شناسه خبر : 64747
شنبه 03 فروردين 1398 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخست‌وزیر مالزی:

اسرائیل، دولت راهزنان است

نخست‌وزیر مالزی با محکوم کردن اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین و بلندی‌های جولان، گفت که رژیم صهیونیستی مانند دولت راهزنان است.

نخست‌وزیر مالزی: اسرائیل، دولت راهزنان است

«ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی در واکنش به تصمیم آمریکا برای به‌رسمیت شناختن اشغال بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی، گفت که تل‌آویو مرکز حکومت سارقان است.

محمد با محکوم کردن اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین‌های فلسطین و سوریه، گفت: «با همه کشورها روابط خوبی داریم به‌جز اسرائیل. ما با یهودیان مخالف نیستیم ولی اسرائیل را نیز به رسمیت نمی‌شناسیم زیرا آنها سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند».

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی با تشبیه کردن صهیونیست‌ها به راهزن و سارق، افزود: «شما نمی‌توانید سرزمین‌های دیگران را اشغال کنید و بعد یک دولت تشکیل دهید. این در واقع دولت راهزنان است».

مالزی با رژیم صهیونیستی روابط رسمی دیپلماتیک نداشته و کسانی که دارای پاسپورت این رژیم هستند نمی‌تواند بدون مجوز مکتوب وزارت امور خارجه مالزی به این کشور سفر کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در توییتی جنجالی درباره حاکمیت بلندی‌های جولان نوشت: «بعد از ۵۲ سال، وقت آن است که آمریکا به طور کامل حق حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان که حائز اهمیت راهبردی و امنیتی برای اسرائیل و ثبات منطقه‌ای است را  به رسمیت بشناسد.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi