شناسه خبر : 64757
یکشنبه 04 فروردين 1398 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حل مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه رزمندگان دفاع مقدس

استاندار خراسان رضوی: برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه رزمندگان دفاع مقدس هستیم

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه رزمندگان به دنبال چپ و راست و پست و مقام نبودند، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی جامعه به این روحیه نیاز داریم.

 

برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه رزمندگان دفاع مقدس هستیم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در خلال برنامه‌ها و دیدارهای عیدانه خود به دیدن یک جانباز۷۰ درصد قطع نخاعی رفت و به او به عنوان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کند.
استاندار خراسان رضوی دیدار این جانباز را برای خود توفیقی دانست و گفت: در دفاع مقدس رزمندگان به دنبال چپ و راست و پست و مقام نبودند و مخلصانه برای آرمان‌های‌شان در جبهه‌ها حضور می‌یافتند، بنابراین امروز برای حل مشکلات اقتصادی موجود جامعه ما نیاز به این روحیه دارد.

 

رزم حسینی ضمن بیان این که دهه چهارم انقلاب کشور را باید با شرکت‌های توسعه‌گرا و مردم ساخت نه با دولت به صفایی پیشنهاد داد تا به عنوان سفیر اقتصاد مقاومتی در تبیین مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به میدان بیاید.

در ادامه این جانباز 70درصد اعلام امادگی کرد که به عنوان سفیر اقتصاد مقاومتی به استاندار برای تحقق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی کمک کند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi