توانند با اقدامات به موقع فرهنگی و با ارتقاء سطح بصیرت سیاسی دشمن را در این عرصه هم ناکام بگذارند.

 

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی منطقه حجت‌الاسلام سید جانمراد موسوی نیز، بیان داشت: ایستادگی نیروهای مسلح یکی از مؤلفه‌های قدرت و یکی از دلایل ناکامی دشمنان است.

 

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اذعان کرد: نیروهای مسلح باید همواره سخنان مقام معظم رهبری را راهنمای حرکت خود قرار داده و با بصیرت سیاسی و دینی، محکم‌تر از گذشته و با گام‌هایی استوارتر در این مسیر پرفیض و پر بهجت این راه را ادامه خواهد داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi