شناسه خبر : 64671
دوشنبه 27 اسفند 1397 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هوای بیمه سربازهایتان را ندارید!

جانباز- دولت تدبیر وامید که همان دوستان اصلاح طلب هستند و عنوان دولت را به اشتباه تدبیر و امید گذاشتند می دانند و آگاه هستند امام راحل ره ومقام معظم رهبری حساسیت خاصی نسبت به ایثارگران داشته و دارند. اینکه در تامین بودجه ها و بخشنامه های لحظه ای و پاس دادن جانبازان و قرارداد با بیمه های نامعتبر تازه کار و ایجاد شده جهت منافع شخصی عده ای انجام ندادن امورات به موقع!

 خلاصه عرض شود تنگ کردن عرضه زندگی ایثارگران خلاف منویات رهبری و سفارشات امام ره معمار کبیر انقلاب است. هرچند در بلاد کفر واستکباری هم برای کهنه سربازان خود و خانواده های آنها کوتاهی نمی کنند که با معلولان عادی هم بهترین برخوردها را دارند ضمن اینکه در کتاب وحدیث آنها خبری از اسلام و ائمه نیست اما وجدان های آنها اجازه نمی دهد به سربازانی که روزی سینه سپر کردند خیانت بکنند. تمام کشورها را می چاپند، ثروت ملت ها را به یغما  می برند اما هوای کهنه سربازهایشان را دارند!


 اما در کشور ما که در این دولت شدت گرفته ورئیس امور هم یک روحانی تشریف دارند متخصص حدیث و آیات و روایات هستند و از یاران نزدیک امام و رهبری نیز بوده اند، در اخذ بودجه از دولت مشکل دارند! ضمن اینکه دوستانشان در بیمه دی با فراق بال هرچه دلشان بخواهند می کنند. داروهای تخصصی وگرانقیمت از پوشش خارج قراردادها محدود نسخ هر شش ماه پرداخت نمی شود وخلاصه جانبازان در معیشت، دارو و درمان مکافات ها دارند. جالب تر هیچ کسی مقصر نیست. همه می فرمایند بودجه از بالا نیامده ودر توجیه کردن فوق العاده هستند. گاهی فکر می کنیم بودجه از بالا نیامده. شاید منظورشان سازمان ملل است. در حالی که هر هفته 8 روز جناب نوبخت در کنار جناب شهیدی تشریف دارند حالا چرا هرسال دو ویا سه ماه بیمه ها معلق ویا نسخه ها پرداخت نمیشود وهزاران درد بی درمان دیگر، چه کسی یا کسانی بیایند حلش کنند!

والله اعلم 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام پناه برخدا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi