شناسه خبر : 64587
پنجشنبه 23 اسفند 1397 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیانت لیبرال ها به کشور و ایثارگران

سلام، عده ای لیبرال غربگرا با وجود این رشادت ها و ایمانی که رزمندگان نسبت به نظام اسلامی و میهن نشان دادند، چطور می توانند در حق ایثارگران ضدیت و کارشکنی کنند؟! بجز اینکه آنها را خائن به وطن و خون شهیدان و آرمان های مقدس نظام اسلامی و غیر ایرانی بدانیم؟

آنها که هشت سال دفاع مقدس را در پستوهای بابا و مامان مخفی شدند و حالا که امنیت پایدار در کل کشور و منطقه حکمفرما شده از پستوها بیرون آمده اند و برای نظام اسلامی و ایثارگران نسخه های ضد اسلامی و ضد مذهب تجویز می کنند نمی توانند مدعی نظام اسلامی و ایثارگرانی باشند که با جان و مال و تمام هستی کشور را حفظ کردند؟

لازم است هشداری جدی بدهیم از اینکه نظام اسلامی با قدرت جهانی و اقتدار بی نظیر در شرایط ویژه داخل کشور با لیبرال ها و سکولارها و مفسدان بسیار مماشات می کند، سوء استفاده نکنند زیرا مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که آینده نظام اسلامی را بسیار روشن و امیدوار کننده پیش بینی کرده است، بنابراین این شرایط سخت و سکوت استراتژیک حزب الله بزودی مرتفع خواهد شد و به اعمال تک تک آنان رسیدگی می کنیم تا معنای «ان اکرمکم عند الله اتقیکم» در جامعه اسلامی جاری شود و هرگونه اعتقادات پوچ غربی مبنی بر برابری و مساوات با شاخص ها و ارزش های اسلامی سنجیده گردد و جایگاه مخلصان و مومنان از مفسدان و سکولارهای بی دین و ایمان تفکیک گردد و هر شخصی در جایگاه اعمال و اعتقادات صددرصد ایرانی - شیعی قرار گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi