شناسه خبر : 64658
سه شنبه 28 اسفند 1397 , 14:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام موضع انجمن جانبازان نخاعی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب

بیانیه گام دوم رهبری فصل جدید حیات جمهوری اسلامی

بیانیه‌ی گام دوم انقلاب نقطه عطفی برای ادامه‌ی این راه روشن ایجاد کرده که طی آن به بیان دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و به‌منظور جهاد برای ساختن ایران اسلامی بزرگ توصیه هایی ارائه نموده است.

فاش نیوز - عظمت انقلاب شکوهمند اسلامی با ورود  به چهل سالگی و قدم نهادن به دهه پنجم حیات خود و با حاکمیت آرامش و سکون ناشی از عقلانیت، با پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی خامنه ای(مدظله) هر چه کاملتر جلوه گر شد.

بیانیه‌ی گام دوم انقلاب نقطه عطفی برای ادامه‌ی این راه روشن ایجاد کرده که طی آن به بیان دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و به‌ منظور جهاد برای ساختن ایران اسلامی بزرگ، توصیه هایی ارائه نموده است.

بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد به جوانان به عنوان منشوری برای دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد و انقلاب را به آرمان بزرگ آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت صاحب العصر و الزمان(ارواحنافداه) است نزدیکتر خواهد کرد.

انجمن جانبازان نخاعی ضمن اعلام آمادگی خود در اطاعت از مقام عظمای ولایت و در نیل به اهداف ترسیم شده در گام دوم انقلاب، فرزندان عزیز ایران اسلامی را به تلاش حداکثری برای تحقق منویات معظم له فرا می خواند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi