شناسه خبر : 64668
سه شنبه 28 اسفند 1397 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفره ما و سفره زن و بچه شهدا

هنوز چند قدمی بر نداشته بودم که از دیدن تصاویری روی دیوار مقابل، مات و مبهوت به پرده ها خیره نگاه کردم. نفسم به شماره افتاده بود و بغض گلویم را به سختی می فشرد. اشک، باز هم اشک امانم را برید. تو چه می دانی...

فاش نیوز - روز چهارشنبه (8اسفند) برای آخرین بار در سال 97 با خوشحالی و نشاط غیر قابل وصفی وارد مجتمع شدم. هنوز چند قدمی بر نداشته بودم که از دیدن تصاویری روی دیوار مقابل، مات و مبهوت به پرده ها خیره نگاه کردم. نفسم به شماره افتاده بود و بغض گلویم را به سختی می فشرد. اشک، باز هم اشک امانم را برید. تو چه می دانی گریه کردن در غربت چه سوزی دارد؟!

ای خدا! چقدر خانه شهدای مدافعان وطن اصفهانی، به من نزدیک بوده؟ حس می کردم اعتقاد و باوری دیرینه ام برای چندمین بار در واقع به طور عینی متبلور شده بود که: "زیر چتر شهدا در امانیم."

دو هفته ای (22اسفند) نگذشته بود که شوک دیگری بر من وارد شد. فکر کنید آن لحظه ها که من سفره دلخوشی هایم را پهن می کردم در لابه لای دیوارهایی که حالا می دانستم معطر است به انفاس خوش و با برکت شهدای اصفهانیِ که به دنبال حادثه تروریستی اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان تا لقاءالله پرگشوده بودند، عده ای هم همان لحظه و دم عید، با قلبی محزون و بغضی جانکاه جلوی چشم اشکبار زن و بچه این شهدا سفره پهن کرده بودند، آن هم چه سفره ای!؟

عظمت حادثه آنجاست که این سفره ها که ماحصلش برای ما امنیت و آسایش است، سال هاست همچنان مقابل دیدگان صبور خانواده شهدا پهن می شود و خم به ابرو نمی آورند، زیرا نگاهشان به مجد و عظمت ایران اسلامی و احیای ارزش های اسلامی است.

پس وای بر آن ها که با وقاحت دست زیاده خواهی بر این سفره دراز می کنند و به زعمشان سهم خود را از انقلاب برمی دارند!

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi