شناسه خبر : 64594
جمعه 24 اسفند 1397 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه

خبری خوش برای ایثارگران

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه داده میشود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: قرار است ۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن طی امسال و سال آینده به ایثارگران استان کرمانشاه پرداخت شود.

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه داده میشود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ حجه الاسلام عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران پرداخت می‌شود اظهار داشت: سقف این وام در استان کرمانشاه ۷۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد چهار درصد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی اشتغالزایی به ایثارگران کارآفرین پرداخت می‌شود گفت: به روستاییان و عشایر ایثارگر وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و وام مشاغل خانگی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.
عسکری در ادامه به اقدامات بنیاد شهید در مناطق زلزله‌زده نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بنیاد شهید عضو ستاد بحران نیست، اما از همان روز نخست بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده انجام شد و با وجود اینکه کارمندان و ادارات بنیاد شهید در شهرستان‌های زلزله‌زده دچار آسیب شده بودند، اما از همان روز نخست کار را برای خدمت رسانی آغاز کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی تحویل متقاضیان شده است نیز گفت: ۱۱ اکیپ از رؤسای شهرستان‌های آسیب‌ندیده تشکیل شد و هر کدام با یک مددکار و در قالب اکیپ سه نفره وارد منطقه شدند و ضمن دیدار با زلزله‌زدگان مشکلات را شناسایی کردند.

 

اینستاگرام
آقای رییس چقدر هوشیاری ماشالله!خب وام مسکن سراسری ست!نکنه میخوای به نام خودت ثبت کنی!درضمن به اطلاع برسانیم که کرمانشاه رسمأکلانشهر شدو دررسانه هااعلام شد.....و وامهای مسکن ایثارگران درسال۹۷درکلانشهرها۱۰۰میلیون تومان بودکه شامل کرمانشاه نشد،،،اماباتوجه به کلانشهرشدن کرمانشاه مبلغ وام مسکن ایثارگران درشهرکرمانشاه درسال۹۸بالای۱۰۰میلیون تومان میباشد،آقای رییس این موضوع رو به نام خودت ثبت نکنی!بعدش بگی من رابین هودم...!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi