شناسه خبر : 64733
جمعه 02 فروردين 1398 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارزش انسان به عقل و ایمان است، نه مقام و ثروت!

جایگاه یک انسان را ایمانش تعیین می کند، نه نژاد نه مقام و نه ثروت! برای آن کس که ایمان واقعی دارد، توانگری و فقر دو روی یک سکه اند، یک نفر رئیس جمهور یا وزیر یا ژن خوب است و دیگری یک راننده تاکسی یا لبو فروش و بی سواد

داریوش احمدرضا بهمنیار - فقط ادعای راه امام راحل را کردن شرط نیست، چون این تمامِ دِینِ امام بر گردن ما نیست، بلکه تداوم و ماندن بر راه انقلاب اصل است. ارزش انسان نزد خدا فقط میزان ایمان، عقل و شجاعت است نه چیز دیگر، نه نژاد نه ثروت و نه حتی فرزند یک شخص عالم بودن، زیرا فرزند یک عالم بودن نیز تضمینی بر گمراه نشدن یک انسان نیست، همان گونه که یار امام راحل بودن، دلیلی بر انقلابی ماندن همه یاران امام راحل نشد.

 جایگاه یک انسان را ایمانش تعیین می کند، نه نژاد نه مقام و نه ثروت! برای آن کس که ایمان واقعی دارد، توانگری و فقر دو روی یک سکه اند، یک نفر رئیس جمهور یا وزیر یا ژن خوب است و دیگری یک راننده تاکسی یا لبو فروش و بی سواد، اما نزد خداوند تنها انجام درست و کامل وظیفه ای که خداوند بر دوش هر کدام از انسان ها نهاده مهم است، ارزش آدمی به عملکرد اوست نه مقام و رتبه ظاهری و یا ثروتش، چون ثروت واقعی هر انسانی هم میزان اخلاص اوست چیزی که فقط خداوند به اندازه آن واقف است.

 اکثریت مسئولین دولت شش سال است گوئی این سخنان امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) را فراموش کرده اند که فرمودند: مردان بزرگ که خدمت های بزرگی به مردم خود کرده ‏اند اکثر ساده زیست و بی ‏علاقه به زخارف دنیا بوده ‏اند و آنها که اسیر هواهای پست نفسانی و حیوانی بوده و هستند برای حفظ یا رسیدن به آن تن به هر ذلت و خواری می‏ دهند و در مقابل زور و قدرت های شیطانی خاضع و نسبت به توده‏ های ضعیف ستمکار و زورگو هستند ولی وارستگان بر خلاف آنانند.

 باید راه واقعی امام راحل را ادامه داد، امامی که خود را در محضر خدا می دید، استقلال و منیَتی نه برای خود و نه برای دشمنان خدا نمی دید، برای کدخداها کمترین حیثیتی قائل نبود، لذا نه می ترسید، نه مأیوس می شد و نه هرگز دچار غرور می گشت، او ایمان داشت‏ این انقلاب با اراده و کمک خداوند مکانی برای ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان است تا به مومنان بشارت دهد و به ظالمان، هشدار.

ارزش انسان نزد خدا فقط میزان ایمان عقل و شجاعت است نه چیز دیگر نه نژاد نه ثروت و نه حتی فرزند یک شخص عالم بودن

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از دوست عزیز که موضوع مهمی را یادآوری کرده است باید بدون پرده پوشی و بدون ترس از هرگونه سوء استفاده دشمنان با ادبیات انقلابی عرض کنیم موضوع فساد اداری هنوز وجود دارد و میتوان گفت وضعیت نسبت به 6 سال گذشته بمراتب بدتر شده فقط مردم با تغییر رییس قوه قضاییه امیدوار شدند تا مبارزه با فساد اداری که به مثابه بدترین جنایتها و خیانتها به دین و میهن و مردم تبدیل گردیده بطور انقلابی و منسجم توسط نیروهای مومن و وفادار براساس مجوزهای صادره از سوی رهبر معظم انقلاب بدون هرگونه انعطاف و تخفیف در مجازتها با اتهام اقدام بر علیه انسانیت و ضدیت با بشریت تحقق یابد.
ثروتهای انبوه کشور را اختلاس کردند و برای گم کردن رد و نشان میگویند نظام اسلامی ثروت مردم را در کشورهای جنگ زده حامی مقاومت خرج کرده است لیکن در حقیقت از تمام بودجه تصویب شده به جرات میتوان گفت حدود 50 درصد در محل تعیین شده هزینه میشود و مابقی بودجه حیف و میل میشود. اثبات حیف و میل بودجه را میتوان در ارقام تورم و نتیجه عملکردها بطور عینی مشاهده کرد. مردم میدانند امور اداری بوسیله پارتی و استثناهای موجود در نظرات سیاسی مدیران انجام میشوند یعنی هرگونه کارشناسی میبایست هزینه حداقل حدود 5 درصد به جیب کارشناس مربوطه واریز کند. حدود 30 درصد سود برای واگذاری امور به بخش خصوصی هدر میرود و معمولا 15 درصد نیز پرت هزینه در کلیه امور مجاز و محاسبه میشود.
فسادهای فراوانی در قالب اصل خصوصی سازی که تقلید از سیاستهای انگلستان بوده بشرط نظارت قدرتمند امکانپذیر و بسیار مفید است در حالیکه انگلستان با نظارت قدرتمند در این سیاست موفق بوده اما در مملکت خودمان واگذاریها به بخش خصوصی بطور عمده غلط و فاقد نظارت لازم است بنابراین خصوصی سازی بجای تقویت اقتصاد موجب بروز خسارتها به اقتصاد جامعه و معیشت مردم شدند که با کمی تفکر میتوانیم در این رهگذر غمخوار رهبر عزیزمان باشیم که در اثر اطلاع از وجود چنین حیف و میلها و بی توجهی آن عده از مسئولین مربوطه به راهکارها و درمانهای تجویز شده است ضمن آگاهی بخشی سیاسی به مردم برای تحقق رهنمودهای رهبر عزیزمان با مطالبه همگانی از رییس محترم و انقلابی قوه قضاییه با حداکثر نیرو برای بسیج پاکسازی اقتصاد همچون جهاد و ایثار در دفاع مقدس مبارزه و تلاش کنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi