شناسه خبر : 64736
جمعه 02 فروردين 1398 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر دو شهید ناجا در مشهد

تشییع پیکر دو شهید ناجا در مشهد

پیکر دو شهید نیروی انتظامی صبح امروز (جمعه) در مشهد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این دو شهید از مهدیه مشهد به سمت بارگاهتشییع پیکر دو شهید ناجا در مشهد

ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) انجام شد و قرار است یکی از این شهدا در بهشت رضا (ع) به خاک سپرده و پیکر شهید دیگر نیز برای تشییع و خاکسپاری در روستای زادگاهش (روستای خمی) به شهرستان بردسکن انتقال داده شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره حادثه روز گذشته در مشهد گفت: روز پنجشنبه در پی اختلاف خانوادگی زن و شوهری در مشهد و تماس با پلیس، ماموران کلانتری سناباد برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سردار تقوی افزود: ماموران به دنبال حل و فصل ماجرا بودند که با شدت گرفتن اختلاف، مرد جوان که مسلح بود به سمت همسرش و دو مامور پلیس تیراندازی کرد که متاسفانه همسر وی کشته شد و دو مامور پلیس نیز به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: مرد جوان پس از این اقدام وحشیانه با شلیک گلوله به زندگی خود نیز پایان داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: پلیس در راه برقراری نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و تا پای جان ایستاده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi